christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Το πρώτο μας τριαθλητικό τεστ

Στους επόμενους τρείς αγώνες Τριάθλου που θα γίνουν, oπως συνηθίζουμε τα τελευταία χρονια, θα κάνουμε ένα τριαθλητικό τεστ 15 μέρες πριν, στον τοπο διεξαγωγης του αγωνα (εκτος της Παφου λόγω απόστασης)  για να γνωρισουμε τη διαδρομη και τις ιδιαιτερότητες της.

Την ερχόμενη Κυριακή, όπως ήδη σας ενημέρωσα, θα πάμε στην Αγία Νάπα και συγκεκριμένα στο Nissi Beach, μαζί με όλα τα τριαθλητικά μας υλικά, για ένα τεστ στην περιοχή.

Εκεί, μπροστά από το κέντρο, (συμβουλευτείτε τον χάρτη του αγώνα)  θα είναι και ο χώρος αλλαγής και εκκίνησης του αγώνα, και ο χώρος όπου θα βρεθούμε η ώρα 6 το πρωί.

Για να μην ταλαιπωρήσουμε κάποιον εθελοντή να έρθει να προσέχει τα ποδήλατα, αφού και η προπόνηση δεν το απαιτεί, φροντίστε όσοι έρθετε μαζί με ένα αυτοκίνητο να υπάρχει τρόπος τα ποδήλατα να φυλαχτούν μέσα στο αυτοκίνητο. Αν κάποιος εθελοντής βέβαια έχει την καλή διάθεση να έρθει ακόμα καλύτερα, θα είναι ακόμα περισσοτερη η ασφάλεια για τα υλικά μας.

Στόχος της προπόνησης είναι να συμπληρώσουμε 2 ώρες συνολικά, 30 λεπτά κολύμπι, 1 ώρα ποδήλατο και 30 λεπτα τρέξιμο, με μικρό διάλειμμα μεταξύ των αθλημάτων, χωρίς δηλαδή κανονική τριαθλητικά αλλαγή.

Αυτό γιατί προερχόμαστε οι περισσότεροι από αγώνα μια βδομάδα πριν, και δεν θέλουμε να κάνουμε ακριβώς αγωνιστικές συνθήκες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Για αυτό το λόγο, και η ένταση της προπόνησης δεν θα είναι όλη σε ρυθμούς αγώνα. Το μόνο που θέλω όλο το κομμάτι να είναι όσο κοντά γίνεται στον ρυθμό αγώνα είναι το κολύμπι.

Σχεδιασμός:

1) Κολύμπι:

Αφού κάνουμε το ζέσταμα μας, βάλουμε τις στολές μας (όσοι θα φορέσουν), κατά τις 6:20 – 6:30 το πολύ μαζευόμαστε για 2 εκκινήσεις-ασκήσεις. Θα φύγουμε δηλαδή με το σύνθημα, θα κολυμπήσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται μεχρι την σημαδούρα (προσφορά Γιώργος Πέγγας), στρίβουμε, κολυμπάμε άλλα 20-30 μέτρα και σταματάμε. Μαζευόμαστε και το ίδιο, επιστροφή από τη σημαδούρα, γρήγορη έξοδος από το νερό και τρέχουμε 30-40 μέτρα. Αυτό θα γίνει 2 φορές.

Στη συνέχεια θα δώσουμε κανονική εκκίνηση και θα κολυμπήσουμε τη διαδρομή του αγώνα, έστω στο περίπου, με στόχο να συμπληρώσουμε 30 λεπτά σε ρυθμό αγώνα, ανεξάρτητα από το πόσα μέτρα θα καλύψουμε. Αν για παράδειγμα συμπληρώσουμε 2 γύρους και είμαστε στα 25 λεπτά, μπορούμε να πάμε ακόμα 2 λεπτά και μετά να κάνουμε επαναστροφή και έξοδο.

Στα 30 λεπτά βγαινουμε από το νερό και αλλάζουμε ρούχα βάζοντας στεγνά ρούχα της ποδηλασίας και ετοιμαζόμαστε γρήγορα (4-5 λεπτά θα ήταν ιδανικά να είμαστε όλοι ετοιμοι) για ποδηλασία.

2) Ποδηλασία

Στόχος να κάνουμε 1 ώρα μέσα στη διαδρομή. Στον αγώνα, υπ΄όψην  τα 40 χιλιομετρα θα είναι 6 στροφές. Ξεκινούμε όλοι μαζί, σε άνετο ρυθμο και drafting, και συμπληρώνουμε τη πρώτη στροφή (πάλι όλοι πρέπει να έχουμε μελετήσει το χάρτη του αγώνα για να είμαστε βέβαιοι ότι θα στρίψουμε από το σωστό σημείο). Ελέγχουμε τυχών λακούβες στο δρόμο, επικίνδυνα σημεία, σαμαράκια αν έχει κλπ.

Στη δεύτερη στροφή, ανεβάζουμε το ρυθμο, μένουμε όμως πάλι σε γκρουπάκια αναλόγως δυναμικότητας.

Απο τη τρίτη στροφή και μετά, χωρίς να σταματήσει το κάθε γκρουπ, χωριστείτε και ο καθένας μόνος του (όχι drafting) συμπληρώνει ανάλογα τον χρόνο που απομένει τις στροφές που προλαμβαίνει. Υπολογίστε να είμαστε όλοι πίσω στην 1 ώρα, στην τελευταία σας στροφή κάντε επαναστροφή ( πολύ προσεκτικά αφού μπορεί να έχετε πίσω σας άλλο συναθληή σας) όπου χρειαστεί για να είσαστε πισω την ώρα που πρέπει.

Όταν θα είμαστε μόνοι μας, πάρτε χρονομετρο 1-2 στροφές για να δείτε πόσο σας παίρνει, όπως κάναμε στο προηγούμενο τεστ για το δίαθλο, για να υπολογίσετε το ρυθμό που θα τρέχετε στον αγώνα.

3) Τρέξιμο

Φυλάμε τα ποδήλατα μας, και ξεκινάμε όλοι μαζί. Ξανά λέω, μελετήστε το χάρτη σε περίπτωση που κάποιοι μείνουν μόνοι τους να ξέρουν απο που να στρίψουν.

Το τρέξιμο στον αγώνα θα είναι σε δύο στροφές των 5 χιλιομέτρων. Σήμερα θέλουμε να συμπληρώσουμε 30 λεπτά τρέξιμο. Πάμε μαζί άνετα μέχρι το σημείο των 2 χιλιομέτρων, εκει που ξεκινά η επαναστροφή, και στα 10 λεπτά περίπου μπορεί ο καθένας να τρέξει στο ρυθμό αγώνα του. Υπολογίστε δηλαδή να κάνετε σε ρυθμό αγώνα περίπου 20 λεπτά, και να είστε πίσω στα 30, άρα αν προλάβετε να ξεκινήσετε τη δεύτερη στροφή να επιστρέψετε ανάλογα.

Φέρτε μαζί σας τζελ, ηλεκτρολύτες, καπέλο ήλιου και γενικά ότι χρειάζεστε για ένα αγώνα τριάθλου. Επίσης φέρτε μαζί σας στο ποδήλατο ότι έξτρα χρειαστείτε για τυχών άλλαγμα ελαστικού. Εϊναι από τις προπονήσεις που δεν θα σταματήσει κανένας για να βοηθήσει τον άλλο, αφού και τα αυτοκίνητα μας θα είναι κοντά.

Προ παντώς, φέρτε μαζί σας όπως πάντα το καλό σας κέφι και τη θετική ενέργεια.

Το τεστ είναι ανοικτό για όλους, δεν είναι μόνο για τα παιδιά της ομάδας μας, όλοι ευπροσδεκτοι.

Επίσης, όσοι θέλετε, ραντεβού η ώρα 5 το πρωι στο πάρκινγκ του ΓΣΠ για να πάμε μαζί.nissi_beach_air

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: