christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο και τρέξιμο 10 – 17.11.2014

Πρώτα από όλα ένα μεγάλο μπράβο για το τεστ σας το Σάββατο, τα προσωπικά σας αποτελέσματα και την πειθαρχία σας. Ιδιαίτερα συγκινητική η προσπάθεια των παιδιών που ο καθένας για δικούς του λόγους δεν θα έρθει στον αγώνα, και έτσι έκαναν τον δικό τους ημιμαραθώνιο η ώρα 6 το πρωί.

Διπλό μπράβο λοιπόν αξίζει στον Αντώνη μας, στη Σίλια που πρώτη φορά τρέχει τέτοια απόσταση και μάλιστα μετά από μια δύσκολη βδομάδα λόγω της κρίσης άσθματος που είχε, τον Διαμαντή, και τέλος στον Μιχάλη που έκανε και ρεκόρ διαδρομής 1:31:15.

Κάτι που επίσης με συγκινεί σαν προπονητή, είναι η ποιότητα χαρακτήρα σας, που είναι 100 φορές πιο σημαντικό από το όποιο αθλητικό επίπεδο του καθενός. Παράδειγμα για σήμερα φέρνω τη Γιώτα, που τέλειωσε το κομμάτι της, και σιωπηλά σιωπηλά συνέχισε σε πιο αργό ρυθμό για να βοηθήσει τον Διαμαντή στα τελευταία 5-6 χιλιόμετρα. Μπράβο κοπέλα μου. well done

Τελευταία δύσκολη βδομάδα πριν την ξεκούραση που θα έχουμε για τον αγώνα της Πάφου σε 2 βδομάδες. Αν και κάποιοι ίσως να μην επανήλθαν ακόμα από το τεστ και την ποδηλασία της Κυριακής, επιβάλλεται να φορτώσουμε τον οργανισμό μας αυτή τη βδομάδα, λόγω και του γεγονότος ότι ξεκουραστήκαμε καλά την προηγούμενη. Θα ρίξουμε ρυθμούς μετά την επόμενη Τρίτη.

Τριαθλητές 14:30 – 17 ώρες

Δευτέρα

1) 40 – 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) 30 – 40 λεπτά κολύμπι

3) 40 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:20 English School, 15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες και 4 χ 2000 περίπου στο ρυθμό που έτρεχε κάθε γκρουπ το δεύτερο του διχίλιαρο στη προπόνηση της προηγούμενης Τρίτης (ήταν 30 λεπτά ρυθμό και 1χ 4000 με αλλαγή στα 2000). Διάλειμμα 4 -8 λεπτά, ανάλογα πόσο γρήγορα πήγε ο καθένας.

2) Απόγευμα προαιρετικά 1 ώρα ποδήλατο για αποκατάσταση, ζώνη 2

Τετάρτη

1) 5:10 από English School για 1:30 πεζόδρομο, όλο ζώνη 2 γιατί θα βάλουμε αύριο πιο ψηλή ζώνη.

2) 40-60 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:15 English School, 15 λεπτά ζέσταμα και 5:30 εκκίνηση για 1 ώρα ρυθμό ζώνη 3. Δεν θα είναι ρυθμός αγώνα ημιμαραθώνιου, υπολογίστε περίπου 15-20 δευτερόλεπτα ανα χιλιόμετρο πιο αργά από το ρυθμό που πήγαινε ο καθένας στο τεστ του Σαββάτου. Αρχική μου σκέψη ήταν να το κάνουμε στο πάρκο, αλλά θα μείνουμε τελικά γήπεδο για να είμαστε βέβαιοι ότι θα είμαστε σωστοί στο ρυθμό.

2) Προτιμώ απόγευμα ξεκούραση, αλλα μπορεί προαιρετικά να γίνει μια μικρή μέχρι 30 λεπτά προπόνηση δύναμης, όχι όμως αερόβια προπόνηση.

Παρασκευή

1) 1:00 – 1:20 ποδήλατο, είτε στατικά είτε έξω, με 40 λεπτά ζώνη 3. Αν θα γίνει στατικά μπορεί να γίνουν και κάποιες ασκήσεις πριν το 40λεπτο.

2) 30 – 40 λεπτά κολύμπι

3) 30 – 40 λεπτά προπόνηση δύναμης

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά, στόχος είναι 2 χ 5000 περίπου, ανήφορο ζώνη 4. Ζέσταμα μέχρι το γεφυράκι και ξεκινούμε το πρώτο κομμάτι από εκεί μέχρι το Σταυρό. Ξεκούραση 3-4 λεπτά ελαφρό τρέξιμο (παρά να κρυώσετε προτιμάτε να ξεκινήσετε πιο γρήγορα και ας είστε λίγο κουρασμένοι) και ξεκινάμε το δεύτερο κομμάτι από εκεί μέχρι το τέρμα του ανήφορου λίγο πιο πάνω από το μονοπάτι του Κακοκέφαλου. Από το γκρουπ του Διαμαντή και πίσω το τέρμα είναι στον Κακοκέφαλο, μην πάτε πιο πάνω.

Κυριακή

5:30 από Αγρότη για Αγ. Ηρακλείδιο, Λαζανιά, Φικάρδου, Κλήρου και πίσω. Αν ο καιρός είναι βροχερός και γίνει επικίνδυνο να πάμε βουνά, θα αποφασίσουμε δημοκρατικά (λέμε τώρα) εκείνη την ώρα που θα πάμε, η άλλη επιλογή επειδή θέλω ανήφορα θα είναι μάλλον τα αγαπημένα σας ανήφορα στον Αγ. Ραφαήλ.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: