christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 3 – 9.11.2014

Αυτή τη βδομάδα θα έχουμε αποκατάσταση και το μεγάλο μας τεστ το Σάββατο 8 του μήνα. Τα προηγούμενα 2 τεστ τα κάναμε κουρασμένοι, τώρα είναι σημαντικό να πάμε ξεκούραστοι. Μην ασχοληθείτε με συνολικές ώρες αυτή τη βδομάδα, το σημαντικό είναι μέχρι την Τετάρτη – Πέμπτη να νοιώθετε το σώμα σας φρέσκο. Όσοι βολεύεστε με απογευματινές προπονήσεις μην ξυπνάτε πρωί για προπόνηση, και ο ύπνος είναι μέρος της σωστής αποκατάστασης.

Μέχρι το Σάββατο, τόσο οι δρομείς όσο και οι τριαθλητές, προσπαθήστε να συμπληρώσετε τουλάχιστον μια φορά 30+ ώρες χωρίς καθόλου προπόνηση, είτε αερόβια είτε δύναμης. Αυτό μπορεί να γίνει αν πάτε κάποια μέρα προπόνηση πρωί, και την επόμενη πάτε απόγευμα, η απλά αν δεν πάτε μια μέρα καθόλου προπόνηση.

Επίσης, το ερχόμενο Σάββατο απόγευμα, μετά το πρωινό τεστ, αν θέλετε, σκέφτομαι να βάλω μια ομαδική συνάντηση στο γυμναστήριο του Χριστάκη κατά τις 4, για να κάνουμε μαζί τη σειρά που λέω τεντώματα, ρολάρισμα, αυτομασσαζ. Στόχος είναι να κάνουμε μαζί αυτή τη σειρά ασκήσεων που είναι 3 διαφορετικές μέθοδοι αποκατάστασης συνδιασμένες, και να την μάθετε έτσι ώστε να μπορείτε να την κάνετε μόνοι σας στο σπίτι. foam rollerΕνημερώστε με όσοι ενδιαφέρεστε, και αγοράστε baby oil και foam roller όσοι δεν έχετε. Είναι βασικό όργανο για κάθε αθλητή. Μπορείτε να τα προμηθευτείτε από το ποδηλατικό κατάστημα  AWOL ή το Impophar.

Δευτέρα

Ξεκούραση απο αερόβιο, μπορείτε να κάνετε μια προπόνηση δύναμης το απόγευμα

Τρίτη

1) 5:30 English School, 40 λεπτά τρέξιμο, 20 λεπτά δρομικές ασκήσεις 10 λεπτά τρέξιμο αποθεραπεία.

2) Προαρετικά κολύμπι 30 – 40 λεπτά

Τετάρτη

1) 1 – 1:30 ποδήλατο ζώνη 2 με εύκολη ταχύτητα και γρήγορες περιστροφές

2) 40 – 50 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:30 English School, 30 λεπτά τρέξιμο, 10 ευθείες, 10 – 15 χ 200 στο ρυθμο αγώνα ημιμαραθωνιου, διάλειμμα επιστροφή χαλαρά στην εκκίνηση. Μην πάτε πιο γρήγορα. Συμπληρώστε στο τέλος ένα χαλαρό τρέξιμο για να βγεί μέχρι 1 – 1:15 όλη η προπόνηση.

2) Προαιρετικά το απόγευμα μπορείτε να κάνετε μέχρι 1 ώρα ποδήλατο, έξω ή στο στατικό, ζώνη 2 εύκολες ταχύτητες και γρήγορες περιστροφές.

 

Παρασκευή

1) 5:40 English School 40 -50 λεπτά τρέξιμο

2) Προαιρετικά, μόνο αν θα πάτε πρωί, 20 – 30 λεπτά κολύμπι.

Μην βάλετε κάτι το απόγευμα, αφήστε 24 ώρες ξεκούραση για να είμαστε φρέσκοι για αύριο.

Σάββατο Τεστ

1)5:30 μαζευόμαστε και 6 το πρωί εκκίνηση από το δρόμο πίσω από Junior School.  Θα κάνουμε 15 χιλιόμετρα στο ρυθμό ημιμαραθώνιου για τον καθένα. Όσοι δεν θα πάνε στον αγώνα της Πάφου (Διαμαντής, Αντώνης, Σϊλια, Θεοχαρίδης κλπ. εκτος από τη Χριστοδούλα που είπαμε να μην τρέξει φέτος τέτοιες αποστάσεις) στις 23.11.2014, έχω σημειώσει κάτω όλα τα χιλιόμετρα μεχρι τα 21,098 μέτρα, και κάνουν σήμερα τον αγώνα τους.

2) Όσοι θέλετε (ενημερώστε με σας παρακαλώ) μπορούμε να πάμε το απόγευμα στην αίθουσα στο γυμναστήριο του Χριστάκη να σας δείξω πως να κάνετε αυτοθεραπεία μετά απο δύσκολη προπόνηση, με τεντώματα, ρολάρισμα και αυτομασσάζ. Θα διαρκέσει περίπου 1 ώρα. Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα σας πώ περισσότερες πληροφορίες και θα σας δώσω και γραπτώς τη σειρά.

Κυριακή

5:30 Αγρότης για Παναγία της Ασίνου και πίσω από το δρόμο του Ακακιού – Κοκκινοτριμιθιάς – Αγίους – Ανθούπολη.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: