christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 6 -12.10.2014

Αυτή τη βδομάδα θα διαφοροποιηθούμε οι δρομείς από τους τριαθλητές, αφού οι πλείστοι της τριαθλητικής ομάδας θα λάβουμε μέρος στον αγώνα τριάθλου απόστασης Half Ironman, κάνοντας είτε ολόκληρη την απόσταση, είτε μέρος της σαν μέλη ομάδας σκυτάλης. Όσο και αν το αντιμετωπίζουμε απλά σαν προπονητικό τεστ, το σίγουρο είναι ότι πρέπει να πάμε ξεκούραστοι, έτσι θα ρίξουμε ρυθμούς. Αντιθέτως, οι δρομείς θα συνεχίσουν το φόρτωμα και αυτή τη βδομάδα, και θα κάνουμε μαζί μια βδομάδα αποκατάστηση την επόμενη.

Τριαθλητές

Δευτέρα

Όχι τρέξιμο ή ποδήλατο, επιλέξτε μεταξύ πλήρους ξεκούρασης, κολύμπι μέχρι 40 λεπτά ή δυνάμωμα.

Τρίτη

1) 5:30 English school 20 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες και 3 – 6 χ1000 (το αφήνω στην επιλογή του καθένα) στο ρυθμό που πήγαινε ο καθένας την προηγούμενη Τρίτη.

2) 1 – 1:30 ποδήλατο, έξω ή στο στατικό, ελαφριές ταχύτητες γρήγορες περιστροφές ζώνη 2.

Τετάρτη

1) Μέχρι 1 ώρα κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:20 English school με Turbo trainer, ποδήλατο και παπούτσια τρεξίματος. 40 λεπτά στο στατικό ποδήλατο ζώνη 2, και στη συνέχεια 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2. Να θυμάστε να φέρνετε φανέλλες να αλλάζετε από το ποδήλατο στο τρέξιμο, καθώς και μια μακρυμάνικη μπλούζα καλώς κακού. Μπορεί να γίνει 30 και 30 λεπτά, μπορεί να γίνει έξω για όσους θέλουν, και μπορεί όσοι θέλουν να πάνε απόγευμα.

2) Χρειαζόμαστε ακόμα μια χαλαρή προπόνηση κολύμπι, μέχρι 30 λεπτά. Μπορεί να γίνει είτε σήμερα και την Παρασκευή να γίνει πλήρης ξεκούραση, είτε την Παρασκευή.

Παρασκευή

Πλήρης ξεκούραση ή αν δεν κάνατε χτες, μια χαλαρή προπόνηση κολύμπι μέχρι 30 λεπτά.

Σάββατο

Αγώνας – Προπονητικό τεστ. Καλά να περάσουμε, φρόνιμα, ζώνη 3 όπως είπαμε.

Κυριακή

Ξεκουραση.

Δρομείς

Ο καθένας τα χιλιόμετρα του, όπως θα πω στον καθένα, για αυτο στείλτε το ρηπορτ σας έγκαρα. Επειδή είναι η τρίτη βδομάδα φορτώματος, με ιδιαίτερα απαιτητικό όγκο όσο αφορά τα χιλιόμετρα, θα μείνετε με δύο προγράμματα έντασης.

Τα προγράμματα σας θα είναι:

Τρίτη ελάτε μαζί μας πρωί, 20 λεπτά τρέξιμο, 10 ευθείες και 10 χ 1000 στο ρυθμό που τα κάνατε την προηγούμενη Τρίτη

Σάββατο

5:40 εκκίνηση από εκδρομικό χώρο, ζέσταμα μέχρι το γεφυράκι, και γρήγορη ανάβαση μέχρι το τέρμα του ανηφόρου, λίγο μετά τον Κακοκέφαλο, παλμοί μέχρι τέρμα ζώνης 4. Η ίδια προπόνηση όπως το περασμένο Σάββατο. Θα είναι και ο Χριστάκης να σας συντονίσει.

Τις υπόλοιπες μέρες καλύπτετε τα χιλιόμετρα σας, ζώνη 2. Την Πέμπτη βάλτε ένα μεγάλο τρέξιμο, 1:30 – 1:45, ζώνη 2, και αν θέλετε μπορείτε για 30-45 λεπτά να μπείτε στα αρχικά στάδια της ζώνης 3.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: