christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο 8 – 15.9.2014

Μπαίνουμε στη τρίτη και τελευταία δύσκολη, από πλευράς όγκου, βδομάδα του μεσόκυκλου. Θα ακολουθήσει μια βδομάδα αποκατάστασης, και μετά ο επόμενος μεσόκυκλος θα είναι διάρκειας τριών βδομάδων, 2 δύσκολες μια εύκολη για αποκατάσταση και ο αγωνας τον οποίο θα παμε καθαρά για προπονητικό τεστ αποστασης Half Ironman.

Στην ποδηλασία, καλό θα ήταν να κρατήσουμε τα 200 χιλιόμετρα, αλλά για τους περισσότερους αυτό θα είναι ακατόρθωτο λόγω έλλειψης χρόνου. Αυτό κάνει ακόμα πιο σημαντική την ποδηλασία της Κυριακής, είτε μαζί μας είτε μόνοι.

Κάποιες αλλαγές που θα γίνουν από αυτή τη βδομάδα που ανοίγουν και τα σχολεία:

1) Προσέξτε τις ώρες εκκίνησης, τις οποίες θα βάζω υπολογισμένα για να τελειώνουμε περίπου στις 6:40 – 6:45, όπου και αρχίζουν οι οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις για τους περισσότερους.

2) Θα κρατήσουμε ακόμα 2 Τρίτες το πρόγραμμα των δρομικών ασκήσεων, και από τον ερχόμενο μεσόκυκλο θα αντικατασταθούν με διαλειμματική προπόνηση.

3) Τετάρτη πρωί θα αρχίσουμε το τρέξιμο βάσης (ζώνη 2) στον πεζόδρομο.

4) Θα βάλω 2 απογεύματα μικρότερες ποδηλασίες να πηγαίνει ο καθένας μόνος του, μπορείτε να τις κάνετε στο στατικό ή εξω. Αν έχετε χρόνο μπορείτε να κάνετε αντι 2 προπονήσεις της μιας ώρας, να την κάνετε σε μια μέρα αλλά διάρκειας 2 ωρών. Αν κάποιοι μπορείτε να σχηματίσετε γκρουπακια ακόμα καλύτερα. Θα βάλω και Παρασκευή πρωί στη πίστα του Λόγου, με τη διαφορά ότι αντί να δίνουμε ραντεβού στο βιβλιοπωλείο Αγρότης θα δίνουμε ραντεβού εκεί, έτσι κάποιοι μπορεί να πηγαίνουν απ’ ευθείας με τα αυτοκίνητα τους.

Επίσης θα ήθελα να πώ ένα μπράβο σε όλα τα παιδιά που μου έστειλαν το report με την προπόνηση τους και το τι ακριβώς κάνουν σε σχέση με το αναρτημένο πρόγραμμα. Σαν γενικό σχόλιο θα έλεγα ότι ένα μεγάλο ποσοστό ανήκει στο όριο προπόνησης  9-12 ώρες εβδομαδιαίως. Αυτές (μιλώ για τους τριαθλητές μας, όχι τους δρομείς) αν γίνουν σωστά είναι υπεραρκετές για αγώνες αποστάσεων μισού μαραθωνίου στο τρέξιμο και Ολυμπιακής απόστασης στο τρίαθλο, όχι όμως για επίπεδο πρωταθλητισμού που έτσι και αλλιώς δεν είναι και το ζητούμενο για τους περισσότερους.

Προσπαθήστε, ανεξάρτητα από το πόσες ώρες προπόνησης βάλατε την προηγούμενη βδομάδα, να προσθέσετε 2 ώρες αυτή τη βδομάδα στον συνολικό χρόνο ωρών σας.

Τριαθλητές 14 εως 20 ώρες περίπου ανάλογα το επίπεδο που βρίσκεται ο καθένας και το πόσες ώρες έβαλε τη προηγούμενη βδομάδα

Δευτέρα

1) 50 λεπτά – 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) 30 λεπτά κολύμπι

3) 40-50 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:20 English School, 30 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, 10 ευθείες πάνω-κάτω (στην ίδια δηλαδή ευθεία), 1 στροφή, και ακόμα 10 ευθείες, 30 λεπτά δρομικές-αλτικές ασκήσεις, 10 λεπτά τρέξιμο χωρίς παπούτσια (νοουμένου ότι θα είναι ανοικτό το γήπεδο με γρασίδι)

2) Κολύμπι 30-50 λεπτά

3) 1 ώρα ποδήλατο είτε στο στατικό είτε έξω, ζώνη 2.

Τετάρτη

1) 5:20 Μαζευόμαστε English School κάνουμε 1-2 στροφές και πάμε στον πεζόδρομο για 1:15 τρέξιμο, αυστηρώς ζώνη 2.

2) 1 ώρα κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:10 English School, τρέχουμε 2 στροφές και πάμε δίπλα στο πάρκο με τα ισοτονικά μας. Κάνουμε μια στροφή σιγά για να δουν και τα νέα παιδιά τη διαδρομή και 1:10 τρέξιμο τέρμα ζώνης 3.

Αν και αρχικά είχα βάλει σαν δεύτερη προπόνηση χαλαρή ποδηλασία, βλέποντας πως κυλά η βδομάδα προτιμώ να κάνουμε πλήρη ξεκούραση το απόγευμα για να δώσουμε στον οργανισμό μας 24 ώρες να φρεσκαριστεί, εν’ όψη του δύσκολου τριήμερου που ακολουθεί.

Παρασκευή

1) Ποδηλασία στη πίστα του Λόγου ( 2 χιλιόμετρα η στροφή). Το ζητούμενο είναι να μπουν 20 χιλιόμετρα στη ζώνη 3. Θα ξεκινήσει το γρήγορο κομμάτι η ώρα 5:45 και θα πάρει 40 -45 λεπτά περίπου. Δεν θα κάνουμε drafting, θα είναι ο καθένας μόνος του, προσέξτε να μην εξελικτεί τελικά σε ανταγωνισμό. Θα έλεγα να μαζευόμαστε εκεί για ζέσταμα γύρω στις 5:30. Όσοι θέλετε μπορείτε να έρθετε με το αυτοκίνητο σας εκεί. Φέρτε τα φώτα σας.Επίσης κοντά στην εκκλησία έβαλαν διάβαση πεζών και υπερηψωμένο κύρτωμα, προσέξτε πολύ σε αυτό το σημείο.

2) Κολύμπι 30 λεπτά

3) Δυνάμωμα 30 – 50 λεπτά

Σάββατο

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά.

Θα πάμε το μονοπάτι που ανακάλυψε η Γιώτα, διάρκειας 2 – 2:20 περίπου. Θα χωριστούμε σε 3 γκρουπ, το ένα με τους πιο γρήγορους δρομείς θα το αναλάβει η Γιώτα, το άλλο θα το αναλάβω εγώ, και το τρίτο θα τους εξηγήσουμε να μπούν στο μονοπάτι ανάποδα και να επιστρέψουν. Στο πρώτο και στο δεύτερο γκρουπ το ζητούμενο είναι η διάρκεια. Αν τελικά το μονοπάτι είναι μικρότερης διάρκειας θα τρέξουμε ακόμα λίγο στο δρόμο μέχρι να συμπληρωθούν οι 2:20. Στο μέλλον αυτό το μονοπάτι λόγω του ότι είναι πλατύ και χωρίς πολλά ανεβοκατεβάσματα προσφέρεται και για γρήγορα κομμάτια.

Κυριακή

5:30 Αγρότης, για να πάμε Αγίους, τούνελ, Πλατανιστάσα, Άλωνα, Φτερικούδι, Ασκά Παλαιχώρι και πίσω. Υπολογίζω να είναι γύρω στα 105-110 χιλιόμετρα, και διάρκεια περίπου 4:30 – 5 ώρες. Θα είναι δύσκολη διαδρομή και δεν ταιριάζει για όλους. Αν και δεν θα πηγαίνουμε γρήγορα, για να είμαι ξεκάθαρος, δεν θα περιμένουμε τους πιο αργούς, θα ήταν αδικία για τους γρηγορότερους. Όσοι μείνουν πίσω να κάνουν μεταξύ τους ένα γκρουπάκι να στρίψουν από το δρόμο του Μιτσερού, να βγούν προσεκτικά στον κύριο δρόμο και από εκεί να στρίψουν δεξιά για να επιστρέψουν μέσω του δρόμου του Αρεδιού που είναι πιο ασφαλής. Αυτό θα είναι περίπου 70 χιλιόμετρα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: