christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρώτο πρόγραμμα της σεζον 25 – 31.8.2014

its going to be hardΠρώτο πρόγραμμα, πρώτη βδομάδα, πρώτος μεσόκυκλος.

. Να μαστε πίσω, φρέσκοι-φρέσκοι για να αρχίσουμε ξανά το προπονητικό μας πρόγραμμα.

Ελπίζω όλοι να γεμίσατε τις μπαταρίες σας και να πεθυμήσατε, όπως και εγώ, την επιστροφή στη ρουτίνα μας.

Θα ξεκινήσουμε την Δευτέρα 25.8.2014 την προπαρασκευαστική περίοδο προπόνησης, όπως έγραψα και στο γενικό πλάνο, με ένα κύκλο 4 εβδομάδων, όπου θα αρχίσουμε να φορτώνουμε χιλιόμετρα με χαμηλές εντάσεις ( ζώνη παλμών 2 και 3) για 3 βδομάδες και την τέταρτη θα κάνουμε αποκατάσταση.

Αυτή η περίοδος είναι ίσως η πιο σημαντική της προπονητικής χρονιάς, αφού εδώ μπαίνουν οι βάσεις για τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς αγώνες. Είναι πολύ σημαντικό να μην παρασυρθεί κάποιος απο ενθουσιασμό και να γυμνάζεται σε ψηλότερες εντάσεις από αυτές που πρέπει.

Θα κρατήσουμε τις δρομικές-αλματικές ασκήσεις 1 φορά τη βδομάδα, είτε μαζί είτε ο καθένας μόνος του. Για δύο ακόμα βδομάδες, μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία, θα μπορούμε να έχουμε και πρωινές ποδηλασίες κατά τη διάρκεια της βδομάδας.  Μετά οι πρωινές προπονήσεις αναγκαστικά θα πρέπει να τελειώνουν μέχρι τις 6:40. Από εκεί και πέρα θα πηγαίνουμε ο καθένας μόνος του ποδηλασία κατά τις καθημερινές, έξω στο δρόμο ή στο Turbo Trainer, ενώ κάποια πρωινά θα έχουμε, όπως και τις άλλες χρονιές ομαδικές πρωινές προπονήσεις στο Turbo Trainer.

Τριαθλητές 10 -14 ώρες περίπου ανάλογα το επίπεδο που βρίσκεται ο καθένας

Δευτέρα

1) 6 English School, 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40-50 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:30 English School, 30 λεπτά τρέξιμο, ΧΑΜΗΛΑ ΟΡΙΑ ζώνης 2 (έτσι ελπίζω να γίνω πιο κατανοητός), 30 λεπτά δρομικές ασκήσεις, 10 λεπτά τρέξιμο χωρίς παπούτσια (νοουμένου ότι θα είναι ανοικτό το γήπεδο με γρασίδι)

2) Κολύμπι 30-50 λεπτά

Τετάρτη

1) 5:30 Αγρότης ποδηλασία, μέχρι Ποταμιά. Περίπου 45 χιλιόμετρα σε 1:45 ώρες

2) Απόγευμα  30 – 45 λεπτά τρέξιμο ΧΑΜΗΛΑ ΟΡΙΑ ζώνης 2.

Πέμπτη

1) 5:30 English School, 15 ζέσταμα και 45 λεπτά τρέξιμο ζώνη 3 (ρυθμός περίπου 4:50 το χιλιόμετρο το πρώτο γκρουπ). 10 λεπτά αποθεραπεία τρέξιμο χωρίς παπούτσια αν είναι ανοικτό το γήπεδο με γρασίδι.

2) Κολύμπι 30 – 60 λεπτά.

Παρασκευή

1) 5:30 Αγρότης για 50 χιλιόμετρα ποδηλασία, μέχρι Καπέδες και πίσω, περίπου  2 ώρες.

2) Δυνάμωμα

40 – 50 λεπτά

Σάββατο

Ανακοινώνω λιπομέτρηση χωρίς όμως να έχω συνεννοηθώ με τον Χριστάκη. Αν υπάρξει πρόβλημα θα την κάνουμε το άλλο Σάββατο.

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά . 1:30 ώρα τρέξιμο ζώνη 2-3 όσοι δεν έκαναν long run κατά τη διάρκεια των διακοπών, 2 ώρες όσοι έκαναν.

2)Προαιρετικά  Κολύμπι 30 λεπτά

Κυριακή

5:30 Αγρότης, 5:45 περίπου Lidl Λατσιών, για ποδηλασία Λάρνακα και πίσω χωρίς τα Πυργά. Περίπου 90 χιλιόμετρα, 3:30 ώρες

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: