Christos Christou Triathlon Coach

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Τι Πέγγας τι ρέγγας!

Φτάσαμε αισίως στην τελευταία αγωνιστική βδομάδα της χρονιάς, τουλάχιστον για 4 από εμάς, αφού οι υπόλοιποι άρχισαν ήδη να προπονούναι σε πιο χαλαρούς ρυθμούς.

Η τετράδα Γιώτα, Νεκτάριος, Πέγγας και εγώ, αποφασίσαμε εδώ και καιρό να λάβουμε μέρος στον μεγαλύτερο αγώνα Τριάθλου που διοργανώνεται ανα τον κόσμο, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Αμβούργο, όπου θα αγωνιστεί ο καθένας στην ηλικιακή του κατηγορία.

Αν και αρέσκομαι να λέω ότι πάμε σαν αποστολή, η αθλήτρια Γιώτα με τον προπονητή της (εμένα), τον φυσιοθεραπευτή της (Πέγγας) και τον μηχανικό της (Νεκτάριος), η αλήθεια είναι ότι η ιδέα ήταν δική μου, και όταν τους ανακοίνωσα ότι έκανα εγγραφή, πήγαν κατευθείαν τα παιδιά και έκαναν και αυτοί την εγγραφή τους.

Τα κέφια όλων μας αυτή τη περίοδο είναι στα καλύτερα τους.  Όλων;

Χμ.

Ο Πέγγας μου,  φύση ανήσυχος, όλο και κάτι ανακαλύπτει για να του δημιουργεί άγχος και να μην αφήνει το μυαλό του να ησυχάσει.

Το τελευταίο του είχε να κάνει με τις στολές μας.

Αν και δεν πάμε σαν μέλη εθνικής ομάδας, ούτε μέσω της Κυπριακής Ομοσπονδίας Τριάθλου, του μπήκε η ιδέα ότι μπορεί οι στολές μας να μην είναι σύμφωνες με τους κανόνες, και έτσι να μας δημιουργήσουν προβλήματα με τη συμμετοχή μας.

Βρε του είπα ότι αφού στην εγγραφή μας γραφτήκαμε σαν ιδιώτες και ούτε καν μας ζήτησαν να μάθουν από ποιά χώρα είμαστε, βρε του έδειξα φωτογραφίες από τον περσινό αγώνα όπου είχε αθλητές που φόραγαν μέχρι και στολές του Σούπερμαν, τίποτα αυτός.

Κανένα πρόβλημα, ανάλαβα την εκτύπωση στις στολές μας.

Ξέροντας ο Γιώργος ότι δεν μου περνούν ιδιαίτερα αυτού του είδους αγγαρείες, ήταν σχεδόν σίγουρος ότι κάτι θα έκανα λάθος. Αφού, έλεγε, ούτε στα ελληνικά γράφει σωστά το όνομα μου, στα αγγλικά θα το βρεί;

Τέτοιες ευκαιρίες δεν χάνονται.

Με τη βοήθεια ενος σελοπτεηπ, μετάτρεψα το αγγλικό αρχικό ψηφίο στο όνομα του από P σε R, μια μικρή αλλαγή η οποία όμως μετάτρεψε το όνομα του από PENGAS σε RENGAS.pengasrengas

Με σύμμαχο το γιό μου Στέφανο, καταφέραμε να κινηματογραφήσουμε και την αντίδραση του, με θεατή τη φίλη Μαριλένα Σοφοκλέους που έτυχε να βρισκόταν εκεί.

Μεγάλε Πέγγα, έστω για τα 4-5 δευτερόλεπτα πανικού που πέρασες άξιζε η προσπάθεια.

Περιμένω το επόμενο σου σημείο άγχους να το λύσουμε!

 

Σχολιάστε