christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 7 – 20.7.2014

Η βδομάδα που πέρασε ήταν η τελευταία στην οποία είχαμε υψηλές εντάσεις για την σεζον, εκτός από τα παιδιά που θα πάμε στον διεθνή αγώνα Τριάθλου την επόμενη Κυριακή στο Αμβούργο.

Ευχαριστούμε για τη βοήθεια κατά την προπόνηση, αφού θα μπορούσατε να μειώσετε τις εντάσεις πιο πρίν.

Αυτή τη βδομάδα, οι Χρίστος, Γιώτα, Γιώργος και Νεκτάριος θα κάνουμε την κλασσική εύκολη βδομάδα πριν από αγώνα, δηλαδή:

Δευτέρα

Ξεκούραση ή χαλαρό κολύμπι

Τρίτη

5:30 English School 20 λεπτά τρέξιμο, 6 ευθείες και 3 χ 1000 ζώνη 4

Τετάρτη

1)5:30 Αγρότης  Πάμε πίστα Λόγου και κάνουμε 5 στροφές με γρήγορο στροφάρισμα και ελαφριές ταχύτητες, και 5 στροφές στο ρυθμό αγώνα. (Σύνολο 1 ώρα 27 περίπου χιλιόμετρα)

2) Κολύμπι 30-40 λεπτά

Πέμπτη

1) 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) Προαιρετικά κολύμπι 20 – 30 λεπτά

Παρασκευή – Σάββατο στη Γερμανία θα πρέπει να κάνουμε κολύμπι στη λίμνη (ανυπομονώ να δώ το φίλο μου το Νεκτάριο) και να ποδηλατίσουμε στη διαδρομή του αγώνα.

Θα έχουμε μετά ελεύθερο πρόγραμμα, και ραντεβού με την υπόλοιπη ομάδα την Παρασκευή 18.7.2014 για τις δρομικές μας ασκήσεις.

Όσο για τους υπόλοιπους, θα συνεχίσουμε με χαμηλότερες εντάσεις, με στόχο να κρατηθούμε σε φόρμα για να μπορέσουμε να απολαύσουμε το εορταστικό τριήμερο στο τέλος του μηνός, με τον αγώνα Bay to Bay, την μεγάλη ποδηλασία και το μεγάλο τρέξιμο.

Στόχος σας για τις δύο βδομάδες από 7 – 20.7.2014 θα πρέπει να είναι να βάλετε περίπου 200 χιλιόμετρα ποδήλατο κάθε βδομάδα, και να πάτε 3 με 4 προπονήσεις κολύμπι (πάλι ανα εβδομάδα), μια εκ των οποίων να είναι συνεχόμενο κολύμπι 30-40 λεπτών, κατά προτίμηση στη θάλασσα. Τρέξιμο μην αγχώθείτε ιδιαίτερα, για εμας τους τριαθλητές αυτή τη περίοδο επιβάλλεται το σώμα να ηρεμήσει λίγο από το τρέξιμο.

Οι δρομικές-αλτικές θα πρέπει να συνεχίσουν για όλη τη περίοδο των διακοπών, κάνοντας ένα πρόγραμμα της μισής ώρας (όπως αυτό που κάνουμε μαζί) και ένα ακόμα των 10- 15 λεπτών, μόνο με δρομικές.

Θα σας προτείνω ένα πρόγραμμα 2 βδομάδων, κάνετε ότι αλλαγές χρειάζεται με στόχο να γίνουν τα πιο πάνω. Δεν θα γράψω ώρες συνάντησης, μπορείτε να επικοινωνείτε μεταξύ σας να οργανωθείτε σε γκρουπάκια και να επιλέξετε την τοποθεσία.

Δευτέρα

Ξεκούραση ή κολύμπι χαλαρά ζώνη 2.

Τρίτη

1) 1 – 1:30 ποδηλασία, 30 – 45 χιλιόμετρα

2) Προαιρετικά τρέξιμο 30 – 40 λεπτά ζώνη 2

Τετάρτη

1)Αν θέλετε μπορείτε να έρθετε μαζί μας 5:30 Αγρότης  Πάμε πίστα Λόγου και κάνουμε 5 στροφές με γρήγορο στροφάρισμα και ελαφριές ταχύτητες, και 5 στροφές στο ρυθμό αγώνα. (Σύνολο 1 ώρα 27 περίπου χιλιόμετρα)

2) Κολύμπι 30-40 λεπτά

Πέμπτη

1) 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) Κολύμπι μέχρι 40 λεπτά

Παρασκευή

1) 5:30 English School θα σας περιμένει ο Χριστάκης για 30 λεπτά τρέξιμο και 30 λεπτά δρομικές-αλτικές

2) 1 ώρα ποδήλατο στο στατικό ή έξω

Σάββατο ή Κυριακή πρέπει να γίνει μια ποδηλασία των 100 χιλιομέτρων, θα έλεγα την διαδρομή Λάρνακα – Πυργά – Μοσφιλωτή – Λυθροδόντας – Τσέρι – Λακατάμια.

Αν δεν μπορείτε Κυριακή προσπαθείστε να πάτε το Σάββατο. Για είμαστε άνετοι στα 150 χιλιόμετρα στο τέλος του μήνα, θα πρέπει να κάνετε 2 ποδηλασίες των 100 χιλιομέτρων.

Αν θέλετε, όσοι θα πάτε ποδηλασία Κυριακή,να πάτε και το Σάββατο για ένα χαλαρό τρέξιμο στο βουνό, μιλήστε με το Χριστάκη (22492606) για να οργανωθείτε να πάτε μαζί.

Το πιο πάνω να γίνει και τις δύο βδομάδες, με ότι παραλλαγές χρειαστεί να κάνετε. Θα σας δούμε όπως είπα, πρώτα ο Θεός, στις δρομικές της Παρασκευής 18.7.2014.

Λογικά, αν η οικογένεια δεν έχει άλλα σχέδια μέχρι τότε:

Σάββατο 19.7

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για 1 – 1:30 χαλαρό τρέξιμο.

Κυριακή

5 Αγρότη ποδηλασία για 100 περίπου χιλιόμετρα, θα δούμε μέχρι τότε τη διαδρομή.

 

 

 

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: