christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 23 – 29.6.2014

 

Τελειώσαμε με τις δύο βδομάδες φορτώματος, όπως ήταν το πρόγραμμα μας. Θα κάνουμε 3 μέρες αποκατάσταση, και στη συνέχεια θα κάνουμε ακόμα 10 μέρες προπόνηση με ψηλή ένταση και λιγότερο όγκο. Όσα παιδιά θα λάβουν μέρος στον αγώνα τριάθλου που θα γίνει στις 29.6. στις αγγλικές βάσεις (θα το μιλήσουμε και από κοντά), κάνουν την κλασσική βδομάδα πριν από αγώνα

Περίπου 10 – 11:30 ώρες

Δευτέρα

Ξεκούραση αυστηρώς, ούτε καν χαλαρό κολύμπι ή χαλαρή ενδυνάμωση. Εισηγούμε αν θέλετε να κάνετε κάτι, να κάνετε ενα μισάωρο διατατικές ασκήσεις, ρολάρισμα με το foam roller, σάουνα κρυοθεραπεία, μασσάζ κλπ, οτιδήποτε δηλαδή μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση του οργανισμού σας.

Τρίτη

1) 40 – 50 λεπτά χαλαρό τρέξιμο ζώνη 2

2) 20 -30 λεπτά χαλαρό κολύμπι συνεχόμενο ζώνη 2

Τετάρτη

1) 1- 1:15 χαλαρό ποδήλατο ζώνη 2, ότι ώρα βολεύει τον καθένα

2) Κολύμπι μέχρι 40 – 50 λεπτά, αποφύγετε να βγείτε σε ζώνες παλμών ψηλότερες απο την 3.

Πέμπτη

1)5:30 Αγρότη με ποδήλατα και τσάντα με παπούτσια τρεξίματος στην πλάτη. Πάμε ζέσταμα (15 περίπου λεπτά) μέχρι την πίστα των 2 χιλιομέτρων, και κάνουμε 10 στροφές πιο γρήγορα από την περασμένη Τετάρτη, στο ρυθμό αγώνα μας. Μόλις συμπληρώσουμε τις στροφές κατεβαίνουμε και τρέχουμε 10 λεπτά στον ρυθμό αγώνα 5 χιλιομέτρων, και 10 λεπτά χαλαρά. Υπολογίζω με τις αλλαγές να χρειαστούμε 1:30 – 1:35 ώρα περίπου. Αν κάποιος βιάζεται μπορεί να κάνει πιο λίγο ή και καθόλου τρέξιμο.

2) Προαιρετικά μέχρι 30 λεπτά κολύμπι ή 30 – 40 λεπτά δυνάμωμα.

Παρασκευή

1) 5:30 English School 30 λεπτά τρέξιμο, 30 λεπτά (όχι 27) δρομικές-αλτικές. Χάρηκα που είδα το Μίλτο, το Γιώργο αλλά και άλλα νέα παιδιά την περασμένη Παρασκευή, δεν είδα όμως κάποιους από τους σταθερούς της παρέας. Όπως είπε και ο πάντα ετοιμόλογος δικηγόρος της παρέας Νικόλας για να τους δικαιολογήσει, εγώ φταίω αφού δεν ανάφερα ονομαστικά τον καθένα. Δεν θα μπώ στο πειρασμό να το πράξω, ας αγνοήσω και μια φορά τη συμβουλή του δικηγόρου μου, απλά εννοείτε ότι περιμένω όλη την ομάδα παρών, αφού όπως είπα είναι από τις προπονήσεις – κλειδιά για την ειδική ενδυνάμωση των ποδιών εν όψη της νέας σεζόν. Για αυτή τη Παρασκευή εξαιρούνται όσοι θα λάβουν μέρος στον αγώνα τριάθλου την Κυριακή. Μπορούν να έρθουν για ένα 50 λεπτο χαλαρό τρέξιμο.

2) 40 λεπτά κολύμπι

3) δυνάμωμα 40 – 50 λεπτά

Σάββατο

Έχουμε 4 επιλογές, ο καθένας επιλέγει ότι τον βολεύει:

. 1) Όσοι θα πάνε αύριο αγώνα κάνουν ξεκούραση.

2) Θα λάβουμε μέρος στον αγώνα 5 χιλιομέτρων που οργανώνει ο Περικλής Δημητρίου στον Αγ. Δομέτιο. Εγγραφές η ώρα 5 το απόγευμα στο σωματείο ΕΝΑΔ Αγ. Δομετίου, εκκίνηση η ώρα 6. Εκτός από τους συνήθεις ύποπτους, ελπίζω να πείσω τη Σϊλια να κάνει τον πρώτο της αγώνα, τον Βάσο, την Ναίρι (στο τρέξιμο αφού φέτος αγωνίστηκε στο δίαθλο), την Χριστιάνα και όσους άλλους κάνουν προπόνηση μαζί μας αλλά δεν έκαναν ακόμα κάποιον αγώνα..

3) Για όσους τυχόν θα έxουν οικογενειακές ή άλλες υποχρεώσεις ή απλά δεν θέλουν να τρέξουν στον αγώνα, μαζεύονται η ώρα  6 το πρωί στο γήπεδο του English School και κάνουν 20 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 5 χιλιόμετρα τεστ (11 εξωτερικές στροφές).

Και τα δύο γκρουπ μπορούν προεραιτικά να κάνουν και 20 -30 λεπτά κολύμπι.

4) Τελευταία επιλογή, η΄ωρα 5:40 εκκίνηση από τον εκδρομικό χώρο Μαχαιρά, ζέσταμα μέχρι το γεφυράκι (περίπου 15 λεπτά) και τεστ μέχρι το Σταυρό (περίπου 5 χιλ. Ανήφορο). Επιστροφή χαλαρά.

Κυριακή

5:30 Αγρότης με ποδήλατα, ζέσταμα μέχρι την πίστα της Ποταμιάς (12.5 χιλιόμετρα ο γύρος) και κάνουμε 3 γύρους σε αγωνιστικό ρυθμό. Επιστροφή χαλαρά. Μπορούμε να επιστέψουμε σε 2-3 γκρουπάκια, αναλόγως ποτε τελειώνει ο καθένας. Περίπου 2 – 2:15 ώρες.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: