christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 16-22.6. 2014

Συνεχίζουμε και αυτή τη βδομάδα με προπόνηση βάσης, με κάπως λιγότερο όγκο από την περασμένη βδομάδα. Θα ακολουθήσουν τρείς μέρες αποκατάσταση την ερχόμενη βδομάδα, και μετά θα μειώσουμε τον όγκο και θα ανεβάσουμε  ένταση για ακόμα ενάμιση βδομάδα.

Όγκος: Περίπου 15:30 – 16 ώρες.

Δευτέρα

1)Τρέξιμο  40 -50 ζώνη 2

2) Κολύμπι μέχρι 40 λεπτά

3) Δυνάμωμα, 40 – 50 λεπτά

Όσοι έκαναν αγώνα χθες δεν κάνουν σήμερα αερόβιο, εκτος ίσως ένα χαλάρωμα στο κολύμπι η ελαφρύ δυνάμωμα.

Τρίτη

1) 5:25 English School , 15 ζέσταμα και 25 εξωτερικές στροφές (11.5 περίπου χιλιόμετρα)  ρυθμό μέχρι τέλος ζώνης 3. Κάθε γκρουπ τον ίδιο ρυθμό με την περασμένη βδομάδα. Όσοι πήγαν στον αγώνα του Τρόοδους κάνουν μέχρι 1:30 ποδηλασία ζώνη 2.

2)  30 λεπτά κολύμπι συνεχόμενο, ζώνη 2

Τετάρτη

1) 5:30 Αγρότη για ποδηλασία στη πίστα, 10 στροφές (21 χιλιόμετρα) ζώνη 3, υπολογίστε λίγο πιο αργά απο το ρυθμό αγώνα σας. Σύνολο με ζέσταμα 27 χιλ.

2) Κολύμπι μέχρι 1 ώρα, βάλτε την δύσκολη σας προπόνηση.

Πέμπτη

1) 5:15 English School , 15 ζέσταμα, 4 χ 2000 ζώνη 3 προς 4, στο ρυθμό που πήγατε την περασμένη βδομάδα τα 1000ρια εκτος ο αγαπητός Νεκτάριος που τον θέλω πιο σιγά. Διάλειμμα μεταξύ τους 4-6 λεπτά αναλόγως του γκρουπ.

2) Προαιρετικά 1- 1:30 ποδήλατο ζώνη 2, εύκολες ταχυτητες στροφάρισμα.

Παρασκευή

1) 5:30 English School, 30 λεπτά τρέξιμο, 30 λεπτά δρομικές-αλτικές στα γήπεδα του φουτσαλ. Εδώ να σημειώσω ότι θεωρώ πολύ σημαντική αυτή τη προπόνηση και προσπαθήστε να την βάλετε στο πρόγραμμα σας. Μην την υποτιμάτε, μας βοηθά να θυμίσουμε στο σώμα πως να τρέχει σωστά, βοηθά στο να αντέξουμε τις επιβαρύνσεις με τη νέα σεζον χωρίς τραυματισμούς, ενώ είναι και μια πρώτης τάξης εναλλακτική μορφή άσκησης. Ακόμα και παιδιά που έρχονται περισσότερο στην ποδηλασία μαζί μας όπως ο Μίλτος και ο Δάρρας έχουν να κερδίσουν πολλά από αυτή τη προπόνηση (Παρασκευή σας περιμένω και τους δύο). Θα την συνεχίσουμε μαζί μέχρι τέλος Ιούλη, ενω τον Αύγουστο θα είναι στη ρουτίνα μας αλλά λόγω διακοπών θα την κάνει ο καθένας μόνος του.

2) 30 –  40 λεπτά κολύμπι

3) Δυνάμωμα

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για το μεγάλο μας μονοπάτι, 18 – 19 χιλιομέτρων, ζώνη 2, περίπου 2 ώρες. Φοίβος Σταυρούλλα το ίδιο ξεκινούν 5:25 και μπαίνουν από το χωματόδρομο. Χριστιάνα, Σϊλια και Ναϊρι το ίδιο με το περασμένο Σάββατο. Ο Αλεξ μπορεί είτε να ξεκινήσει πιο γρήγορα με το γκρουπ του Φοίβου είτε να παρκάρει στον Αγ. Ονούφριο και να αρχίσει να τρέχει από το χωματόδρομο το ανήφορο.

Κυριακή

5 Αγρότης ποδηλασία Αγ Ηρακλείδιος, Λαζανιά, Γούρι, Φικάρδου Κλήρου και πίσω. Περίπου 3:30 – 3:45 ώρες, 70 -75 χιλιόμετρα δύσκολης διαδρομής.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: