christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 9 – 15.6. 2014

Ξεκινούμε σήμερα τον τελευταίο τριαθλητικό μεσόκυκλο της σεζον. Θα πάμε με βάση τις 5 βδομάδες που απομένουν για τον αγώνα μας στο Αμβούργο. Ειδικά οι 3 πρώτες θα είναι χρήσιμες για όλους, αφού θα βάλουμε ξανά προπόνηση βάσης.

Αυτή η βδομάδα θα έχει μεγάλο όγκο προπόνησης, για αυτό φροντίστε να τηράτε τις ζώνες παλμών που γράφω και να μην ανεβαίνετε σε ψηλότερες. Αν ανεβαίνετε σε πιο πάνω ζώνες αλλάζει ο χαρακτήρας της προπόνησης και σε συνδιασμό με τον υψηλό όγκο θα είναι τελικά ζημιά αντί καλό.

Όγκος : 17 – 18:30 ώρες

Δευτέρα

1) 5:30 Αγρότη για 60 χιλιόμετρα ποδήλατο Μοσφιλωτή Σιά Τσέρι και πίσω, και προαιρετικά 30 λεπτά τρέξιμο στο γήπεδο αυστηρά ζώνη 2.

2) Δυνάμωμα, αν είναι κλειστά τα γυμναστήρια σας ο καθένας μόνος του με ασκήσεις με το βάτος του σώματος, μέχρι 40 λεπτά.

Τρίτη

1) 5:15 English School , 15 ζέσταμα και 30 εξωτερικές στροφές (14 χιλιόμετρα)  ρυθμό μέχρι τέλος ζώνης 3. Ουσιαστικά πρέπει να μείνουμε σε ζώνη σχετικά άνετη, υπολογίζω γύρω στο 4:25 το χιλιόμετρο.για το πρώτο γκρουπ, τα υπόλοιπα αναλόγως.

2) Μέχρι 30 λεπτά κολύμπι.

Τετάρτη

1) 5:30 Αγρότη για ποδηλασία στη πίστα, 10 στροφές (21 χιλιόμετρα) με 90 – 100 περιστροφές το λεπτό καιι σπριντ στην ευθεία (500 μ)

2) Κολύμπι μέχρι 1 ώρα, βάλτε την δύσκολη σας προπόνηση.

Πέμπτη

1) 5:15 English School , 15 ζέσταμα, 10 χ 1000 ςε ρυθμό των 10,000, σχετικά ανετα. Π.χ.πρώτο γκρουπ περίπου 3:50, τα άλλα αναλόγως. Διάλειμμα περίπου 1:30 – 2 λεπτά.

2) Προαιρετικά 1- 1:30 ποδήλατο ζώνη 2, εύκολες ταχυτητες στροφάρισμα.

Παρασκευή

1) 5:30 English School, 30 λεπτά τρέξιμο, 20 – 30 λεπτά δρομικές στα γήπεδα του φουτσαλ

2) 40 λεπτά κολύμπι

3) Δυνάμωμα

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για το μεγάλο μας μονοπάτι, 18 – 19 χιλιομέτρων, το οποίο θα κάνουμε για πρώτη φορά φέτος. Παίρνει περίπου 2 ώρες. Αυστηρά σε χαμηλούς ρυθνούς (ζώνη παλμών 2-3). Η ομάδα των κοπέλλων (Σίλια, Χριστιάνα, Ναϊρι) και οι συνοδοί τους θα κάνουν ολοκληρωμένα τη διαδρομή μέχρι το Σταυρό και πίσω από το χωματόδρομο. Καλό για όλους να αρχίσουν να φέρνουν μαζί τους τζελ ηλεκτρολύτων ή τις ειδικές ζώνες (Sport direct 10 ευρώ, όχι δεν παίρνω ποσοστά)) όπου μπορούν να βάζουν ένα παγουράκι με νερό ή ισοτονικό ποτό. Όσοι θα πάνε αύριο κάποιο από τους αγώνες να κάνουν ξεκούραση.

Κυριακή

Σήμερα υπάρχουν 2 ωραίοι αγώνες από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε και να πάτε σε κάποιον. Υπάρχει ο αγώνας τρεξίματος βουνού στο Τρόοδος, 15 περίπου χιλιομέτρων (για πληροφορίες εδώ), και ο αγώνας Aquathlon στη Λεμεσό (για πληροφορίες εδώ).

Οι υπόλοιποι, ραντεβού 5 Αγρότη για 100 χιλιόμετρα ποδηλασία, τη διαδρομή θα την δούμε αναλόγως του πόση ώρα έχουμε διαθέσιμη.

miltos

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: