christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμμα για Τρίαθλο 26.5 – 1.6.2-14

Φτάσαμε αισίως στην τελευταία βδομάδα πριν τον κύριο μας αγώνα. Σημαντικό για όλους πλέον είναι η αποκατάσταση, έτσι ώστε να πάμε στον αγώνα φρέσκοι και ξεκούραστοι. Ειδικά για τα παιδιά που ήταν μαζί μας όλη τη χρονιά, ο αγώνας πρέπει να είναι μέρα χαράς και επιβράβευσης, και όχι άγχους ή κάτι άλλο. Ειδικά για παράγοντες που δεν μπορεί κάποιος να ελέγξει, δεν έχει νόημα να στεναχωριέται και να αγχώνεται. Χαμένες προπονήσεις, κύματα, ζέστη ή αέρας την ημέρα του αγώνα, χρησιμοποίηση ή όχι στολής, αναλόγως της θερμοκρασίας του νερού κλπ. είναι όλα μερος του παιγνιδιού.

Στο πρόγραμμα μας.

Αποφάσισα αυτή τη βδομάδα να μην βάλω ώρα προπόνησης για καμιά μέρα, και θα ήθελα να σας  αιτιολογήσω την απόφαση μου.

Φέτος με μεγάλη μου χαρά βλέπω να μαζευόμαστε συνεχώς όλο και περισσότεροι, με αποτέλεσμα να υπάρχουν προπονήσεις όπου να έχουμε πάνω από 25 άτομα. Αυτό πραγματικά με τιμά σαν προπονητή και σαν άνθρωπο. Κάτι όμως που συμβαίνει τον τελευταίο ειδικά καιρό, με κάνει να θέλω κάπως την απομόνωση μου την βδομάδα πριν τον αγώνα.

Αυτό που συμβαίνει αγαπητοί μου αθλητές και συναθλητές είναι ότι κάποιοι, ειδικά όσοι μπήκαν μαζί μας τον τελευταίο καιρό, ξεχνούν ότι εκτός από προπονητής είμαι και εγώ αθλητής. Το αν είμαι 46 χρονών δεν έχει καμιά απολύτως σχέση, και στα 76 μου αν έχω την υγεία μου και συνεχίζω να αθλούμαι, πάλι αθλητή θα με θεωρώ.

Με όλη μου τη χαρά, πάντα αφιλοκερδώς, θέλω να σας βοηθήσω όσο μπορώ, αλλά συγχρόνως θέλω και να μπορώ να απολαμβάνω και εγώ την προπόνηση μου. Δεν γίνεται για παράδειγμα να τερματίζω μετά από 1 ώρα γρήγορο τρέξιμο σε ρυθμό αγώνα, και στους 170 παλμούς να προσπαθώ να βρώ την αναπνοή μου και να θέλετε να συζητήσουμε τα θέματα που σας απασχολούν. Δεν γίνεται σε διαλειμματικές προπονήσεις, να προσπαθώ να συγκεντρώνομαι στο λίγο διάλειμμα που έχω μεταξύ των κομματιών και να θέλετε λεπτομέρειες για το πως να εγγραφείτε στον αγώνα. Δεν γίνεται με λίγα λόγια, να με σέβεστε σαν προπονητή, αλλά να ξεχνάτε το κομμάτι του αθλητή.

Όσοι με γνωρίζετε καλά ξέρω ότι θα δείξετε κατανόηση και δεν θα με παρεξηγήσετε. Αν χρειαστείτε κάτι εννοείτε περιμένω το τηλεφώνημα σας.

Δευτέρα

Ξεκούραση ή χαλαρό κολύμπι

Τρίτη

15- 20 λεπτά τρέξιμο, 6 ευθείες και 3 χ 1000 ζώνη 4

Τετάρτη

1) Ποδηλασία, ζέσταμα 20 λεπτά και 10 χιλιόμετρα στο ρυθμό αγώνα. Συνεχίζουμε χαλαρά μέχρι να συμπληρωθεί μιά ώρα

2) Κολύμπι 30-40 λεπτά

Πέμπτη

50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Παρασκευή

1) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) μέχρι 30 λεπτά κολύμπι

Σάββατο

Ξεκούραση. Όσοι δεν θα πάνε αύριο στον αγώνα, να πάνε γήπεδο και να κάνουν ένα τεστ στα 10 χιλιόμετρα (22 στροφές στον εξωτερικό διάδρομο του English School).

Κυριακή

Αγώνας Τριάθλου, Καλή επιτυχία σε όλους!

2 Σχόλια

  1. Καλή επιτυχία σε όλους!
    Χρίστο, συγχαρητήρια για το έργο σου!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

