christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο 5.5 – 11.5.2014

Βδομάδα Αποκατάστασης

Θεωρώ αυτή τη βδομάδα τη πιο σημαντική από τις 4 συνολικά του μεσόκυκλου φορτώματος. Είναι η εβδομάδα που θα φρεσκάρουμε το σώμα μας, να γεμίσουμε ξανά τις αποθήκες γλυκογόνου, και γενικά να του δώσουμε την ευκαιρία να απορροφήσει τις όποιες προσαρμογές έκανε κατά τη διάρκεια των προηγούμενων τριών βδομάδων. Μην ξεφύγετε και πέσετε στην παγίδα να κάνετε κάτι περισσότερο, φυλάξετε τις δυνάμεις σας για τις επόμενες 2 αγωνιστικές βδομάδες που θα ακολουθήσουν. Επόμενη δύσκολη προπόνηση θα είναι το Σάββατο στο βουνό.

Δευτέρα

Αυστηρώς πλήρης ξεκούραση

Τρίτη

40 – 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Τετάρτη

1) 5:30 Αγρότη για ποδηλασία στη πίστα 2 χλμ του Λόγου. 10 στροφές, με ζέσταμα σύνολο 27 χλμ, στις στροφές γρήγορες περιστροφές και στην ευθεία (500 μ) σπριντ.

2) 30 – 40 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:30 English School για 1 ώρα τρέξιμο, από τα 30 λεπτά ξεκινούμε ευθεία γρήγορη και στροφή χαλαρά, μέχρι να συμπληρώσουμε 20 ευθείες. Μετά, συνεχίζουμε αποθεραπεία μέχρι να συμπληρωθεί 1 ώρα. Γιώτα – Νεκτάριος κάνουν 20 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 15 χ 400 στο 1:27-1:28 με 40 δευτερόλεπτα διάλειμμα.

Παρασκευή

1) Ποδήλατο ζώνη 2 μέχρι 1:30 ο καθένας μόνος του

2) Προαιρετικά 40-50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

3) Κολύμπι 40 -50 λεπτά

Σάββατο

1) Από σήμερα ξεκινά ο αγωνιστικός μεσόκυκλος , μέχρι την Κυριακή, 25.5.2014.

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Ζέσταμα ανάποδα 20 λεπτά, και 4 χ 1000 ζώνη 4-5 στο ανήφορο, διάλειμμα το κατήφορο.

2) Προαιρετικά θάλασσα κολύμπι ελεύθερα, είτε με στολή είτε χωρίς.

Κυριακή

5:30 Αγρότη για ποδηλασία και με τσάντα με παπούτσια τρεξίματος στην πλάτη. Ζέσταμα μέχρι το γυμνάσιο Φορουμ (15 χιλ περίπου) και από εκεί γρήγορο drafting μέχρι πριν το κατήφορο της Σκαρίνου. Δεν κατεβαίνουμε το κατήφορο, βρίσκουμε ένα κατάλληλο ασφαλές σημείο και κατεβαίνουμε, βάζουμε τα παπούτσια τρεξίματος και τρέχουμε 10 – 15 λεπτά, ζώνη 3 περίπου (πιο αργά από ρυθμό ημιμαραθώνιου). Μετά, επιστροφή με τα ποδήλατα ο καθένας μόνος του (Time – Trial) μέχρι το round about της Μοσφιλωτής. Παρκάρουμε ξανά τα ποδήλατα και ξανά 10-15 λεπτά τρέξιμο το ίδιο. Από εκεί χαλαρή επιστροφή. Υπολογίζω η όλη προπόνηση να πάρει περίπου 4 ώρες.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: