christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο 28.4.2014 – 4.5.2014

Ανακοινώθηκε επίσημα από την Κυπριακή Ομοσπονδία Τριάθλου ότι ο αγώνας τριάθλου Ολυμπιακής απόστασης που ήταν προγραμματισμένος να γίνει στις 25.5.2014, θα γίνει τελικά την 1.6.2014, λόγω των Ευρωεκλογών.

Άρα μας μένουν 5 βδομάδες. Προπονητικά θα τις βάλουμε ως εξής:

1) Η βδομάδα που μπαίνει, δηλ. 28.4. – 4.5.2014 θα είναι η τρίτη και τελευταία βδομάδα φορτώματος, βάση του προγραμματισμού του προηγούμενου μεσόκυκλου.

2) Η βδομάδα 5.5. – 11.5.2014 θα είναι βδομάδα αποκατάστασης από το φόρτωμα.

Οι επόμενες τρείς βδομάδες, θα είναι ο καθαρά αγωνιστικός μεσόκυκλος, με αυξημένη ένταση και μειωμένο όγκο. Θα είναι 2 δύσκολες βδομάδες, και η τρίτη θα είναι βδομάδα αποκατάστασης πριν τον αγώνα, ο οποίος είναι και το Παγκύπριο Πρωτάθλημα και το κριτήριο για επιλογή και καταρτισμό της εθνικής ομάδας.

Συνεχίζουμε λοιπόν με τη τρίτη και τελευταία βδομάδα φορτώματος. Ήδη η κόπωση άρχισε να συσσωρεύεται, για αυτό οι συνολικές ώρες πρέπει να είναι για κάθε αθλητή οι ίδιες ή ελαφρώς λιγότερες από την βδομάδα που πέρασε, όχι περισσότερες.

Την Κυριακή θα είναι το τελευταίο μας για φέτος αγωνιστικό τριαθλητικό τεστ, στοχευμένο στην Ολυμπιακή απόσταση. Θα το κάνουμε στην περιοχή των Πεβολιών στη Λάρνακα, όπου γίνονται οι αγώνες τα τελευταία χρόνιαP1010281

Όγκος 15-16 ώρες.

Δευτέρα

1) 50 λεπτά τρεξιμο ζώνη 2.

2) 30 -40 λεπτά κολύμπι

3) 30 -40 λεπτά δυνάμωμα.

Τρίτη

1) 5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 16 χ 400 με 40 δευτερόλεπτα διάλειμμα, στο ρυθμό που τα έκανε ο καθένας την προηγούμενη βδομάδα.

2) 1 ώρα ποδήλατο στο στατικό ή έξω, ζώνη 2 για αποκατάσταση, αλλά με περιστροφές 90+ και πολύ ελαφριές ταχύτητες.

Γιώτα Νεκτάριος μια χαλαρή προπόνηση ότι θέλουν, μέχρι 40 λεπτά.

Τετάρτη

1) Τεστ κολύμπι, μετά από το ζέσταμα 1 χ 1000 μέτρα.

2) Το κολύμπι πρέπει να είναι η πρώτη προπόνηση. Αν θα πάτε βράδυ μην κάνετε άλλη προπόνηση πριν. Προαιρετικά, μετά το τεστ, 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2. Νεκτάριος Γιώτα θα μιλήσουμε πως είναι για να δούμε τι θα κάνουν σήμερα, από αύριο κανονικά.

Πέμπτη.

1) Λόγω της Πρωτομαγιάτικής αργίας, 5:30 Αγρότη για ποδηλασία μέχρι εκδρομικό χώρο Τζονιών και πίσω, περίπου 85 χιλ. 3:45.

Παρασκευή

1) 50 λεπτά τρεξιμο ζώνη 2.

2) 30 -40 λεπτά κολύμπι

3) 30 -40 λεπτά δυνάμωμα.

Σάββατο ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΗ

1) Μαζευόμαστε στον εκδρομικό χώρο κατά τις 5:30 για να τελειώσουμε γρήγορα με τη λιπομέτρηση. Μετά θα κάνουμε μια χαλαρή προπόνηση 1:110 περίπου τρέξιμο.

Κυριακή ΤΡΙΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΕΣΤ

Παραδοσιακά, ακριβώς ένα μήνα πριν τον αγώνα θα κάνουμε το τέστ μας. Θα πάμε στα Περβόλια, η ώρα 6 το πρωί θα στήσουμε τα υλικά μας και θα κάνουμε ζέσταμα, και η ώρα 6:30 εκκίνηση. Περισσότερα σε άρθρο που ακολουθεί.

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: