christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο 14 – 20.4.2014

Μετά την κορύφωση της προετοιμασίας και τον αγώνα της Κυριακής, θα αλλάξει κάπως η προπόνηση μας, με στόχο, αφού ξεκουραστούμε, να κάνουμε ένα μινι φόρτωμα εν΄ όψη του επερχόμενου Τριάθλου Ολυμπιακής αποστασης. Λόγω Ευρωεκλογών αναγκαστικά θα αλλάξει η ημερομηνία η οποία ανακοινώθηκε αρχικά (25.5.2014) με πιο πιθανή την επόμενη Κυριακή. Ουσιαστικά έχουμε 7-8 βδομάδες μέχρι τον αγώνα, υπολογίζω να κάνουμε 2 μεσόκυκλους, ένα για το μινι φόρτωμα και τον δεύτερο για φορμάρισμα.

Περίπου 13 ώρες

Δευτέρα

Αυστηρώς ξεκούραση

Τρίτη

Μια χαλαρή προπόνηση ότι θέλετε

Τετάρτη

1) 5:30 από Αγρότη για ποδηλασία 60 περίπου χιλιόμετρα, μέχρι τον εκδρομικό χώρο του Μαχαιρά και πίσω. Παρακαλώ όσοι θα έρθετε να βάλετε φώτα.

2) Κολύμπι μέχρι 40 – 50 λεπτά

Πέμπτη

1) 6:00 English School για 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) Απόγευμα ποδηλασία γύρω σην 1 ώρα,  στο στατικό ή έξω, ζώνη 2 και γρήγορες περιστροφές, θα μιλήσουμε αν βολεύει να πάμε μαζί

Παρασκευή

1) 5:30 από Αγρότη για ποδηλασία Λάρνακα και πίσω, περίπου 90 χιλιόμετρα 3:30 – 3:45 ώρες

2) Κολύμπι 40 – 1 ωρα

3) Προαιρετικά δυνάμωμα μέχρι 30 λεπτά

Σάββατο

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για Κακοκέφαλο εύκολη ανάβαση και επιστροφή από το μονοπάτι, 1:40 περίπου 17 χιλιόμετρα.

Κυριακή

Καλό Πάσχα

Προαιρετικά 1 ώρα ποδήλατο.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: