christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 6 – 13.4.2014

Μπήκαμε αισίως στην βδομάδα αποκατάστασης, πριν τον πρώτο αγώνα τριάθλου της χρονιάς. Είναι πολύ σημαντικό να δώσουμε ανάσες στο σώμα μας και να πάμε φρέσκοι, για αυτό φροντίστε να μην κάνετε το κάτι παραπάνω αυτή τη βδομάδα, όσο και αν φαντάζει ιδιαίτερα εύκολη.

Δευτέρα

Ξεκούραση η μια προπόνηση χαλαρή μέχρι 40 λεπτά κολύμπι ή τρέξιμο

Τρίτη

11) 5:30 English School, 20 λεπτά τρέξιμο, 10 ευθείες και 3 χ 1000, το πρώτο γκρουπ 3:20, το δεύτερο 3:25 -3:30, το τρίτο 3:30 – 3:35, το τέταρτο 3:40 – 3;45 κλπ. Γενικά ρυθμό πιο γρήγορο από το ρυθμό που τρέχει ο καθένας τα 5 χιλιόμετρα.

Τετάρτη

1) 5:3ο Αγρότη για 10 στροφές (2000/στροφή) ποδηλασία στη πίστα με γρήγορες περιστροφές και μικρή τροχαλία, κάθε δεύτερη στροφή μεγάλη τροχαλία και σπριντ στην ευθεία.

2) Κολύμπι μέχρι 40 λεπτά

Πέμπτη

50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2.

Παρασκευή

40 λρπτά τρέξιμο ζώνη 2

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή αγώνας τριάθλου σπριντ στη Παφο.

Νοιώθω κάπως παράξενα γιατί σχεδόν όλη η ομάδα θα είναι εκεί και εγώ δεν θα μπορέσω λόγω συμμετοχής του γιού μου σε ποδοσφαιρικό τουρνουά στην άλλη άκρη του νησιού.  Καλή επιτυχία σε όλους, απολαύστε τον αγώνα σας και περιμένω λεπτομερή αναφορά!

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: