christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο 31.3. – 6.4.2014

Με τον αυριανό αγώνα διάθλου κλείνει ακόμα ένας μεγάλος κύκλος, αυτός της προ-αγωνιστικής περιόδου.

Από την ερχόμενη βδομάδα θα αρχίσουμε σιγά – σιγά να μπαίνουμε στην αγωνιστική περίοδο, με στόχο τους 2 αγώνες τριάθλου τον Απρίλη και τον Μάη.

‘Ογκος:  Αυστηρώς μέχρι 12 ώρες

Δευτέρα

Ξεκούραση ή ελαφριά προπόνηση κολύμβησης ή δύναμης, και οι δύο μεχρι 20 – 30 λεπτά.

Τρίτη

1) Με τη κούραση που νοιώθω λογω του αγώνα διάθλου την <κυριακή, δεν υπάρχει να πάω στον αγώνα ανάβασης σήμερα. Άρα, όσοι θέλετε μπορούμε να πάμε μαζί μια εύκολη ποδηλασία. 6:30 απο Αγρότη για 2 ώρες, μέχρι το κυκλικό κόμβο της Μοσφιλωτής και πίσω, περίπου 50 χιλιόμετρα.

2) Προαιρετικά το απόγευμα 30 -40 λεπτά τρέξιμο

Τετάρτη

1) 5:15 English Schhol για 1:10 –  1:2ο τρέξιμο στον πεζόδρομο

2) Κολύμπι 40 – 50 λεπτά

Πέμπτη

1) 5:30 English Schhol 20 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 15 χ 400 στο ρυθμό των 5000 για τον καθένα. Στη περίπτωση μας, για το πρώτο γκρουπ 1:24, για το δεύτερο 1:28, για το τρίτο 11:32, για το τέταρτο 1:35 κλπ. Διάλειμμα 40 δευτερόλεπτα – 1 λεπτό. Σήμερα μείνετε όλοι με μια προπόνηση.

Παρασκευή

1) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) Κολύμπι 40 λεπτά

3) Δυνάμωμα 40  λεπτά

Σάββατο

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για σχετικά εύκολη ανάβαση Σταυρός και πίσω, ζώνη 3 ( 150 -155 π/λ) 15 περίπου χιλ. 1:30 ώρα τρέξιμο περίπου.

2) 3:30 στο πίσω πάργινγκ της Αγγλικής Σχολής προπόνηση αλλαγών τρέξιμο – ποδήλατο – τρέξιμο, εν όψη του επερχόμενου αγώνα τριάθλου.προπόνηση αλλαγών τριάθλου

Στο πιο κάτω άρθρο η προπόνηση που κάναμε πέρσι:

Προπόνηση αλλαγών τριάθλου

Αν θέλετε επίσης, μπορείτε να ρίξτε και μια ματιά σε αυτά τα βίντεο, και μπορούμε να κάνουμε κάτι παρόμοιο.

Συλλογή βίντεο αλλαγών

Κυριακή

1) 6 Αγρότη με ποδήλατα, ζέσταμα μέχρι Ποταμιά και 2 γρήγορες στροφές των 12 χιλιομέτρων, η πρώτη drafting και η δεύτερη time trial.  Σύνολο περίπου 60 χιλιόμετρα 2:30 ώρες.

2) Προαιρετικά όσοι θέλουν μπορούν να πάνε θάλασσα για 15 – 20 λεπτά τρέξιμο στην άμμο ξυπόλυτοι και ελεύθερο κολύμπι με τη στολή, εν όψη του επερχόμενου αγώνα τριάθλου.

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: