christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 17 – 23.3.2014

Αφού αφήσαμε πίσω μας (όσο γίνεται) το ατύχημα της περασμένης Κυριακής με τα ποδήλατα, σύσσωμη η ομάδα έτρεξε στον αγώνα Limassol Marathon. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από χρόνους και επιδόσεις. Και μόνο ότι, μια βδομάδα μετά, μας βρήκε η Κυριακή πάλι όλους μαζί στο γήπεδο, σαν μια μεγάλη αγκαλιά όπως λέει και ο Φοίβος, δείχνει τη δυναμική και την αποφασιστικότητα αυτής της ομάδας.  Το αποκορύφωμα ήταν ο Γιώργος Πέγγας που αγωνίστηκε με σπασμένο το χέρι δηλώνωντας παρών.George Pengas

Στην εβδομαδιαία μας προπόνηση τώρα. Επόμενος αγώνας στόχος είναι το δίαθλο που θα γίνει στις αγγλικές βάσεις στις 30.3.2014. Η εγγραφή για τον αγώνα θα γίνει εκεί την ημέρα του αγώνα, αλλά όσοι θα πάνε πρέπει να κάνουν αίτηση για απόκτηση πάσου μέσα στις επόμενες 1-2 μέρες πατώντας εδώ. Ακόμα και αν δεν είστε σίγουροι αν θα έρθετε ή όχι, κάντε την αίτηση σας και ας μην έρθετε, παρά να θέλετε να έρθετε και να μην σας επιτραπεί ή είσοδος.Mar 2014 Duathlon

Όσοι έτρεξαν ημιμαραθώνιο κάνουν ελεύθερα, με χαμηλές εντάσεις, μέχρι το Σάββατο όπου θα βρεθούμε ξανά στο βουνό.

Οι υπόλοιποι που τρέξαμε 10 χιλιόμετρα θα ξεκινήσουμε κανονικά, με τις εντάσεις να ανεβαίνουν από τη Πέμπτη.

Όγκος περίπου 13 ώρες

Δευτέρα

Ξεκούραση ή κολύμπι ή δυνάμωμα, μέχρι 45 – 50 λεπτά.

Τρίτη

5:10 English School με Turbo trainer για (20 ποδήλατο + 10 τρέξιμο) χ 3, τα πρώτα 10 λεπτά του ποδηλάτου ζώνη 2, τα υπόλοιπα 10 και το τρέξιμο ζώνη 3.

Τετάρτη

1) 5:30 Αγρότη για 10 στροφές στη πίστα (2 χλ.) με γρήγορο σροφάρισμα και σπριντ στην ευθεία ( 500 μ). Με ζέσταμα 27 περίπου χιλιόμετρα

2) Κολύμπι μέχρι 1 ώρα

Πέμπτη

1) 5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 1 χ 2000 ,( το πρώτο γκρουπ 6:50 – 7:00 λεπτά, το δεύτερο 7:05 – 7:15, το τρίτο 7:20 – 7:30, το τέταρτο 7:40 – 7:50 κοκ.) 5-6 λεπτά διάλειμμα χαλαρό τρέξιμο, 1 χ 1000 περίπου 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από το πέρασμα στο διχίλιαρο, 3-4 λεπτά διάλειμμα και ξανά 1 χ 2000, 1 χ 1000.

2) Προαιρετικά 45 – 1 ώρα στο στατικό ποδήλατο ζώνη 2 για αποκατάσταση

Παρασκευή

1) 40 – 50 τρέξιμο ζώνη 2

2) Μέχρι 40 λεπτά κολύμπι

3) Δυνάμωμα

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά, ζέσταμα μέχρι το γεφύρι του Αγ. Ονούφριου και ανάβαση μέχρι το μονοπάτι του κακοκέφαλου ζώνη 3, αρκετά κάτω από το κατώφλι του καθένα (εγώ για παράδειγμα θα πάω μέχρι 150 παλμούς). Όσοι έκαναν ημιμαραθώνιο κάνουν μέχρι 1:15 – 1:20 σε χαλαρό ρυθμό.

Κυριακή

Τριαθλητικό Τεστ

6:30 ραντεβού στο παρκινγκ δίπλα απο το ξενοδοχείο Αγ. Ραφαήλ, στο χώρο όπου είναι ο χώρος αλλαγής συνήθως στους αγώνες τριάθλου που κάνουμε. Στήνουμε τα Turbo trainer εκεί (αν βρέχει θα δούμε τι θα κάνουμε) και κανουμε το ζέσταμα μας, τόσο στο τρέξιμο όσο και στο κολύμπι. Περίπου η ώρα 7:15 θα «δωθεί η εκκίνηση» και θα κάνουμε 20 λεπτά κολύμπι (αν δεν έχει σημαδούρες θα κάνουμε μια κυκλική διαδρομή, στη συνέχεια 40 λεπτά ποδήλατο στο Turbo trainer με παλμούς ζώνη 3 (περίπου όπως τον αγώνα) και δύο στροφές τη στροφή των 2.5 χιλιομέτρων (αυτή που κάνουμε στους εκεί αγώνες) τρέξιμο σε ρυθμό αγώνα.

Φερτε τις στολές σας όσοι έχετε, φέρτε στεγνά ρούχα για να αλλάξετε στο ποδήλατο ή μια πετσέττα για να σκεπαστείτε τουλάχιστον στα πρώτα λεπτά, μέχρι να ζεσταθείτε. Όσοι δεν έχουν Turbo trainer μπορούν να έρθουν και να κάνουν ποδηλασία στην περιοχή, και να επιστρέψουν σε 40 λεπτά για το τρέξιμο.

Εκτος από τα παιδιά της ομάδας, μπορεί ευχαρίστως να έρθει μαζί μας και όποιος άλλος θέλει, όλοι οι καλοί χωράνε.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: