christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο 3 – 9.3. 2014

Περίπου 15 – 16 ώρες

Έχουμε ακόμα 2 βδομάδες μέχρι τον αγώνα 10 χιλιομέτρων στη Λεμεσό και 3 βδομάδες μέχρι το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Διάθλου (5 χιλ. Τρέξιμο, 20 ποδήλατο και ξανά 5 τρέξιμο). Αυτή τη βδομάδα εκτος από εντάσεις πρέπει να φορτώσουμε και κάποιο όγκο στο τρέξιμο. Αυτό γιατί οι επόμενες 2 βδομάδες δεν προσφέρονται, ακριβώς λόγω των συνεχόμενων αγώνων.

Σιγά – σιγά αρχίστε να γράφεστε στον αγώνα της Λεμεσού.

Δευτέρα

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) Προαιρετικά λόγω της αργίας δυνάμωμα 30 λεπτά, μπορείτε να κάνετε μόνοι σας σπίτι ασκήσεις κορμού.

Τρίτη

1) 5:15 English school 1 ώρα ποδηλασία στο turbo trainer με ασκήσεις και τα τελευταία 10 λεπτά ζώνη 3 ψηλή, και συνεχόμενα 1 χ 5000 τρέξιμο, το πρώτο γκρουπ κάτω από 18:30, το δεύτερο κάτω από 19, το τρίτο κάτω από 19:30, το τέταρτο κάτω από 20:30, κοκ. Όσοι έχουν χρόνο μπορούν να κάνουν ακόμα 15 – 20 λεπτά τρέξιμο μέχρι να συμπληρώσουν 40, απλά αλλάξτε μπλουζάκι να μην μείνετε ιδρωμένοι.

2) Κολύμπι 30 – 40 λεπτά

Τετάρτη

1) 5:15 English school για 1:30 τρέξιμο αυστηρώς ζώνη 2, θα πάμε στον πεζόδρομο.

2) 40 – 1 ώρα κολύμπι, προτιμήστε να έχετε ενα μεγάλο κομμάτι (π.χ. 30 λεπτά) συνεχόμενο ζώνη 2.

Πέμπτη

1) 5:30 English school 15 λεπτά τρέξιμο, 6 ευθείες και 6 χ 1000, το πρώτο γκρουπ 3:20 – 3:25, το δεύτερο 3:30 – 3:35, το τρίτο 3:35 – 3:40, το τέταρτο κάτω από 4 λεπτά, κοκ. Όλοι κάνουν 3 λεπτά διάλειμμα. Αν δεν είναι αρκετό από ένα σημείο και μετά κάντε μέχρι 3:30 ή ακόμα λίγο περισότερο, προσπαθήστε να μην χαλάσετε την ποιότητα των 1000ριων.

2) Αν μπορείτε πηγαίνετε έξω ποδήλατο 1:30 με χαμηλή τροχαλία και γρήγορες περιστροφές ζώνη 2. Αν όχι κάντε 1 ώρα στο turbo trainer επίσης ζώνη 2.

Παρασκευή

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

1) 30-40 λεπτά κολύμπι

3) 40 – 50 λεπτά δυνάμωμα

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά, ελεύθερο τρέξιμο μέχρι το Σταυρό και πίσω από χωματόδρομο. 15 περίπου χιλιόμετρα. Μην πάτε γρήγορα φυλακτείτε για αύριο.

Κυριακή

Σαν τελευταία Κυριακή που πάμε ποδηλασία πριν τους δύο αγώνες μας τις επόμενες Κυριακές, ήθελα κάτι ιδιαίτερα απαιτητικό. Με όλη μου την αγάπη λοιπόν, αφού σας το «έταξα» κιόλας εδω και καιρό, 6 στον Αγρότη με τα ποδήλατα, πάμε μέχρι το ανήφορο του Αγ. Ραφαήλ στην Κοκκινοτριμιθιά, και κάνουμε 8 χ την ανηφόρα (περίπου 4-5 λεπτά) σε γρήγορο ρυθμό, με ξεκούραση το κατήφορο. Όταν τελειώσουν οι πρώτοι τα 8 επιστρέφουμε όλοι πίσω, ανεξαρτήτως πόσα έκαναν οι υπόλοιποι, με μίνιμουμ όμως τα 5.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: