christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο 17 – 23.2.2014

Μπαίνουμε στη τρίτη και τελευταία δύσκολη βδομάδα του μεσόκυκλου. Βλέποντας τη κούραση της ομάδας και μιλώντας με τοΧριστάκη αποφασίσαμε να ηρεμήσουμε κάπως τις πρώτες 3 μέρες για να επανέλθουμε και να αποδώσουμε καλά στις δύσκολες προπονήσεις της Πέμπτης του Σαββάτου και της Κυριακής.

Τριαθλητές Περίπου 12-13 ώρες

Δευτέρα

Ξεκούραση ή 30-40 λεπτά κολύμπι ή δυνάμωμα. Όχι ποδήλατο ή τρέξιμο.

Τρίτη

1) 5:30 English  School για 30 λεπτά τρέξιμο και 20 ευθείες με ξεκούραση τη στροφή. Να συμπληρωθεί σύνολο 1 ώρα τρέξιμο.

2) 40 – 1 ώρα στο στατικό ποδήλατο χαμηλή τροχαλία (εύκολη) και γρήγορες περιστροφές

Τετάρτη

1) 5:30 Αγρότη με ποδήλατα για 10 γύρους των 2 χιλιομέτρων στη πίστα του Λόγου με γρήγορες περιστροφές και σπριντ την ευθεία (400 μέτρα περίπου) Σύνολο 27 χιλιόμετρα 1:05 λεπτά. Αν βρέχει μείνετε στο σπίτι και κάντε στο στατικό κάτι παρόμοιο. Προαιτερικά προσθέστε και 30 λεπτά χαλαρό τρέξιμο.

2) 30 – 50 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) Θεωρώ την προπόνηση αυτή τη πιο σημαντική του μεσόκυκλου. 5:20 – 5:30 English  School (αναλόγως πόσο ζέσταμα χρειάζεται ο καθένας. 5:50 εκκίνηση για 10 χιλιόμετρα, με στόχο να τρέξουμε στο ρυθμό που τρέξαμε τη περασμένη Πέμπτη τα 30 λεπτά μετά την ποδηλασία. Στείλετε μου το χρόνο σας στο πέρασμα των 5 χιλιομέτρων και το συνολικό.

2) 20-30 κολύμπι για χαλάρωμα.

Παρασκευή

1) 50 λεπτά τρέξιμο

2) 30-40 λεπτά κολύμπι

3) Δυνάμωμα

Σάββατο

ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΗ, Όσοι μπορείτε ελάτε λίγο πιο γρήγορα

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. 15-20 λεπτά ζέσταμα και 4 χ 1000 στο ανήφορο με ξεκούραση το κατήφορο, ζώνη 4-5

Κυριακή

1) Ποδηλασία 6 από Αγρότη, 6:15 από Lidl Λατσιών, ζέσταμα μέχρι το σχολείο Φόρουμ και μετά σε γκρουπάκια drafting μέχρι το μοναστήρι του Σταυροβουνιού. Προσπαθούμε να μείνουν τα γκρουπ όσο γίνεται μαζί (τουλάχιστον μέχρι το στρατόπεδο) και απο εκεί και πέρα στο ανήφορο ο καθένας μόνος του. Προσπαθείστε να συνεργαστείτε και να μην αφήνετε κενά στο γκρουπ. Αν κάποιος βλέπει ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό να φροντίσει να πάει στο τέλος του γκρουπ, αλλιώς θα χαλάσει και την προπόνηση αυτών που τον ακολουθούν, αφού αν αφήσει κενό μεταξύ του και αυτών που προπορεύονται αποκόπτει τους πίσω αθλητές από το γκρουπ. Σύνολο 70 χιλ, 3:30 ώρες

Δρομείς

Κάντε το πρόγραμμα της Τρίτης, Πέμπτης και Σάββατου, στα υπόλοιπα συμπληρώστε απλά τα χιλιόμετρα σας αναλόγως του τι απόσταση θα τρέξετε, αφού κάποιοι στοχεύουν 10 χιλ, κάποιοι ημιμαραθώνιο και κάποιοι μαραθώνιο.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: