christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 10 – 17.2.2014

Τριαθλητές  Περίπου 14 – 15 ώρες

Συνεχίζουμε με τη δεύτερη από τις τρείς δύσκολες βδομάδες του μεσόκυκλου. Εκτος από κάποιες μικροαλλαγές θα είναι παρόμοια με τη προηγούμενη βδομάδα.

Δευτέρα

1) 30 – 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, προτιμήστε γρασίδι.

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 3,4. να δωθεί έμφαση στις μικρές ταχύτητες. (25ρια)

3) 40 λεπτά δυνάμωμα.

Τρίτη

1)5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 13 χ 400 στο 80 – 82 δευτερόλεπτα, με 1 – 1:20 διάλειμμα. Ζώνη 4,5.

2) 50 λεπτά ποδήλατο στο Turbo trainer, με χαμηλή τροχαλία και 90-100 περιστροφές αλλά ζώνη 2,3. Όσοι θελουν μπορούν να το κάνουν και έξω, ίσως στη πίστα του Λόγου, μέχρι 1 ώρα.

Τετάρτη

5:10 English School για 1:30 τρέξιμο. 50 λεπτά ζώνη 2, 30 ζώνη 3, 10 ζώνη 2.

2) 30 λεπτά κολύμπι ελεύθερο συνεχόμενο, ζώνη 2.

Πέμπτη

1) 5:15 English School 50 λεπτά ποδήλατο στο Turbo trainer με ασκήσεις, τα τελευταία 10 λεπτά ζώνη 3 προς 4 (περίπου 140 – 145 παλμούς) και μετά 30 λεπτά τρέξιμο ζώνη 4 (παλμοί 160 – 165). Ο ρυθμός να είναι παρόμοιος με αυτόν που έκανε ο καθένας την προηγούμενη βδομάδα. Μας ενδιαφέρει το πέρασμα στο 5ρι.

2) Προαιρετικά το απόγευμα 30 – 40 λεπτά τρέξιμο αυστηρά ζώνη 2 για αποκατάσταση.

Παρασκευή

1) 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2,3

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 3,4

3) 40 λεπτά δυνάμωμα

Σάββατο

1) 5:40 Εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Το ίδιο πρόγραμμα με την προηγούμενη βδομάδα. Ζέσταμα μέχρι γεφύρι Αγ. Ονούφριου. Από εκεί μέχρι Σταυρό ανάβαση στο αναερόβιο κατώφλι του κάθενος  (περίπου 22-25 λεπτά ανήφορο). Ξεκούραση 3-4 λεπτά και συνεχίζουμε ανάβαση προς μονοπάτι Κακοκέφαλου ως εξής:

15 δευτερόλεπτα σπριντ, 1 λεπτό χαλαρό τρέξιμο.

Κυριακή

Ποδηλασία 6 από Αγρότη με τσάντα με παπούτσια στη πλάτη ή στο αυτοκίνητο αν είναι κοντά, και πάμε Μοσφιλωτή, Σιά, Λυθροδόντα, Καπέδες και πίσω (70 χιλ περίπου 3 – 3:15 ώρες) και αμέσως 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2  στο γηπεδο του English School.

Δρομείς

Δευτέρα

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 3

2) Δυνάμωμα 30-40 λεπτά

Τρίτη

1) 20 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 13 χ 400 στο 80 – 82 δευτερόλεπτα, με 1 – 1:20 διάλειμμα. Ζώνη 4,5.

Τετάρτη

1:40 τρέξιμο. Η αλλαγή από τις προηγούμενες φορές είναι ότι μετά τα πρώτα 20 λεπτά θα μπείτε ζώνη 3, στους 135 περίπου παλμούς.

Πέμπτη

1) 20 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 7 χ 1000 στο 3:50 με 1:10 διάλειμμά

Παρασκευή

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 3

2) Δυνάμωμα 30-40 λεπτά

Σάββατο

1) 5:40 Εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Το ίδιο πρόγραμμα με τη προηγούνη βδομάδα.  Ζέσταμα μέχρι γεφύρι Αγ. Ονούφριου. Από εκεί μέχρι Σταυρό ανάβαση στο αναερόβιο κατώφλι του κάθενος  (περίπου 22-25 λεπτά ανήφορο). Ξεκούραση 3,4 λεπτά και συνεχίζουμε ανάβαση προς μονοπάτι Κακοκέφαλου ως εξής:

15 δευτερόλεπτα σπριντ, 1 λεπτό χαλαρό τρέξιμο.

Κυριακή

1 εώς 1:30 ποδήλατο.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: