christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 20 – 27.1.2014

Τελευταία βδομάδα πριν τον αγώνα του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Ημιμαραθώνιου στη Λάρνακα. Θα είναι ο τελευταίος προγραμματισμένος μας αγώνας σε αυτή την απόσταση, αφού στον αγώνα της Λεμεσού τον Μάρτιο θα τρέξουμε 10,000.

Με τον αγώνα αυτό ολοκληρώνεται η πρώτη και μεγαλύτερη φάση φορτώματος της προετοιμασίας μας.  Μετά τον αγώνα και την απαραίτητη ξεκούραση θα μπούμε σε μια προαγωνιστική περίοδο διάρκειας περίπου 2 μηνών, όπου μειώνεται κάπως ο όγκος και αυξάνονται οι εντάσεις στη προπόνηση. Επίσης θα έχουμε περισσότερες και πιο έντονες συνδιασμένες προπονήσεις.

Στον αγώνα μας τώρα.  Θεωρώ ότι πλέον όλοι ξέρουμε τον ρυθμό στον οποίο πρέπει να τρέξει ο καθένας, έτσι ώστε να απολαύσει την κούρσα του, αλλά συγχρόνως να είναι και στα όρια της αντοχής του. Προσοχή στα κιλά και μακρυά από γριππωμένους. Όσα παιδιά δεν μπορέσουν να λάβουν μέρος, όπως οι Κωσταντίνος, Μιχάλης και  Σταυρούλλα, να διαλέξουν κάποια μέρα το Σαββατοκυρίακο και να κάνουν ένα γρήγορο για τα δεδομένα τους κομμάτι απόστασης 15 – 20 χιλιομέτρων.

Τριαθλητές

Δευτέρα

Ξεκούραση ή χαλαρό κολύμπι ή χαλαρό δυνάμωμα.

Τρίτη

5:30 English School 20 λεπτά τρέξιμο, 6 ευθείες και 3 χ 1000 στο ρυθμό που πήγε ο καθένας την περασμένη φορά τα 10 χ 1000. Αφήστε ξεκούραση 2 μεχρι 2:30 λεπτά.

Τετάρτη

1) 5:35 English School για 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) Προαιρετικά κολύμπι, όχι σκληρή προπόνηση μέχρι 40 λεπτά.

Πέμπτη

5:35 English School έχουμε 2 επιλογές. Εϊτε 50 λεπτά συνεχόμενο τρέξιμο ζώνη 2, είτε 20 λεπτά τρέξιμο και 6-8 χ 200 στο ρυθμό αγώνα του καθενός, με χαλαρό τρέξιμο 200 μέτρα μεταξύ τους. Επίσης η προπόνηση πρέπει να τελειώσει στα 50 λεπτά.

Παρασκευή

40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή

Αγώνας 21,096 μέτρα Ημιμαραθώνιος Λάρνακας. Ώρα εκκίνησης 10:00. Καλή Επιτυχία.

Δρομείς

Δευτέρα

Ξεκούραση ή χαλαρό δυνάμωμα.

Τρίτη

20 λεπτά τρέξιμο, 6 ευθείες και 3 χ 1000 στο ρυθμό που πήγε ο καθένας την περασμένη φορά τα 10 χ 1000. Αφήστε ξεκούραση 2 μεχρι 2:30 λεπτά.

Τετάρτη

1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

Πέμπτη

Έχουμε 2 επιλογές. Εϊτε 50 λεπτά συνεχόμενο τρέξιμο ζώνη 2, είτε 20 λεπτά τρέξιμο και 6-8 χ 200 στο ρυθμό αγώνα του καθενός, με χαλαρό τρέξιμο 200 μέτρα μεταξύ τους. Επίσης η προπόνηση πρέπει να τελειώσει στα 50 λεπτά.

Παρασκευή

40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή

Αγώνας 21,096 μέτρα Ημιμαραθώνιος Λάρνακας, ώρα εκκίνησης 10:00. Καλή Επιτυχία.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: