christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 13 – 19.1.2014

Έχουμε ακόμα 2 βδομάδες μέχρι τον αγώνα Ημιμαραθωνίου στα Περβόλια, στις 26.1.2014. Θα δουλέψουμε μια βδομάδα δύσκολη και την τελευταία βδομάδα θα ρίξουμε τους ρυθμούς. Υπενθιμίζω ότι εγγραφές για τον αγώνα γίνονται μόνο μέσω διαδικτύου, μέχρι τις 24.1.2014, στην ιστοσελίδα του σωματείου Περικλης Δημητρίου, http://www.periclis.com.cy. Κοίταξα σήμερα τη σελίδα τους αλλά δεν βρήκα από που να εγγραφούμε, πιθανόν να μην έχουν ακόμα ανοίξει οι εγγραφές.

Τριαθλητές. 15 – 16 ώρες, το τρέιξιμο περίπου 60 – 65 χιλιόμετρα.

Δευτέρα

1) 40-50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 30 λεπτά κολύμπι

3) 40-50 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:25 Αγρότης ποδηλασία μέχρι την πίστα του Λόγου και 10 στροφές των 2 χιλιομέτρων με την μεγάλη τροχαλία μπροστά και ψηλές περιστροφές (90+). Σύνολο 30 χιλιόμετρα περίπου.

2) 40-50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2 προτιμήστε γρασίδι ή άμμο. Αν πάτε γήπεδο κάντε τις στροφές ανάποδα.

Τετάρτη

1) 5:15 English School, 15 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, 5-6 ευθείες και 10 χ 1000 το κάθε γκρουπ περίπου 20 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το ρυθμό αγώνα του ημιμαραθώνιου. Διάλειμμα 1:30 – 2 λεπτά χαλαρό τρέξιμο

2) 1 ώρα κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:10 από English School για 1:30 ώρα τρέξιμο στον πεζόδρομο, ζώνη 2.

Παρασκευή

1) 30-40 λεπτά κολύμπι

2) 1 – 1:30 ώρα ποδήλατο, τα 30 ζώνη 3, είτε έξω είτε στο στατικό.

3) Δυνάμωμα 30 – 50 λεπτά

Σάββατο

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για 1:30 περίπου τρέξιμο  15 χιλιόμετρα περίπου. Πάμε μαζί μέχρι το γεφύρι του Αγ. Ονούφριου και ανεβαίνουμε μέχρι το Σταυρό ζώνη 3 προς 4, δηλαδή δύσκολα αλλά όχι οριακά, να αναπνέουμε σχετικά άνετα (περίπου 20-25 λεπτά ανήφορο). Επιστροφή χαλαρά.

Σήμερα έχει ένα ωραίο αγώνα 5 χιλ. στη Λευκωσία, τον αγώνα του Μάρκου Δράκου. Δεν αξίζει όμως να θυσιαστούν 15 χιλιόμετρα για να τρέξουμε 5. Αν όμως κάποιοι θέλουν, μπορούν να πάνε με την προϋπόθεση να κάνουν πριν 30-40 λεπτά ζέσταμα και άλλα 10-15 λεπτά αποθεραπεία μετά τον αγώνα για να καλύψουν τα χιλιόμετρα. Σίγουρα δεν συζητάμε κάποιοι να έρθουν τόσο στο βουνό το πρωί όσο και στον απογευματινό αγώνα.

Κυριακή

6:00  Ποδηλασία Αγρότης, 6:20 περίπου Lidl Λατσιών για Λάρνακα και πίσω. Το κομμάτι από το στρίψιμο της Αθηαίνου μέχρι το Καλό Χωριό θα το κάνουμε Time Trial.  Περίπου 3:30, 90 χιλιόμετρα.

Δρομείς

Σύνολο 80 – 85 χιλιόμετρα.

Δευτέρα

1) 1:20 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) 10 λεπτά κοιλιακούς – ραχιαίους

Τρίτη

1) Πρωί:1 ώρα τρέξιμο ως εξής: 20 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, 30 λεπτά ζώνη 3 στα ψηλά όρια, 10 λεπτά ζώνη 2.

Τετάρτη

15 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, 5-6 ευθείες και 10 χ 1000 στο ρυθμός 20 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το ρυθμό αγώνα του ημιμαραθώνιου. Διάλειμμα 1:30 – 2 λεπτά χαλαρό τρέξιμο.

Πέμπτη

1:30 τρέξιμο, ζώνη 2

Παρασκευή

1) Όχι τρέξιμο. Αν υπάρχει τρόπος να κάνετε αερόβιο άλλης μορφής (κολύμπι, ποδήλατο, ελλειπτικό, κωπηλατική) κάντε ένα μισάωρο ζέσταμα και 30 λεπτά δυνάμωμα.

2) Σάββατο

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για 1:30 περίπου τρέξιμο  15 χιλιόμετρα περίπου. Πάμε μαζί μέχρι το γεφύρι του Αγ. Ονούφριου και ανεβαίνουμε μέχρι το Σταυρό ζώνη 3 προς 4, δηλαδή δύσκολα αλλά όχι οριακά, να αναπνέουμε σχετικά άνετα (περίπου 20-25 λεπτά ανήφορο). Επιστροφή χαλαρά.

Σήμερα έχει ένα ωραίο αγώνα 5 χιλ. στη Λευκωσία, τον αγώνα του Μάρκου Δράκου. Δεν αξίζει όμως να θυσιαστούν 15 χιλιόμετρα για να τρέξουμε 5. Αν όμως κάποιοι θέλουν, μπορούν να πάνε με την προϋπόθεση να κάνουν πριν 30-40 λεπτά ζέσταμα και άλλα 10-15 λεπτά αποθεραπεία μετά τον αγώνα για να καλύψουν τα χιλιόμετρα. Σίγουρα δεν συζητάμε κάποιοι να έρθουν τόσο στο βουνό το πρωί όσο και στον απογευματινό αγώνα.

Κυριακή

1) Συμπληρώστε τα χιλιόμετρα σας μέχρι τα 80 – 85, ζώνη 2, αν βρείτε μαλακή επιφάνεια κάντε τα εκεί

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: