christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο και τρέξιμο, 30.12.2013 – 5.1.2014

Τριαθλητές 16 – 17 ώρες

Δευτέρα

1) 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι

3) 40 λεπτά δυνάμωμα.

Τρίτη

1) 5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα και 7 χ 3στροφα εξωτερική στροφή ζώνη 4, με 1:30 – 2 λεπτά διάλειμμα. Το γήπεδο μας είναι περίπου 1330 μέτρα στις 3 στροφές.  Με αυτή τη προπόνηση κλείνει ο κύκλος των προπονήσεων που δεν ασχολούμαστε αυστηρά με το χρόνο αλλά με το πως αισθάνεται ο αθλητής σε σχέση με το ρυθμό.

2)  Προαιρετικά 1 ώρα ποδήλατο

Τετάρτη

Προαιρετικά 1 ώρα τρέξιμο, ζώνη 2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

Πέμπτη

1) Ποδήλατο + Τρέξιμο. Προτιμήστε στατικό ποδήλατο ή Turbo Trainer παρά έξω στο δρόμο. 10 λεπτά ζέσταμα  και 4 χ 10 λεπτα ζώνη 4, με 5 λεπτά διάλειμμα μεταξύ τους.Μόλις τελειώσει το 4ο δεκάλεπτο αλλάξετε παπούτσια και 30 – 40 λεπτά χαλαρό τρέξιμο, ζώνη 2.

2) Αν βρείτε πισίνα κολύμπι 20 – 30 λεπτά για χαλάρωμα.

Παρασκευή

1) Ποδηλασία 6 από Αγρότη, 6:15 από Lidl Λατσιών για 3 ωρες περίπου Μοσφιλωτή, Σιά και από Λυθροδόντα στρίβουμε αριστερά για Καπέδες. Περίπου 75 χιλιόμετρα. 3 ώρες.

2) Αν δεν κολυμπήσατε χτες κολύμπι 30-40 λεπτά.

3) Δυνάμωμα 40 –  50 λεπτά

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Ζέσταμα μέχρι γεφυράκι Αγ. Ονούφριου και απο εκεί μέχρι Κακοκέφαλο ρυθμό ζώνη 3 προς 4. Περίπου 40 λεπτά όλο ανήφορο. Σύνολο 15 χιλιόμετρα. 1:40 περίπου.

Κυριακή

6 Αγρότης, 6:15 από Lidl Λατσιών. Κλείνουμε τον κύκλο των δύο δύσκολων βδομάδων με μια πολύ απαιτητική προπόνηση ποδηλασίας. Πάμε μέχρι το σχολείο Φορουμ (περίπου 10 – 12 χιλιόμετρα) για ζέσταμα, βγάζουμε τα βαρειά ρούχα, και αναλόγως των παιδιών που θα έρθουν σχηματίζουμε γκρουπάκια δυναμικότητας. Ξεκινάμε με τα γκρουπάκια μας γρήγορο ρυθμό και drafting όχι δύο δύο αλλά ο ένας πίσω από τον άλλο, με στόχο να μην σπάσει το γκρουπ μέχρι τους πρόποδες του Σταυροβουνιού. Αν κάποιος καθυστερεί ιδιαίτερα το γκρουπ του συνεχίζει κάπως πιο χαλαρά μόνος του μέχρι να τον φτάσει το πιο πίσω γκρουπ και να μείνει μαζί τους. Από εκεί προσπάθούμε όλοι, ο καθένας στο ρυθμό του και χωρίς να ρίξουμε τους παλμούς να συνεχίσουμε την ανάβαση μέχρι το μοναστήρι. Δεν περιμένουμε να μαζευτούν όλοι, ξεκινάμε επιστεοφή για να μην κρυολογήσουμε. Αν γίνει σωστά η προπόνηση θα είμαστε από 1 ώρα εώς και 1:20 αναλόγως επιπέδου, σε ψηλούς παλμούς, ζώνη 3 προς 4. Σύνολο 70 χιλ. Διάρκεια περίπου 3 – 3:30 ώρες.

Δρομείς 75 – 80 με προτίμηση τα 80.

Δευτέρα

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) 30 λεπτά δυνάμωμωμα

Τρίτη

1) 5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα και 7 χ 3στροφα εξωτερική στροφή ζώνη 4, με 1:30 – 2 λεπτά διάλειμμα. Το γήπεδο μας είναι περίπου 1330 μέτρα στις 3 στροφές.  Με αυτή τη προπόνηση κλείνει ο κύκλος των προπονήσεων που δεν ασχολούμαστε αυστηρά με το χρόνο αλλά με το πως αισθάνεται ο αθλητής σε σχέση με το ρυθμό.

Τετάρτη

Προαιρετικά 1 – 1:20 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

Πέμπτη

10 λεπτά ζέσταμα και 1 ώρα ρυθμός ζώνη 3 (περίπου 4:30 – 4:40 το χιλιόμετρο)

Παρασκευή

1) 30-40 λεπτά αερόβιο άλλης μορφής (ποδήλατο, κωπηλατικό κλπ).

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Ζέσταμα μέχρι γεφυράκι Αγ. Ονούφριου και απο εκεί μέχρι Κακοκέφαλο ρυθμό ζώνη 3 προς 4. Περίπου 40 λεπτά όλο ανήφορο. Σύνολο 15 χιλιόμετρα. 1:40 περίπου.

Κυριακή

1 30 – 1:45 ζώνη 2,  περίπου 17 – 20 χιλιόμετρα μέχρι να συμπληρώσετε τα 80 για τη βδομάδα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: