christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο, 16 – 22.12.2013

Βδομάδα Αποκατάστασης

Μετά από δύο απολαυστικά κουραστικές βδομάδες όπου τα είδαμε όλα, L1050445P1010134P1010153podilasia chonia 1podilasia chonia 3θα ρίξουμε τους ρυθμούς για 5 μέρες. Το σημαντικό κομμάτι σε αυτές τις μέρες, είναι μέχρι την Παρασκευή να κάνουμε όλοι ένα τεστ στο κολύμπι 1000 μέτρων. Προτιμήστε πισίνα 50 μέτρων, αλλά αν δεν είναι εφικτό κάντε το σε 25ρα. Στο πρόγραμμα το βάζω Τετάρτη αλλά μπορείτε να το κάνετε όποτε θέλετε.

Στις υπόλοιπες 2 μέρες του Σαββατοκύριακου, θα ανεβάσουμε ξανά τον όγκο, με το ετήσιο τρίωρο τρέξιμο στο Μαχαιρά το Σάββατο και με μια ποδηλασία 100 χιλιόμετρα την Κυριακή.

Τριαθλητές

Δευτέρα

Ξεκούραση ή ελαφρύ πρόγραμμα δύναμης, καθόλου αερόβιο.

Τρίτη

40 – 50 λεπτά τρέξιμο

Τετάρτη

1) 1 ώρα ποδηλασία στο στατικό ή έξω στο δρόμο, ο καθένας μόνος του, με ελαφριά τροχαλία και ψηλές περιστροφές.

2) ΤΕΣΤ

200 μέτρα ζέσταμα στο κολύμπι και 1000 μέτρα τεστ. Είναι το πρώτο τεστ της σεζόν στο κολύμπι, και το βάζω πάντα αυτό το καιρό για να δούμε που περίπου είμαστε, μην περιμένετε να κάνετε ατομικά ρεκορ τέτοια εποχή όπου φορτώνουμε περισσότερο ποδήλατο και τρέξιμο.

Πέμπτη

1) 1 ώρα τρέξιμο

2) 1 ώρα στο στατικό ποδήλατο με ασκήσεις (ένα-ένα πόδι, μικρά σπριντ, βαρειές ταχύτητες και αργές περιστροφές κλπ) Κάντε το όπως θέλετε, χωρίς αυστηρό προγραμματισμό από πριν και χωρίς να «πειράξετε» ιδιαίτερα το αερόβιο σας.

Παρασκευή

1) 1 ώρα κολύμπι

2) 50 – 1 ώρα δυνάμωμα

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για ένα μονοπάτι που πάμε μια φορά το χρόνο, 21 περίπου χιλιόμετρα και διάρκεια περίπου 3 ώρες. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε το σχετικό άρθρο πατώντας εδώ. Θα πάμε σιγά να απολαύσουμε τη διαδρομή. Θα ακολουθήσει δεξίωση, φέρνει ο καθένας από κάτι.

Κυριακή

6 από Αγρότη, 6:15 από Lidl Λατσιών για Λάρνακα, Καλό Χωριό και επιστροφή μέσω της διαδρομής προς Σια, Τσέρι.

Δρομείς. Ελεύθερα τα χιλιόμετρα.

Επισης θα κάνετε 5 μέρες αποκατάσταση

Δευτέρα

Ξεκούραση

Τρίτη

50 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2

Τετάρτη

Αερόβιο 30 λεπτά άλλης μορφής (ελλειπτικο, κωπηλατική, ποδήλατο κλπ) και 30 λεπτά δυνάμωμα

Πέμπτη

1:15 τρέξιμο ζώνη 2

Παρασκευή

Αερόβιο 30 λεπτά άλλης μορφής (ελλειπτικο, κωπηλατική, ποδήλατο κλπ) και 30 λεπτά δυνάμωμα

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για ένα μονοπάτι που πάμε μια φορά το χρόνο, 21 περίπου χιλιόμετρα και διάρκεια περίπου 3 ώρες. Θα πάμε σιγά να απολαύσουμε τη διαδρομή. Θα ακολουθήσει δεξίωση, φέρνει ο καθένας από κάτι.

Κυριακή

Ότι θέλει ο καθένας αλλά σε χαμηλή ένταση. Μπορεί να γίνει και ρεπο.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: