christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 2 – 8.12.2013

Τριαθλητές. 14 – 15 ώρες, το τρέξιμο μέχρι 45 χιλιόμετρα, το ποδήλατο περίπου 130, το κολύμπι αναλόγως το επίπεδο του καθενός.

Δευτέρα

1) 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 30 λεπτά κολύμπι

3) 40-50 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:15 Αγρότης ποδηλασία τσάντα με παπούτσια στη πλάτη. Ζέσταμα μέχρι την πίστα του Λόγου και 10 στροφές των 2 χιλιομέτρων με την μεγάλη τροχαλία μπροστά και ψηλές περιστροφές (90+), + 10 λεπτά τρέξιμο ζώνη 3-4 (γρήγορο αλλά όχι εξαντλητικό). Όσοι έχουν χρόνο κάνουν και 10 λεπτά χαλαρό τρέξιμο, όσοι δεν έχουν επιστρέφουν πίσω αποθεραπεία με το ποδήλατο. Διάρκεια 1:15 – 1:25 περίπου.

2) Κολύμπι 30 – 40 λεπτά.

Τετάρτη

1) 1:10  τρέξιμο, ζώνη 2.

2) 1 ώρα κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:30 English School, 15 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 10 χ 1 στροφή εξωτερικό διάδρομο γρήγορη χωρίς όμως να ασχολήστε με το χρόνο, μόνο με το αίσθημα κούρασης που θα έχετε. Ξεκούραση 1 λεπτό ελαφρύ τρέξιμο και εκεί που θα περάσει το λεπτό φεύγουμε. Από το 5ο και μετά η ξεκούραση γίνεται 1:15 – 1:20.

Παρασκευή

1) 30-40 λεπτά κολύμπι

2) Δυνάμωμα 30 – 50 λεπτά

Σάββατο

1) Όσοι θέλουν μπορούν να πάνε μια χαλαρή προπόνηση κολύμβησης, μέχρι 30 λεπτά το πρωί.

2) 2:30 Μαζευόμαστε στο σημείο που θα μας πεί ο Σέργιος και 3 ξεκινάμε 1 ώρα στατικό ποδήλατο με τα ποδήλατα του γυμναστηρίου του Σέργιου, + 5 χιλιόμετρα αγώνα δρόμου. Θα πούμε περισσότερες λεπτομέρειες όταν κοντέψει η μέρα, για το αν θα υπάρξουν καθόλου αλλαγές.

Κυριακή

6:00 Αγρότης ποδήλατα + παπούτσια τρεξίματος, 6:05 περίπου Σινεπλεξ για διαδρομή Παλαιομέτοχο, Αγ. Ραφαήλ Μιτσερό, Αγροκηπιά και πίσω από Αρεδιού. Περίπου 70 χιλ. 3 ώρες, + 20 λεπτά χαλαρό τρέξιμο.

Δρομείς

Σύνολο 65- 70 χιλιόμετρα

Δευτέρα

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) δυνάμωμα μέχρι 30 λεπτά

Τρίτη

1 ώρα τρέξιμο ως εξής: 20 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, 30 λεπτά ζώνη 3 στα ψηλά όρια, 10 λεπτά ζώνη 2.

Τετάρτη

1:10 τρέξιμο, ζώνη 2 προς 3 προτιμήστε μαλακή επιφάνεια

Πέμπτη

5:30 English School, 15 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 10 χ 1 στροφή εξωτερικό διάδρομο γρήγορη χωρίς όμως να ασχολήστε με το χρόνο, μόνο με το αίσθημα κούρασης που θα έχετε. Ξεκούραση 1 λεπτό ελαφρύ τρέξιμο και εκεί που θα περάσει το λεπτό φεύγουμε. Από το 5ο και μετά η ξεκούραση γίνεται 1:15 – 1:20. Αν δεν θα πάτε γήπεδο, υπολογίστε το κομμάτι να είναι 1:30 λεπτό, με την ίδια ξεκούραση όπως πιο πάνω.

Παρασκευή

1) Όχι τρέξιμο. Αν υπάρχει τρόπος να κάνετε αερόβιο άλλης μορφής (κολύμπι, ποδήλατο, ελλειπτικό, κωπηλατική) κάντε ένα μισάωρο ζέσταμα και 30 λεπτά δυνάμωμα.

Σάββατο ή Κυριακή κάντε ένα long run των 20 χιλιομέτρων, ζώνη 2 προς 3 τη μια μέρα, και την άλλη ξεκούραση.Αν κάποιοι έρθουν στην εκδήλωση που ετοιμάζουμε με το γυμναστηριο του Σέργιου θα το αλλάξουμε αναλόγως.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: