christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο, 7-13.10.2013

Μετά τις δύο δύσκολες βδομάδες του μεσόκυκλου, λογικά πρέπει να νοιώθουμε ιδιαίτερα κουρασμένοι και με βαρειά πόδια. Είναι μέρος του πλάνου, μην ανησυχείτε. Αντιθέτως, εγώ θα ανησυχούσα αν δεν νοιώθατε έτσι. Είναι σημαντικό για τη συνέχεια να ξεκουραστούμε καλά από Δευτέρα μέχρι Τετάρτη. Αυτή τη βδομάδα θα έχουμε δύο δύσκολες από πλευράς έντασης προπονήσεις, τις οποίες δεν πρέπει να χάσει κανείς, αφού λειτουργούν σαν πυξίδα για μένα αλλά και για σας, για το ρυθμό που θα πρέπει να έχετε στους αγώνες. Όσοι κάνατε λάθος λόγω απειρίας την περασμένη φορά στα 5000, τα οποία έπρεπε να τρέξετε σε ρυθμό 10 χιλιομέτρων αλλά φύγατε πιο γρήγορα με αποτέλεσμα ή να σταματήσετε ή να πάτε πιο αργά από το αναμενόμενο, η Πέμπτη είναι η μέρα που πρέπει να επανορθώσετε. Επίσης, την Κυριακή θα είναι ο αγώνας τριάθλου σε ανώμαλο έδαφος. Όσοι θέλετε μπορείτε να πάτε, σαν εναλλακτική μορφή προπόνησης, θα κάνετε το Time Trial κάποια άλλη φορά.

Τριαθλητές 8-11 (ναι Γιώτα 11!) ώρες

Δευτέρα

Πλήρης ξεκούραση ή ελαφρύ πρόγραμμα δύναμης

Τρίτη

1) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) Προαιρετικά 40 – 60  λεπτά ποδήλατο στο στατικό ή έξω, ελαφριά ταχύτητα και γρήγορες περιστροφές ζώνη 2

Τετάρτη

1) 40 – 60 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:30 English School 20 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 1 χ 7000 ζώνη 4. Πέρασμα όσο περάσατε το 5ρι πριν 3 βδομάδες. Δεν είναι τεστ, πρέπει να είναι ρυθμός για 10 χιλιόμετρα

2) 40 – 60 λεπτά ποδήλατο στο στατικό ή έξω, ελαφριά ταχύτητα και γρήγορες περιστροφές ζώνη 2

Παρασκευή

1) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 30 – 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 2,3

3) 40 – 50 λεπτά δυνάμωμα

Σάββατο

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για 1:50 – 2 ώρες τρέξιμο, 18 χιλιόμετρα ζώνη 2 – 3 μπαίνουμε χωματόδρομο από Αγ Ονούφριο, βγαίνουμε στο Σταυρό και συνεχίζουμε στον χωματόδρομο προς κρυσφήγετο του Αυξεντίου. Περίπου 18 χιλ. Αυστηρώς πρέπει να γίνει σιγά. Φέρτε υγρά καθώς και να έχετε καλώς κακού ένα αδιάβροχο στη τσάντα σας μήπως βρέχει, αφού η προπόνηση θα γίνει όπως και να έχει.

Κυριακή ΤΕΣΤ

6 Αγρότης, 6:15 περίπου Lidl Λατσιών. Πάμε μέχρι μέχρι την διαδρομή της Ποταμιάς κάνοντας ένα σπριντ 3-4 λεπτά καθ΄οδόν. (από τη στροφή προς Ποταμιά μέχρι λίγο πριν την εκκλησία)

1 γύρο Time Trial (12.5 χιλιόμετρα), ο καθένας μόνος του, θα αναχωρούμε κάθε μισό λεπτό περίπου. Να θυμάστε (όσοι κάνατε) το περσινό σας ρεκορ. Όσοι έχετε ποδήλατα χρονομέτρου φέρτε τα. Αυτή η προπόνηση είναι η μόνη η οποία αν βρέχει θα αναβληθεί, λόγω επικινδυνότητας. Προσπαθήστε να έρθετε όλοι όσοι δεν πάτε στον αγώνα τριάθλου σε ανώμαλο έδαφος (Φάνη σε περιμένω). Σύνολο 45 -50 χιλ. 1:45 περίπου.

Δρομείς

Τα ίδια ισχύουν και για τους δρομείς. Ρίχνουμε τα χιλιόμετρα στα 50

Δευτέρα

Πλήρης ξεκούραση ή ελαφρύ πρόγραμμα δύναμης

Τρίτη

1) 40 – 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Τετάρτη

1) Αερόβιο 30 – 40 λεπτά άλλης μορφής

Πέμπτη

1) 20 λεπτά ζέσταμα, 6 ευθείες και 1 χ 7000 πέρασμα όσο περάσατε το 5ρι την προηγούμενη φορά. Υπολογίστε να είναι ρυθμός για 10 χιλιόμετρα

Παρασκευή

1) 1) Αερόβιο 30 – 40 λεπτά άλλης μορφής και 20-30 λεπτά πρόγραμμα δύναμης.

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για 1:50 – 2 ώρες τρέξιμο, 18 χιλιόμετρα ζώνη 2 – 3 μπαίνουμε χωματόδρομο από Αγ Ονούφριο, βγαίνουμε στο Σταυρό και συνεχίζουμε στον χωματόδρομο προς κρυσφήγετο του Αυξεντίου. Περίπου 18 χιλ. Αυστηρώς πρέπει να γίνει σιγά. Φέρτε υγρά καθώς και να έχετε καλώς κακού ένα αδιάβροχο στη τσάντα σας μήπως βρέχει, αφού η προπόνηση θα γίνει όπως και να έχει.

Κυριακή

Συμπληρώστε μέχρι τα 50, ζώνη 2. Υπολογίζω να χρειάζονται ακόμα 12-13

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: