christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Προπόνηση για Τρίαθλο και Τρέξιμο 26.8. – 1.9.2013

Ξεκινάμε τον πρώτο μεσόκυκλο της χρονιάς, με στόχο να αρχίσουμε να φορτώνουμε χιλιόμετρα και στα τρία αθλήματα. Θα κρατήσουμε τις δρομικές-αλματικές ασκήσεις 1 φορά τη βδομάδα, είτε μαζί είτε ο καθένας μόνος του. Για δύο ακόμα βδομάδες, μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία, θα μπορούμε να έχουμε και πρωινές ποδηλασίες κατά τη διάρκεια της βδομάδας.  Μετά οι πρωινές προπονήσεις αναγκαστικά θα πρέπει να τελειώνουν μέχρι τις 6:40. Από εκεί και πέρα θα πηγαίνουμε ο καθένας μόνος του ποδηλασία κατά τις καθημερινές, έξω στο δρόμο ή στο Turbo Trainer, ενώ κάποια πρωινά θα έχουμε, όπως και τις άλλες χρονιές ομαδικές πρωινές προπονήσεις στο Turbo Trainer.

Κάποια χαλαρώματα στο τρέξιμο, ειδικά για αθλητές που δεν είναι συνηθισμένοι να βάζουν χιλιόμετρα στα πόδια τους, ή έχουν θέμα με τραυματισμούς, καλό θα ήταν να γίνονται στο γρασίδι. Καλύτερη επιλογή σε αυτή τη περίπτωση το ΓΣΠ, αλλά μόνο για απόγευμα, αφού λειτουργεί (εξ όσων γνωρίζω) απο τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.

Παιδιά που δεν έκαναν προπόνηση για κάποιες βδομάδες, ή που τώρα ξεκινούν μαζί μας, αφαιρούν τουλάχιστον μια από τις προπονήσεις του προγράμματος για το κάθε άθλημα, ενώ σε κάποιες μειώνουν και την διάρκεια αναλόγως του σημείου φυσικής κατάστασης που βρίσκονται.

Τριαθλητές 10 -14 ώρες περίπου ανάλογα το επίπεδο που βρίσκεται ο καθένας

Δευτέρα

1) 6 English School, 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40-50 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:30 English School, 30 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, 30 λεπτά δρομικές-αλτικές ασκήσεις, 10 λεπτά τρέξιμο χωρίς παπούτσια (νοουμένου ότι θα είναι ανοικτό το γήπεδο με γρασίδι)

2) Κολύμπι 30-50 λεπτά

Τετάρτη

1) 5:15 Αγρότης ποδηλασία, ζέσταμα μέχρι Ποταμιά και 2 γύροι drafting. Περίπου 60 χιλιόμετρα σε 2 ώρες

2) ΓΣΠ γρασίδι, 30 – 45 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2.

Πέμπτη

1) 5:30 English School, 15 ζέσταμα και 45 λεπτά τρέξιμο ζώνη 3 (ρυθμός περίπου 4:40 – 4:50 το χιλιόμετρο). 10 λεπτά αποθεραπεία τρέξιμο χωρίς παπούτσια.

2) Κολύμπι 30 – 60 λεπτά.

Παρασκευή

1) 5:30 Αγρότης για 50 χιλιόμετρα ποδηλασία, μέχρι Καπέδες και πίσω, περίπου  2 ώρες.

2) Δυνάμωμα

40 – 50 λεπτά

Σάββατο

1) 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για 1:30 ώρα τρέξιμο ζώνη 3

2)Προαιρετικά  Κολύμπι 30 λεπτά

Κυριακή

5:30 Αγρότης, 5:45 περίπου Lidl Λατσιών, για ποδηλασία Λάρνακα και πίσω. Περίπου 90 χιλιόμετρα, 3:45 ώρες

Δρομείς

Χωρίς πρόγραμμα

Περίπου 60-65 χιλιόμετρα ζώνη 2,3, ραντεβού το Σάββατο στο βουνό.

Σημ. Η φωτογραφία δεν υπονοεί κάτι!

fat

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: