christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ας ξεκινήσουμε σιγά-σιγά. Πως μπορείτε να μας κάνετε παρέα

Να μαστε πίσω, φρέσκοι-φρέσκοι για να αρχίσουμε ξανά το προπονητικό μας πρόγραμμα.

Ελπίζω όλοι να γεμίσατε τις μπαταρίες σας και να πεθυμήσατε, όπως και εγώ, την επιστροφή στη ρουτίνα μας. Κάποια κιλά που μπήκαν κατά τη διάρκεια των διακοπών δεν πρέπει να μας ανυσηχούν ιδιαίτερα, σύντομα θα είναι παρελθόν (λέμε τώρα).

Θα ξεκινήσουμε την Δευτέρα 26.8.2013 την προπαρασκευαστική περίοδο προπόνησης, με ένα κύκλο 4 εβδομάδων, όπου θα αρχίσουμε να φορτώνουμε χιλιόμετρα με χαμηλές εντάσεις ( ζώνη παλμών 2 και 3) για 3 βδομάδες και την τέταρτη θα κάνουμε αποκατάσταση. Η ένταση αυτή τη περίοδο θα ανεβεί μέχρι τη ζώνη παλμών  4 (80-90% του μέγιστου αριθμού παλμών) μόνο σε κάποιες προπονήσεις στην ποδηλασία και στο κολύμπι, όχι στο τρέξιμο.

Αυτή η περίοδος είναι ίσως η πιο σημαντική της προπονητικής χρονιάς, αφού εδώ μπαίνουν οι βάσεις για τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς αγώνες. Είναι πολύ σημαντικό να μην παρασυρθεί κάποιος και να γυμνάζεται σε ψηλότερες εντάσεις από αυτές που πρέπει.

Κατά περιόδους επικοινωνούν διάφορα άτομα ζητώντας πληροφορίες για το πως θα μπορούσαν να ενταχθούν στην προπονητική μας ομάδα. Αυτή είναι η κατάλληλη περίοδος για όσουν ενδιαφέρονται να δοκιμάσουν.

Κοπιάστε, χαρά μας να σας γνωρίσουμε.

Για να είμαι όμως ξεκάθαρος, να κάποιοι βασικοί κανόνες που έχουμε, για να μπορούμε να λειτουργούμε σωστά, ειδικά τώρα που ήδη μαζεύτηκαν αρκετά παιδιά:

ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΜΑΔΑΣ

1)  Ξεκινάμε πάντα στην ώρα μας. Αν κάθε φορά δίνουμε 2-3 λεπτά για όσους καθυστερούν, αυτά θα γίνουν συνήθεια, μετά θα γίνουν 5-6 και στο τέλος θα έρχονται σχεδόν όλοι καθυστερημένοι, εις βάρος των πιο τυπικών συναθλητών τους.

2)  Έχουμε αθλητές διαφόρων επιπέδων στην ομάδα. Στο τρέξιμο σε γήπεδο δεν υπάρχει πρόβλημα, βρίσκουμε τρόπο να είμαστε όλοι μαζί. Στο τρέξιμο στο βουνό ή στο πάρκο οι πιο γρήγοροι δεν θα περιμένουν τους πιο αργούς. Θα σχηματιστούν δύο ή τρία γκρουπ αναλόγως, αλλά υπάρχει και περίπτωση κάποιος να μείνει μόνος του.

3)  Το ίδιο ισχύει στην ποδηλασία. Το παράδειγμα προς μίμηση για όλους σε αυτή τη περίπτωση είναι ο Φοίβος (ο γνωστός μάγειρας) ο οποίος ξεκίνησε πέρσι και ερχόταν με ένα ποδήλατο πόλης (καλαθάκι, σχάρα πίσω κλπ) στα πρώτα 5 χιλιόμετρα μαζί μας και μετά επέστρεφε. Τα 5 έγιναν 10, μετά 15, τώρα μπορεί αν ο δρόμος δεν έχει ανήφορα να έρχεται 80 – 90. Αυτό χάρη στην επιμονή του.

4)  Οι κύριες προπονήσεις μας, στις οποίες καλό θα ήταν να μαζευόμαστε όσο περισσότεροι γίνεται, πραγματοποιούνται πολύ πρωί ( 5 ή 5:30 αναλόγως) στο γήπεδο του English School ή στο βουνό του Μαχαιρά. Αυτό μας βολεύει τόσα χρόνια και αυτό θα συνεχίσει να γίνεται. Κάθε γκρίνια επί του θέματος είναι αχρείαστη. Όσοι δεν είναι πρωϊνοί τύποι μπορούν να πηγαίνουν το απόγευμα μόνοι τους, αλλά η πείρα μας λέει ότι αυτοί αργά ή γρήγορα δεν θα μπορέσουν να ακουλουθήσουν για πολύ καιρό την παρέα.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ

1)  Αν και είμαι ο προπονητής της ομάδας και αν χρειαστεί να επιβάλω την άποψη μου θα το κάνω, νομίζω μέχρι σήμερα δεν χρειάστηκε ποτέ. Αυτό γιατί τα παιδιά είναι συνειδητοποιημένα, πειθαρχημένα, και το πιο σημαντικό ευχάριστα στη παρέα. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιμένω και από τους νεοεισερχόμενους. Αρκετή ένταση και σκοτούρες έχουμε την υπόλοιπη μέρα μας. Τις ιερές ώρες που θυσιάζουμε τον ύπνο μας για να προπονούμαστε, δεν θέλουμε αχρείαστες εντάσεις, γκρίνιες και μουρμούρες.

2)  Δεν υπάρχει περίπτωση να μειώσω την πρόοδο κάποιου. Καθένας πρέπει να αποδίδει στα πραγματικά του όρια. Μπορεί όμως κάποιες φορές να ζητήσω από τους δυνατούς σε κάθε άθλημα (ειδικά στην ποδηλασία) να βοηθήσουν τους υπόλοιπους, κάτι που μέχρι σήμερα γινόταν με προθυμία.

3)  Δεν είμαι και ούτε πρόκειται να γίνω personal trainer. Για μένα είναι αδιανόητο να παίρνω χρήματα από τη στιγμή που γυμνάζομαι και εγώ μαζί με την υπόλοιπη ομάδα. Αντιθέτως, αν έπρεπε να πληρώσει κάποιος αυτός θα ήμουν εγώ για την θετική ενέργεια και το έξτρα σπρώξιμο που παίρνω από αυτά τα παιδιά. Αυτό από την άλλη με «απελευθερώνει» από τις όποιες απαιτήσεις για «ντάντεμα» μπορεί να έχει κάθε ένας που σκέφτεται να αρχίσει να γυμνάζεται μαζί μας. Με λίγα λόγια, δίνω πρόθυμα τη βοήθεια και την καθοδήγηση μου, στο σημείο όμως που δεν αρχίζει να γίνεται κουραστικό για μένα. Επίσης, πάντα με τα δικά μου κριτήρια, διαφορετική προσοχή θα δώσω σε κάποιον που είναι συνεπής με την προπόνηση του, και διαφορετική σε κάποιον που τον βλέπω μια φορά τον μήνα.

4) Τέλος, δεν είμαι και ούτε πρόκειται να γίνω προπονητής μέσω διαδικτύου, όπως έγραψα ξανά σε προηγούμενο μου άρθρο.

ΑΛΛΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μυϊκή ενδυνάμωση:

Εκτός από τα χιλιόμετρα, αυτή ιδιαίτερα την περίοδο είναι πολύ σημαντικές οι ασκήσεις ενδυνάμωσης, τόσο οι γενικές όσο και οι ειδικές για το άθλημα μας.  Στο πρόγραμμα μας θα έχουμε 2-3 φορές τη βδομάδα τέτοιες ασκήσεις. Τα περισσότερα παιδιά, στις ασκήσεις ενδυνάμωσης γυμνάζονται με τον συναθλητή και φυσιοθεραπευτή μας Γιώργο Πέγγα στη Λευκωσία, 2 φορές τη βδομάδα, Δευτέρα και Παρασκευή βράδυ. Για περισσότερες πληροφορίες για τις ώρες και τα δίδακτρα, μπορείτε να επικοινωνήσει μαζί του στο τηλ. 99550614.

Κολύμπι:

Τα πλείστα παιδιά της ομάδας μας ανήκουν στον τριαθλητικό σύλλογο Νηρέα. Ο σύλλογος προσφέρει μαθήματα κολύμβησης ειδικά για τριαθλητές, με προπονήτρια την πρωταθλήτρια μας Κάρμεν Μαχαιριώτου. Τα μαθήματα γίνονται στη Λευκωσία κάθε Τετάρτη βράδυ και Σάββατο πρωί (μετά το τρέξιμο). Για περισσότερες πληροφορίες για τις ώρες και τα δίδακτρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραμματέα του Ομίλου κ. Τάκη Νταή, στο 99444447 ή τη Γραμματέα κ. Άντρη Πογιατζή στο 99527058.cycling

Advertisements

2 Σχόλια

  1. Καλή επιστροφή σε όλους παιδιά.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: