christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Η πατέντα μου στη κολύμβηση

Διαβάζοντας το πολύ ωραίο βιβλίο της Ολυμπιονίκη στην κολύμβηση Sheila Taormina «Swim Speed Secrets», εκτός των άλλων η συγγραφέας τονίζει πόσο σημαντικό στοιχείο είναι για τους κολυμβητές η δύναμη. Ακόμα πιο σημαντικό είναι όμως, σύμφωνα πάντα με την Sheila, εκτος από τις κλασσικές ασκήσεις με βάρη, να γίνονται και ασκήσεις που προσομοιάζουν την κίνηση στο κολύμπι, και οι οποίες γίνονται με τα γνωστά λάστιχα τραβήγματος.  Η ίδια, κατά την προετοιμασία της έκανε 4 φορές την βδομάδα συνολικά 15 λεπτά τραβήγματα, με 3 χ 5 σετ ή 2 χ 7.

Διαφημίζει ειδικά για αυτό το σκοπό μια πατέντα, τον Halo Bench. με τον οποίο ο αθλητής κάνει σωστά την κίνηση τραβήγματος, με ιδιαίτερη έμφαση τον ψηλό αγκώνα, κάτι που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αφού είναι ένα από τα (πολλά) λάθη στην τεχνική μου.

Περισσότερα για αυτό το σύστημα στο πιο κάτω βίντεο:

Σαν ιδέα μου άρεσε πολύ, αυτό που δεν μου άρεσε είναι τα 400 δολλάρια κόστος συν τα έξοδα αποστολής του.

Κανένα πρόβλημα, καλή διάθεση χρειάζεται και τρόποι υπάρχουν. Πιο κάτω ο δικός μου τρόπος για τον Cyprus Bench.

1) Σύμφωνα με το σύστημα του Halo Bench, υπάρχουν διάφορα μεγέθη για να διαλέξει κάποιος, και αυτό εξαρτάται από τη μέτρηση που θα κάνει, όπως φαίνεται πιο κάτω.template_halo_swim

2) Αφού έκανα τη μέτρηση, έψαξα στο σπίτι τι θα μπορούσα να βρώ που θα μπορώ να χρησιμοποιήσω, και κατάληξα στο σκέπασμα για σκίαση που βάζω στο αυτοκίνητο μου όταν είναι παρκαρισμένο. Είναι περίπου 5 εκατοστά μικρότερο, αλλά για τη δουλειά που το χρειάζομαι θα είναι μια χαρά.P1000995

3) Όσο για πάγκο, αυτό είναι το πιο εύκολο. Ένα περιβάζι (όπως τη φωτογραφία), ένας πάγκος καθίσματος σε πάρκο, ένας πάγκος γυμναστηρίου κλπ, ενώ για λάστχα εύκολα μπορεί να βρεθούν σε κάθε κατάστημα αθλητικών ειδών.

P1000997

Τόσα και τόσα δοκίμασα, ας το κάνω και αυτό, μπας και σταματήσω επιτέλους να βλέπω το κολύμπι κάτι σαν αναγκαίο κακό με το οποίο πρέπει απλά να ξεμπερδεύω για να ξεκινήσει ο «πραγματικός» αγώνας στο τρίαθλο.

4 Σχόλια

  1. Ανώνυμος

    meta sou lene polymixanos Odysseas ke Galileos ate re pou dame CHRISTOS CHRISTOU OLE

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστώ! Σήμερα πάντως δούλεψα το σύστημα με λάστιχα ( 10 χ 1 λεπτό) ολοκληρωμένα και όντως είναι πολύ αποδοτικό, τώρα όλη η πλάτη μου είναι πιασμένη.

      Μου αρέσει!

  2. cleanlife

    Όλα καλά και άγια αλλά η δική μου πατέντα ( αν και δεν έχω φωτο sorry για αυτό ) νομίζω ότι είναι καλύτερη και εξηγώ : Απλά παίρνετε μια παλιά σιδερώστρα ή και καινούργια αν θέλετε , 20 ευρώ κάνει , βγάζετε τα πόδια και την βάζετε να πατήσει πάνω σε 2 ή 3 μικρά σκαμπό τα οποία όμως να είναι σταθερά , παίρνετε και δυο λάστιχα από ένα κατάστημα αθλητικών ειδών ή από το ιντερνετ για κόντρα στην μια άκρη των λάστιχων μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια επιφάνεια του σπιτιού είναι σταθερή , μπορείτε να κάνετε πληθώρα ασκήσεων , μόνο λίγη προσοχή μέχρι να συνηθίσετε το ανέβα -κατέβα….
    Πιο φθηνή , μπορείτε να κάνετε εξάσκηση παντού και σε οποιοδήποτε καιρό , μεταφέρεται παντού .
    Το έκανα για την κόρη και τον γιο μου και δουλεύει μια χαρά μην πω και δυο χαρές ….

    Y.Γ. Περιμένω πατέντες και τρόπους εξάσκησης για τα παιδιά .

    Μου αρέσει!

  3. Ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας τη δική σου πατέντα, μόλις χαλάσει η σιδερώστρα της γυναίκας μου θα το δοκιμάσω

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

