christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Γενικό πλάνο προπόνησης και αγώνων της ομάδας Τριάθλου για τη χρονιά 2013-2014

Κάθε καινούργια προπονητική χρονιά ξεκινά με τον σχεδιασμό της. Ο σχεδιασμός αυτός βασίζεται στους αγώνες που θα τρέξουν οι αθλητές, πότε δηλαδή είναι αυτοί και σε ποιούς από αυτούς στοχεύουν να είναι στη καλύτερη τους φόρμα.

Γενική διαπίστωση από τη σύγκριση της περσινής με τη προπέρσινη χρονιά, είναι ότι, το γεγονός ότι πέρσι αποφύγαμε τους αγώνες τον Σεπτέμβριο (σε αντίθεση με πρόπερσι) μας βοήθησε να έχουμε μια σωστή και ποιοτική χειμερινή προετοιμασία, ενώ είχαμε και λιγότερους τρυαματισμούς.

Με αυτό το σκεπτικό, αν και τον Σεπτέμβρη θα υπάρχει ωραίος αγώνας 5 χιλιομέτρων (Olympic Day Run) καθώς και αγώνας τριάθλου, θα αποφύγουμε τους αγώνες μέχρι τον Νιόβρη.

Σεπτέμβρη λοιπόν θα αρχίσουμε την διαδικασία φορτώματος χιλιομέτρων βάσης (ζώνη παλμών 2-3), κάτι πολύ σημαντικό για την συνέχεια της χρονιάς, αφού χωρίς αυτά δεν μπορεί κανείς αθλητής να πάει πολύ μακριά.

Από Οκτώμβριο θα αρχίσει να ανεβαίνει και η ένταση, και από εκεί θα είναι και το σημείο που πρέπει να υπάρχει μια σωστή ισορροπία για τον καθένα μας, όσο αφορά διάφορες παραμέτρους της προπόνησης όπως αριθμός χιλιομέτρων, ένταση, διάρκεια προπονήσεων κλπ, γιατί η υπερκόπωση και οι παρενέργειες της θα παραμονεύουν.

Δεν υπάρχει λόγος να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες, αφού θα αναρτώ το εβδομαδιαίο μας πρόγραμμα στη σελίδα μου, τόσο για τους τριαθλητές όσο και για τους δρομείς της ομάδας μας. Απλά φροντίστε να γεμίσετε τις μπαταρίες σας τις μέρες που απομένουν, για να επιστρέψετε φρέσκοι και ορεξάτοι για προπόνηση και πρωϊνά ξυπνήματα.

Φέτος λοιπόν, οι βασικοί αγώνες που θα τρέξουμε είναι:

1) Ημιμαραθώνιος τέλος Νοεμβρίου (Πάφος) ή αρχές Δεκεμβρίου (Λευκωσία). Κάποιοι που ακόμα θα είναι ανέτοιμοι θα τρέξουν 10 χιλιόμετρα.

2) Παγκύπριος Ημιμαραθώνιος τέλος Ιανουαρίου (Λάρνακα)

3) Δίαθλο (τρέξιμο – ποδήλατο – τρέξιμο) Τέλος Φεβρουαρίου – αρχές Μαρτίου/

4) Αγώνας 10 χιλιομέτρων στα  μέσα Μαρτίου (Λεμεσός)

5) Αγώνας Τριάθλου απόστασης σπριντ, μέσα Απριλίου

6) Αγώνας Τριάθλου Ολυμπιακής Απόστασης  μέσα Μαϊου.

7) Αγώνας Τριάθλου Σπριντ ή Ολυμπιακής Απόστασης Ιούνιος, πιθανόν στις αγγλικές βάσεις.

7) Αγώνας Ορεινού τρεξίματος 15 χιλιομέτρων, Ιούνιος (Τρόοδος).

7) Αγώνας κολύμβησης θάλασσας απόστασης 2 χιλιομέτρων, Ιούλιος (Λεμεσός)

8) Αγώνας Half Ironman Οκτώβριος (Λεμεσός)

Μέρος της προετοιμασίας μας θα είναι και κάποιοι αγώνες τρεξίματος 5 χιλιομέτρων, τους οποίους θα αποφασίσω αναλόγως περιόδου και κατά πόσο ταιριάζουν στο πρόγραμμα.

Οι δύο ημιμαραθώνιοι που θα τρέξουμε στην αρχή θα είναι κάτι σαν πυξίδα για μας, αφού θα μας δείξουν σε τι επίπεδο βρισκόμαστε την συγκεκριμένη περίοδο και να προβούμε αναλόγως σε διορθώσεις. Ακολούθως στόχος θα είναι να γίνει η κορύφωση και το φορμάρισμα την περίοδο Απρίλη-Μάη, κατά την οποία είναι οι βασικοί μας αγώνες τριάθλου. Στη συνέχεια θα δώσουμε, όπως και φέτος, έμφαση σε ένα συγκεκριμένο άθλημα για μια περίοδο 2-3 βδομάδων για το καθένα.

Νεωτερισμός για φέτος θα είναι το Half Ironman τον Νιόβρη, όπου θα πάμε σαν μέρος της προετοιμασίας μας χωρίς αγωνιστικές βλέψεις.

Επίσημη ημέρα έναρξης των προγραμμάτων μας θα είναι η Δευτέρα, 26.8.2013. Θα γυμναζόμστε (κλασικά) σε κύκλους των τριών εβδομάδων,  «φορτώνονας» 2 βδομάδες και με αποκατάσταση στη τρίτη.

Ας θυμηθούμε και κάποιες φάσεις από τη περσινή σεζον

turbo trainer cycling half marathon swimming triathlon

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: