christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Και ξαφνικά μεσήλικας

Αν και στον τίτλο του μπλοκ μου ισχυρίζομαι «περι τριάθλου, ποδηλασίας ….. και ότι άλλου από αθλητικής άποψης μου κινεί το ενδιαφέρον», υπαρχει κάτι τώρα τελευταία που μου κινεί έντονα το ενδιαφέρον, και ας μην είναι αθλητικό.

Τόσα και τόσα γράφω σε αυτό το μπλοκ, ας το γράψω και αυτό και ας μην εμπίπτει στη συνηθισμένη μου θεματολογία.

Γεννημένος στις 8.8.1968, έχω την τύχη να έχω γενέθλια πάντα κατά την διάρκεια των διακοπών μου.

Εκτός από το πλεονέκτημα του να τα γιορτάζω κάθε φορά και κάπου αλλού (για φέτος ήταν η σειρά του Ακάμα), υπάρχει και κάποιο μειονέκτημα:

Λόγω της χαλαρότητας και του χρόνου που υπάρχει αυτή τη περίοδο, έχω το χρόνο να το σκέφτομαι, χωρίς τα τρεχάματα της δουλειάς και των φροντιστηρίων των παιδιών. Αν τα γιόρταζα για παράδειγμα τον Φεβρουάριο, πιθανόν οι υποχρεώσεις μου να με έκαναν να το ξεχάσω.

Ξύπνησα λοιπόν σήμερα το πρωί, ημέρα των 45ων γενεθλίων μου, και συνειδητοποίησα ότι θεωρούμαι πλέον και επίσημα μεσήλικας. Αυτό βέβαια αν καταφέρω να φτάσω στα 90, κάτι το οποίο, με αυτά που βλέπω καθημερινά στη δουλειά μου σαν ιατρικός επισκέπτης, δεν ξέρω αν είναι ευχή ή κατάρα.

Ώπα!

Τι έγινε ρε παιδιά;

Δεν ήταν χτες που ήμουν 25;

Θυμάναι μέχρι πρόσφατα, αν σε κάποια συζήτηση μιλούσαμε για κάποιον 45αρη, στο μυαλό μου σχημάτιζα την εντύπωση ότι μιλάμε για κάποιον ηλικιωμένο (πιθανόν να συνεχίσω να το κάνω ακόμα, αρνούμενος ότι ανήκω και εγώ στην ίδια κατηγορία).

Θυμάμαι επίσης, κάτι που είδα πριν λίγα χρόνια ψάχνοντας το αρχείο μια εφημερίδας, μια αγγελία θανάτου πριν κάποιες δεκαετίες, η οποία μας ενημέρωνε ότι « πέθανε γέροντας 45 ετών …».

Θυμάμαι τέλος, φίλους 45ρηδες που είχα όταν ήμουν στα 30 μου, που μου έλεγαν ότι από τη μια μέρα στην άλλη έγιναν μεσήλικες χωρίς να το πάρουν χαμπάρι. Τώρα τους κατανοώ.

Να μαστε λοιπόν και εμείς εδώ.

Τι γίνεται τώρα;

Να περιμένω την λεγόμενη «κρίση μέσης ηλικίας»;

Να βάψω τα μαλλιά μου κορακί, να βάζω ρούχα 18ρηδων, να συχνάζω σε κλαμπ μέχρι τις πρωϊνές ώρες και να κυνηγώ τις πιτσιρίκες;

Μπα, καθόλου το στυλ μου. Αυτά δεν τα έκανα ούτε στα 18 μου έτσι και αλλιώς.

Πάντα υπήρχε η σταθερή αξία στη ζωή μου που ονομάζεται προπόνηση (από τα 19 μου υπάρχει και η άλλη σταθερή αξία, η Άννα, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο).

Τι πιτσιρίκες και ξενύκτια!

Και ποιός θα πάει προπόνηση την επόμενη μέρα;

Ή την μεθεπόμενη;

Η προπόνηση τελικά θα είναι το καταφύγιο μου σε περίπτωση που ανακαλύψω παράξενα συμπτώματα της κρίσης του μεσήλικα.

Ποιά μπορεί να είναι αυτά;

Ήδη τα αυτιά και τα μάτια μου δεν έχουν την ικανότητα που είχαν πριν λίγα χρόνια. Κανένα πρόβλημα.

Τα μαλλιά μου άρχισαν να αραιώνουν επικίνδυνα. Επίσης κανένα πρόβλημα, το πολύ πολύ τα ξυρίζω όλα.

Το μόνο που με ενοχλεί τον τελευταίο καιρό είναι το αμείλικτο χρονόμετρο, που από σύμμαχος τόσα χρόνια στις προπονήσεις και στους αγώνες άρχισε να εξελίσσεται σε εχθρό. Συμμάχησε μάλιστα και με τη ζυγαριά κάνοντας τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα. Αυτό όμως δεν νομίζω ότι συγκαταλέγεται στα συμπτώματα της κρίσης, είναι περισσότερο συμπτώματα λαιμαργίας, αφού περισσότερα κιλά σημαίνουν χειρότερη επίδοση.

Αν είναι στο χέρι μου να το διορθώσω αυτό;

Και βέβαια είναι.

Αν μπορώ να κάνω ξανά τις επιδόσεις που έκανα στα νειάτα μου;

Όχι, γιατί πλέον είναι θέμα σωστής ιεράρχησης προταιρεοτήτων. Στα νειάτα μου ζούσα και ανάπνεα μόνο για τις προπονήσεις και τους αγώνες, τώρα έχω οικογένεια να συντηρήσω, δουλειά και αφεντικά να λογοδοτήσω, ομάδα να προπονήσω.

Αν άλλαζα τα 45 μου με κάποια άλλη, μικρότερη ηλικία;

Με τίποτα. Πως θα είχα άλλωστε αυτό το όμορφο κολαζ-έκπληξη για τα γενέθλια μου;happy birthday dad

Εν αναμονή της κρίσης μέσης ηλικίας λοιπόν.

Ας είναι.

Κρίση είναι, θα περάσει.

8 Σχόλια

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΕΡΟ ΜΕ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΓΕΡΑΣΤΟΣ.ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕ ΜΟΥ.

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστώ πατριδα. Ότι λέγαμε περί ηλικίας βλεπεις ισχύει και για μένα.

      Μου αρέσει!

  2. osr

    Χρόνια πολλά καλά και ευτυχισμένα παλληκάρι μου!!! Είσαι λεβέντης!!

    Μου αρέσει!

    • ευχαριστώ ρε φίλε για τις ευχές τα καλα σου λόγια αλλά και τη βοήθεια σου φετος στους αγώνες μας.

      Μου αρέσει!

  3. triathlonagain

    file mou kale XRONIA SOU POLLA NA SE XEROMASTE OLOI KE IDIKA I OIKOGENIA SOU.PANTOS GIA MENA OPOTE SE VLEPO INE SAN NA MIN PERASE MIA MERA APO TIN PROTI FORA POU VRETHIKAME STO KARAISKAKI.

    Μου αρέσει!

  4. Σ’ έχασα λίγες μέρες φίλε γι’ αυτό και είμαι εκπρόθεσμος. Χρόνια πολλά πάντα υγιής και δυνατός. Ωραίο το άρθρο σου ,εμπνευσμένο θα έλεγα. Θα το έχω στο μυαλό μου όταν φτάσω στην ηλικία σου..σε 3 μήνες..Η ευχή μου φίλε: Να έχεις υγεία σώματος ,ψυχής και μυαλού. Καλό δρόμο σε όλα.

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστώ ξάδελφε, καλύτερη ευχή δεν θα μπορούσες να μου δώσεις! Άντε σύντομα και στα δικά σου.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

