christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Προπονητικό καμπ Τριάθλου στη Σερβία, μέρα 5

Σήμερα ήταν μια παράξενη μέρα για μένα. Αυτό γιατί, όλη η υπόλοιπη ομάδα μου κάτω στην Κύπρο, σήμερα το πρωί θα λάμβανε μέρος στον ετήσιο αγώνα κολύμβησης 2 χιλιομέτρων Bay to Bay Swim και εγώ δεν θα ήμουν μαζί τους. Σαν αντάλλαγμα τους υποσχέθηκα να κολυμπήσω ακριβώς τα ίδια μέτρα και αν γίνεται την ίδια ώρα.

Ο Zeljko όμως είχε άλλα σχέδια, και έβαλε τους προπονητές να είναι όλοι στο αυτοκίνητο ασφαλείας το οποίο θα συνόδευε τα ποδήλατα, για να μάθουμε και αυτό το καθήκον.

Βλέποντας τον Γιάννη P1000804και τα άλλα παιδιά να κάνουν την περίπου 2:30 ώρες ποδηλασία τους σε τέτοιο απίστευτο τοπίο, από τη μια χαιρόμουν που του δώθηκε ευκαιρία να ζήσει κάτι τέτοιο, από την άλλη ζήλευα που δεν μπορούσα να είμαι μαζί του.P1000817

Από τους προπονητές που είμασταν στο αυτοκίνητο ο Karel Vigipuu,P1000832 ο προπονητής από την Εσθονία μου είπε αν θέλω να πάμε μαζί την διαδρομή με τα ποδήλατα, όταν τελειώσουν τα παιδιά.

Εδώ χρωστώ μια μεγάλη χάρη στο Γιάννη, αφού ευχαρίστως μου δάνεισε το ποδήλατο του και έτσι πήγα μια από τις ωραιότερες μου προπονήσεις στο ποδήλατο.

Αν ήταν εύκολη;

Ετσι νόμιζα ότι θα ήταν. Κάπου στα 40-45 χιλιόμετρα την ώρα, και βλέποντας τον Κάρελ να πηγαίνει άνετα κατάλαβα ότι θα έπρεπε να κάνω την ποδηλασία της ζωής μου αν ήθελα να μείνω μαζί του.P1000830

Όπως και να έχει, Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ, δεν θα μπορούσες να μου κάνεις καλύτερο δώρο.

Η δεύτερη προπόνηση της ημέρας ήταν μια επίδειξη των βασικών ασκήσεων δύναμης που πρέπει να δουλεύει κάποιος τριαθλητής, με έμφαση φυσικά τους μύες του κορμού. Με το Γιάννη μοντέλο τις έβγαλα όλες φωτογραφία και σε κάποιο άλλο άρθρο θα τις γράψω λεπτόμερώς,P1000840

Στη συνέχεια, τα παιδιά έκαναν την τρίτη και τελευταία προπόνηση της ημέρας στις αλλαγές.

Σήμερα ο Zeljko έστησε μια πίστα στο γήπεδο μπάσκετ με τους κώνους του, στην οποία τα παιδιά έπρεπε μέχρι το πρώτο ζευγάρι κώνων να ανεβαίνουν στο ποδήλατο, στο δεύτερο να φοράνε τα παπούτσια, στο τρίτο να αρχίζουν να τα βγάζουν και στο τέταρτο να κατεβαίνουν από το ποδήλατο.

Τα έβαλε σε ομάδες των τεσσάρων και έκαναν διαγωνισμό. Μετά από τα δοκιμαστικά έκαναν, προκριματικούς, ημιτελικούς και τελικό, δίνοντας στη μέρα μια ευχάριστη νότα. Ο Γιάννης ήρθε τρίτος.

Στέλνω τις ευχαριστίες μου στη Γιώτα, για την τόσο λεπτομερή αναφορά που μου έγραψε για τον πρωϊνό αγώνα και τα αποτελέσματα των παιδιών. Μπράβο παιδιά, δυστυχώς δεν μπόρεσα να πραγματοποιήσω την υπόσχεση μου σήμερα να κολυμπήσω την ίδια ώρα μαζί σας, επιφυλλάσομαι κάποια στιγμή αύριο, αν μου επιτρέψει το πρόγραμμα. Ευχαριστώ και για την φωτογραφίαομαδα

2 Σχόλια

  1. Giorgos

    Χριστο… Ειλικρινά ζηλεύω την ομάδα σου που μου περνά απο το μυαλό να ερχομαι απο την Παφο για προπόνηση. Συγχαρητήρια που δίνεις ευκαιρία σε ανθρώπους , που δεν ειναι αθλητές, να συμμετέχουν σε τέτοια ομάδα.

    Μου αρέσει!

    • Να σαι καλά Γιώργο. Αυτό είναι και το μύνημα μας, ο αθλητισμός είναι, και πρέπει να είναι, για όλους μας. Έχουμε φίλους που έρχονται από Λάρνακα και Λεμεσό 1-2 φορές τον μήνα. Αν βρείς τρόπο κόπιασε και εσύ

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

