christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο 22-26.7.2013

Να που φτάσαμε στο τελευταίο μας πρόγραμμα για ακόμα μια σεζον. Τελειώνουμε με τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Bay to Bay Swim, ο οποίος θα γίνει την Παρασκευή, και από εκεί ξεκινά η περίοδος ενεργητικής αποκατάστασης.  Θα διαρκέσει 4 βδομάδες, (μέχρι τις 26.8.2013) όπου και θα ξεκινήσει η νέα σεζον. Για αυτές τις 4 βδομάδες δεν θα γράφω πρόγραμμα. Όπως έγραψα και σε προηγούμενο άρθρο, είναι μια περίοδος που πρέπει να ξεκουραστούμε σωματικά και πνευματικά, χωρίς ξυπνητήρια, καθορισμένες προπονήσεις κλπ. Δοκιμάστε να κάνετε δραστηριότητες που σας ευχαριστούν και δεν κάνουμε κατά τη διάρκεια της σεζον, π.χ. mountain bike.

Χωρίς πίεση, προσπαθήστε 1-2 φορές τη βδομάδα να κάνετε δρομικές ασκήσεις μετά από το τρέξιμο, διάρκειας 15-20 λεπτών, καθώς και ασκήσεις δύναμης.

Δευτέρα

1) 5:30 English School τρέξιμο ζώνη 2

2) 40-50 λεπτά κολύμπι

Τρίτη

1) Ποδηλασία 2 ώρες ο καθένας μόνος του

2) Δυνάμωμα 40 – 50 λεπτά

Τετάρτη

1) 5:30 English School30 λεπτά τρέξιμο και 35 λεπτά δρομικές-αλτικές με το Χριστάκη

2) 40-50 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

Ξεκούραση ή 40 λεπτά τρέξιμο χαλαρά

Παρασκευή

Αγώνας 1.9 χιλιόμετρα κολύμπι. Εκκίνηση 7:15 στις αγγλικές βάσεις Επισκοπής. Καλή επιτυχία. Περιμένω φωτογραφίες και report, αφού θα είμαι στο εξωτερικό.

Σάββατο 27.7.2013 – Δευτέρα 26.8.2013 Περίοδος αποκατάστασης, ελεύθερες προπονήσεις χωρίς πρόγραμμα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: