christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο και τρέξιμο 17 – 23.6.2013

Μπαίνουμε στον μεσόκυκλο στον οποίο θα δώσουμε έμφαση στην ποδηλασία. Θα είναι διάρκειας 3 βδομάδων, με στόχους α) να καλύπτουμε 200 – 220 χιλιόμετρα ποδηλασίας κάθε βδομάδα, και β) να τελειώσουμε τον μεσόκυκλο με την μεγάλη μας ποδηλασία στις 6.7.2013.

Προτιμούμε όσο περισσότερο γίνεται τα χιλιόμετρα να γίνονtαι έξω. Αν όμως κάποιοι προτιμούν να κάνουν κάποια στο Turbo Trainer, να τα μετρούν σε αναλογία ένα προς ενάμιση. Δηλαδή αν καλύψουν 20 χιλιόμετρα στο Turbo Trainer να θεωρούν ότι έκαναν 30.

Η ποδηλασία του Σαββάτου θα είναι το τελευταίο από τα 3 τεστ για το ποιοί θα έρθουν τελικά μαζί μας στις 6.7.2013. Αυτό γιατί δεν προσφέροται για όλους τα 150 χιλιόμετρα ποδηλασίας, με 25-30 χιλιόμετρα συνεχόμενο ανήφορο και συνολική διάρκεια 7-8 ώρες.

Τριαθλητές 13-14 ώρες

Δευτέρα

1) Κολύμπι 40-50 λεπτά

2) Δυνάμωμα 40-50 λεπτά

Τρίτη

1:30 ποδήλατο ο καθένας μόνος του, ζώνη 2. (Περίπου 35 χιλιόμετρα)

Τετάρτη

1) 5:20 English Schoolγια 1:15 τρέξιμο ζώνη 2. Ελάτε στην ώρα σας γιατί θα πάμε στον πεζόδρομο.

2) Κολύμπι 30-40 λεπτά

Πέμπτη

1) 5:15 Αγρότης με ποδήλατα. Πάμε στους Αγίους και ανεβαίνουμε 2 φορές το ανήφορο του Αγ. Ραφαήλ. (Περίπου 1:40, 35- 40 χιλιόμετρα.)

2) 30 λεπτά δυνάμωμα. Μπορείτε να κάνετε κοιλιακούς-ραχιαίους στο σπίτι.

Παρασκευή

5:15 Αγρότης με ποδήλατα και τσάντα με παπούτσια τρεξίματος στην πλάτη. Πάμε πιστα Λόγου και κάνουμε 10 στροφές με 95-100 περιστροφές το λεπτό και γρήγορα την ευθεία, και αμέσως 20 λεπτά τρέξιμο ζώνη 3-4 (ρυθμός περίπου 4:30 το χιλιόμετρο). Περίπου 1:35 – 1:40 όλη η προπόνηση, η ποδηλασία περίπου 30 χιλιόμετρα.

2) Κολύμπι 30 λεπτά

Σάββατο

5 Αγρότης για 110 χιλιόμετρα ποδηλασία. Πάμε στη Παναγία της Ασίνου και επιστροφή από το Μιτσερο, προσπαθούμε να κρατάμε ζώνη 2 εκτος από τα ανήφορα στα οποία αναγκαστικά θα ανεβαίνουμε.

Κυριακή

1) 40 λεπτά – 1 ώρα κολύμπι θάλασσα. Αν μπορέσετε κάντε και ένα 15λεπτο τρέξιμο ξυπόλυτοι στην άμμο.

Δρομείς

Για δύο βδομάδες δεν θα βάζουμε πρόγραμμα. Ελεύθερο τρέξιμο χωρίς ψηλές εντάσεις για να δώσουμε ευκαιρία στο σώμα να ξεκουραστεί. Αν μπορέσετε βάλτε και ποδηλασία ή κολύμπι κάποιες φορές.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: