christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 10 – 16.6.2013

Μπαίνουμε στη τελευταία βδομάδα του μεσόκυκλου, με μειωμένο όγκο και ένταση με σκοπό τον αγώνα του βουνού την Κυριακή. Μπράβο σε όλα τα παιδιά για το τεστ του Σαββάτου στα 5 χιλιόμετρα. Με 6 άτομα κάτω από 19 λεπτά και άλλους 2 κάτω από τα 20, και με τους Πέγγα, Μάριο και Γιώτα να έχουν ρεπό, η ομάδα στο τρέξιμο τουλάχιστον (που ήταν και ο στόχος του μεσόκυκλου) είναι στα επίπεδα που θέλουμε να είναι.

Τριαθλητές

Δευτέρα

5:40 English School  50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2. Η Γιώτα 4-6 ευθείες και 3 χ 1000 στο 3:35 με 3-4 λεπτά διάλειμμα, και όχι δεύτερη προπόνηση.

2) 30-40 λεπτά κολύμπι

Τρίτη

5:40 English School, 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2-3

Τετάρτη

1) 5:40 English School  20 λεπτά τρέξιμο, 4-6 ευθείες και  3 χ 1000 στο 3:35 με 3-4 λεπτά διάλειμμα.

2) 30 λεπτά κολύμπι

Πέπμτη

5:40 English School 50 λεπτάτρέξιμοζώνη 2.

Παρασκευή

5:40 English School  30 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2 και 10 ευθείες με διάλειμμα χαλαρό τρέξιμο τη στροφή

Σάββατο

Ξεκούραση ή 30 λεπτά κολύμπι χαλαρά. Γιώτα κολύμπι κανονικά

Κυριακή

Αγώνας Τρόοδους 15 χιλιομέτρων, καλή επιτυχία. Όσοι δεν λάβουν μέρος πάνε ποδηλασία τη διαδρομή Λευκωσία-Δάλι-Αθηαίνου-Λάρνακα-Μοσφιλωτή-Λευκωσία, περίπου 85 χιλιόμετρα. Δεν γράφω ώρα, κανονίστε μεταξύ σας.

Δρομείς

Παιδιά κάντε ακριβώς το πρόγραμμα των τριαθλητών στο τρέξιμο

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: