christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 3.6.2013 – 9.6.2013

Αυτή την βδομάδα, η οποία είναι η τρίτη του μεσόκυκλου τρεξίματος, θα μειώσουμε τον όγκο (ώρες) προπόνησης αλλά θα κρατήσουμε την ένταση. Προπονήσεις κλειδιά η Τρίτη και ο αγώνας 5.5 χιλιομέτρων το Σάββατο. Όσοι δεν τρέξουν στον αγώνα το Σάββατο απόγευμα (εκτός η Γιώτα) να κάνουν ένα τεστ 5 χιλιόμετρα τρέξιμο την Παρασκευή ή το Σάββατο.

Τριαθλητές περίπου 10 – 11 ώρες

Δευτέρα

Ξεκούραση ή 30-40 λεπτά χαλαρό κολύμπι ή εύκολο δυνάμωμα – συντήρηση. Αυστηρώς όχι τρέξιμο ή ποδήλατο.

Τρίτη

5:30 English School 15 τρέξιμο, 4-6 ευθείες και 2 χ 3000 στο 11:30 με 5-6 λεπτά διάλειμμα. Αν για κάποιους το πρώτο είναι σχετικά εύκολο (ρυθμός 3:50 το χιλιόμετρο), κάνουν το δεύτερο σε πιο γρήγορο ρυθμό (3:45 ή 3:40 το χιλιόμετρο).

Τετάρτη

1) 40-50 λεπτά κολύμπι ζώνη 2,3

2) 1 – 1:30 ποδήλατο ζώνη 2, ο καθένας μόνος του.

Πέμπτη

1) 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) Δυνάμωμα 30 – 40 λεπτά.

Παρασκευή

1) 5:40 English School 40 λεπτάτρέξιμοζώνη 2. Η Γιώτα κάνει 30 λεπτά τρέξιμο και 10 χ 200 ρυθμό αγώνα, με 200 μέτρα χαλαρό τρέξιμο.

2) 30-40 λεπτά κολύμπι.

Σάββατο

Μετά την αναβολή του Olympic Day run, 6 πρωί English School για ζέσταμα, 6:30 εκκίνηση 5 χιλιόμετρα τεστ

Σάββατο απόγευμα στη Λεωφόρο Μακαρίου, απόστασης 5,500 χιλιομέτρων.

Γιώτα 1) κολύμπι και 2) 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2 (όχι βουνό).

Κυριακή

5:10 Αγρότης 5:25 – 5:30 Lidl Λατσιών για ποδηλασία Ποταμιά, Δάλι, Λάρνακα, Μοσφιλωτή. 85 χιλιόμετρα περίπου 3:45 ώρες.

Γιώτα ξεκούραση αυστηρώς.

Δρομείς Περίπου 55 χιλιόμετρα

Δευτέρα

1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

Τρίτη

20 τρέξιμο, 4-6 ευθείες και 2 χ 3000 στο 11:30 – 11:40 με 5-6 λεπτά διάλειμμα

Τετάρτη

50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Πέμπτη

40 λεπτά τρέξιμο και 10 χ 200 ρυθμό αγώνα 5 χιλιομέτρων, με 200 μέτρα χαλαρό τρέξιμο.

Παρασκευή

40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Σάββατο

Olympic Day run.

Σάββατο απόγευμα στη Λεωφόρο Μακαρίου, απόστασης 5,500 χιλιομέτρων.

Κυριακή

Αερόβια άσκηση εκτός από τρέξιμο όση διάρκεια θέλετε.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: