christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 27.5.2013 – 2.6.2013

Μπαίνουμε στη δεύτερη και πιο απαιτητική βδομάδα του μεσόκυκλου. Θα κρατήσουμε και αυτή τη βδομάδα για τελευταία φορά το δύσκολο μπλοκ των 3 συνεχόμενων δύσκολων προπονήσεων, της Τρίτης Τετάρτης και της Πέμπτης.

Τριαθλητές περίπου 15-16 ώρες

Δευτέρα

1) 5:40 English School 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 2-3

3) 40 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 5 χ 400 μέτρα στο 1:16 – 1:18, 1 στροφή χαλαρά. 5 χ 400 μέτρα στο 1:16 – 1:18. Διαλειμμα 1 – 1:20 λεπτά.

2) 1 – 1:20 ποδήλατο ζώνη 2 με χαμηλή τροχαλία και γρήγορες περιστροφές.

Τετάρτη

1) 5:20 Αγρότη με ποδήλατα, 5:25 Cineplex για πίστα Λόγου.

1 στροφή με 100+ περιστροφές.

10 στροφές time trial με αναχώρηση 45 δευτερόλεπτα ο ένας από τον άλλο. Ζώνη 4. Υπολογίστε τις δυνάμεις σας για να μπορέσετε να κρατήσετε ένα γρήγορο, σταθερό ρυθμό για 35-40 λεπτά περίπου.

Παρατηρήσεις:

1) Με το δίκαιο του ο ιδιοκτήτης του σπιτιού απέναντι από το χώρο που εκκινούμε μας έκανε παρατήρηση για την φασαρία. Θα ξεκινούμε 100 περίπου μέτρα πιο κάτω που δεν έχει σπίτια, και προσέχουμε να μην είμαστε θορυβώδεις. Αν εμάς μας κάνει κέφι η ώρα 5 το πρωί να ποδηλατούμε δεν φταίνε σε κάτι οι γείτονες.

2) Το πιο πιθανόν είναι ότι, μέχρι να αναχωρήσουν όλοι οι αθλητές με 45 δευτερόλεπτα ο ένας από τον άλλο, να προσπεράσουν οι πρώτοι μέχρι να εκκινήσουν οι τελευταίοι. Ιδιαίτερη προσοχή σε αυτή την περίπτωση, αφού θα βρεθούν μαζί οι πιο αργοί με τους πιο γρήγορους.

Εκτός από τον Νικόλα μας, ο οποίος μάλιστα είναι πολύ προσεκτικός και ποτέ δεν δημιούργησε κάποιο πρόβλημα, όλοι οι υπόλοιποι είμαστε (κάποιοι μάλιστα παραείμαστε) ενήλικες. Δεν γίνεται να λέω και να ξαναλέω για την ασφάλεια και να βλέπω να γίνονται χοντρά λάθη και επικίνδυνη οδήγηση. Απλά στο τέλος θα με αναγκάσετε να καταργήσω τις προπονήσεις στην πίστα και θα υποστείτε την μουρμούρα μου όταν θα κάνουμε τα κομμάτια στο Turbo Trainer.

Γράφω ξανά ότι έγραψα την περασμένη βδομάδα, όσο αφορά την ασφάλεια, ετοιμαστείτε για απρόοπτο διαγώνισμα:

Επειδή πλέον μαζευόμαστε σταθερά πάνω από 10-12 άτομα, εφιστώ την προσοχή σας σε κάποιους βασικούς κανόνες ασφάλειας.

1) Έχοντας υπ’ όψην ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να μας προσπεράσει κάποιος πιο γρήγορος συναθλητής μας, οδηγούμε στην άκρη του δρόμου για να μην τον αναγκάσουμε να βρεθεί στη μέση του δρόμου για το προσπέρασμα.

2) Προσπερνάμε πάντα από δεξιά.

3) Δεν προσπερνάμε στις στροφές.

4) Στις στροφές βεβαιωνόμαστε ότι δεν έρχεται αυτοκίνητο ή μηχανή, είτε από μπροστά είτε από πίσω μας. Ας χάσουμε κάποια δευτερόλεπτα παρά να συμβεί ότιδήποτε άλλο.

5) Όταν τελειώνουμε τις στροφές μας δεν κάνουμε επαναστροφή επί τόπου χωρίς να βεβαιωθούμε πρώτα ότι δεν έρχεται από πίσω κάποιος συναθλητής μας ο οποίος ακόμα δεν τέλειωσε τις στροφές του.

2) 30-40 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) 1) 5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα, 4 ευθείες ειδικά για τη Γιώτα, (1 χ 2000 στο 7:40, 3-4 λεπτά διάλειμμα, 1 χ 1000 στο 3:35, ζώνη 4,5) χ 2. Διάλειμμα μεταξύ των σετ πάλι 3-4 λεπτά.

Παρασκευή

1) Προαιρετικά :40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 3

3) Δυνάμωμα 40-50 λεπτά

Σάββατο

1) 5 από Αγρότη 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Ήρεμο ανέβασμα μέχρι το Σταυρό και πίσω από το χωματόδρομο. Θα κάνουμε 2 Σάββατα να έρθουμε ξανά στο βουνό. Ζώνη 3, περίπου 1:25, 14 χιλιόμετρα.

2) Προαιρετικά  30 λεπτά κολύμπι

Κυριακή

5:30 από Αγρότη, 5:40 περίπου από Ζορπά Λακατάμιας για Σταθμό (όχι εκδρομικό χώρο) Τζονιών. Περίπου 90-95 χιλιόμετρα 4:15 ώρες  ζώνη 2,3 και αναγκαστικά σε κάποια ανήφορα 4.

Δρομείς Μέχρι 65 χιλιόμετρα

Δευτέρα

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) 30-40 λεπτά ασκήσεις δύναμης

Τρίτη

15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 5 χ 400 μέτρα στο 1:16-1:18, 1 στροφή χαλαρά. 5 χ 400 μέτρα στο 1:16-1:18

Τετάρτη

1:30 τρέξιμο ζώνη 2

Πέμπτη

 15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, (1 χ 2000 στο 7:50, 3-4 λεπτά διάλειμμα, 1 χ 1000 στο 3:35, ζώνη 4,5) χ 3. Διάλειμμα μεταξύ των σετ πάλι 3-4 λεπτά.

Παρασκευή

30-40 λεπτά τρέξιμο

30-40 λεπτά δυνάμωμα

Σάββατο

5 από Αγρότη 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Ήρεμο ανέβασμα μέχρι το Σταυρό και πίσω από το χωματόδρομο. Θα κάνουμε 2 Σάββατα να έρθουμε ξανά στο βουνό. Ζώνη 3, περίπου 1:25, 14 χιλιόμετρα.

Κυριακή

Προσπαθήστε να βάλετε κάποιο άλλο είδους αερόβια άσκησης, όπως κολύμπι, ποδήλατο κλπ για όσο χρόνο θέλετε

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: