christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πως προχωράμε μετά τον κύριο μας αγώνα Τριάθλου

Όπως είπα και πριν τον αγώνα τριάθλου που έγινε την περασμένη Κυριακή, η σεζόν για την ομάδα μας συνεχίζεται με άλλου είδους εκδηλώσεις και αγώνες. Πιο κάτω είναι το γενικό πλάνο μέχρι το τέλος Ιουλίου, όπου Θεού θέλοντος θα ρίξουμε, όπως εξ άλλου επιβάλλεται, τους ρυθμούς μας για 3 βδομάδες.

Έχουμε στόχο να κάνουμε ένα μεγάλο αγώνα σε κάθε ένα από τα αγωνίσματα του τριάθλου. Αυτοί οι αγώνες θα είναι:

1) Για το τρέξιμο ο αγώνας βουνού που γίνεται στο Τρόοδος, απόστασης 15 χιλιομέτρων ο οποίος θα γίνει στις 16.6.2013.

2) Για το κολύμπι ο αγώνας Bay to Bay Swim, απόστασης περίπου 2 χιλιομέτρων, που διοργανώνεται στις αγγλικές βάσεις της Επισκοπής συνήθως την τελευταία Παρασκευή του Ιούλη.

3) Για την ποδηλασία, αντί αγώνα θα διοργανώσουμε, όπως και πέρσι, μια διαδρομή 150 χιλιομέτρων από Λευκωσία, Παρεκλησιά, Συκόπετρα, Παλαιχώρι και πίσω Λευκωσία. Υπολογίζω να είναι  Παρασκευή ή Σάββατο 5 ή 6 του Ιούλη. Για να μην ταλαιπωρήσουμε και να μην ταλαιπωρηθούμε, αφού δεν μπορούμε να αφήσουμε σε τέτοιες διαδρομές κανένα πίσω, αυτό δεν θα ισχύει για όλα τα παιδιά της ομάδας ή για καλεσμένους τους οποίους δεν θα γνωρίζουμε από πριν το επίπεδο φυσικής τους κατάστασης.  Θα κάνουμε 3 προπονήσεις μέχρι τότε των 100-110 χιλιομέτρων (κάτι σαν πρόκριση) και θα αποφασίσουμε ποιοί θα έρθουν και ποιοί όχι.

Ακόμα ένας στόχος για την ομάδα  είναι να βοηθήσουμε τη συναθλήτρια μας Γιώτα Χαπούπη στην προετοιμασία της για να τρέξει 5000 στους Παγκύπριους αγώνες Αντρών-Γυναικών που θα γίνουν στις 13 και 14 Ιούνη (ημέρα Πέμπτη και Παρασκευή).  Αυτό ταιριάζει και με ένα άλλο, επι μέρους στόχο μας, δηλαδή τον αγώνα τρεξίματος Ολυμπιακής Ημέρας απόστασης 5500 μέτρων, που θα γίνει το Σάββατο απόγευμα, 8.6.2013.

Ακόμα ένας επι μέρους στόχος για κάποιους μπορεί να είναι και ο αγώνας Aquathlon, δηλαδή αγώνας τρεξίματος-κολύμβησης και ξανά τρεξίματος, που διοργανώνεται από τον σύλλογο Νηρέα στις 30.6.2013. Δεν θα κάνουμε κάποια ειδική προετοιμασία για αυτόν, όσοι θέλουν να τρέξουν απλά την συγκεκριμένη Κυριακή δεν θα έρθουν ποδηλασία και θα πάνε στον αγώνα.

Αν πάρουμε τα πιο πάνω ημερολογιακά, προηγούνται οι αγώνες τρεξίματος, οι οποίοι τελειώνουν στις 16.6.2013. Μέχρι τότε, και μετά την βδομάδα αποκατάστασης που διανύουμε, έχουμε ακριβώς 4 βδομάδες, δηλαδή ένα μεσόκυκλο.  Αυτός θα είναι ο μεσόκυκλος με έμφαση στο τρέξιμο με υψηλές εντάσεις, συντήρηση στο κολύμπι και στην ποδηλασία με μεγάλες όμως διαδρομές χαμηλής έντασης στην Κυριακάτικη ποδηλασία.

Επόμενες 3 βδομάδες, από 17.6.2013 – 7.7.2013 θα είναι αφιερωμένες στην ποδηλασία με στόχο τα 200-220 χιλιόμετρα περίπου ανα βδομάδα και θα τελειώσουν με την μεγάλη μας ποδηλασία.

Αν ο αγώνας κολύμβησης Bay to Bay Swim γίνει όπως τις άλλες χρονιές, δηλαδή την τελευταία Παρασκευή του Ιούλη, θα έχουμε 3 βδομάδες, δηλ. από 7 -28.7.2013.

Αυτός θα είναι ο μεσόκυκλος αφιερωμένος στην κολύμβηση, με συντήρηση στην ποδηλασία και στο τρέξιμο.

Η συνεχεια του προγράμματος θα είναι, οπως ανάφερα και στην αρχή ξεκούραση ρίχνοντας τους ρυθμούς μας για 3 βδομάδες χωρίς πρόγραμμα και θα επανέλθουμε την Δευτέρα 26.8.2013 όπου θα είναι και η έναρξη της νέας σεζόν.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: