christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Σεβασμός στην διαφορετικότητα, όποια και αν είναι αυτή

γοργόνα και φάλαιναΠρόσφατα, έξω από ένα γυμναστήριο σε μια μεγάλη πόλη της Γαλλίας, τοποθετήθηκε μια μεγάλη αφίσα με μια νέα, όμορφη, ημίγυμνη και αδύνατη νεαρά με την παρακάτω λεζάντα:

«ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΡΓΟΝΑ Ή ΦΑΛΑΙΝΑ;»

Μια κυρία μέσης ηλικίας που δεν είχε παρόμοια φυσικά χαρακτηριστικά με την νεαρή στην αφίσα, απάντησε στη αφίσα του γυμναστηρίου, γραπτώς και δημοσίως με δική της αφίσα λέγοντας τα εξής:

Οι Φάλαινες περιτριγυρίζονται από φίλους (δελφίνια, ιππόκαμπους, θαλάσσιους ελέφαντες, και περίεργους άνθρωπους). Έχουν ενεργή σεξουαλική ζωή, μένουν έγκυοι, και γεννάνε αξιολάτρευτα φαλαινάκια. Περνάνε ωραία παρέα με τα δελφίνια τρώγοντας σαρδέλες και γαρίδες και παίζοντας στις θάλασσες, ταξιδεύοντας σε εξωτικά μέρη όπως την Παταγονία, τα στενά του Bering και τους κοραλλιογενείς υφάλους της Πολυνησίας. Οι Φάλαινες τραγουδούν θαυμάσια, όλη μέρα, και έχουν ηχογραφήσει και CD. Ζούνε ελεύθερα, χωρίς ουσιαστικούς εχθρούς εκτός από τον άνθρωπο, και είναι αγαπητές, σεβαστές και υπό την προστασία πολλών οργανώσεων.

Οι Γοργόνες δεν υπάρχουν! Και εάν υπήρχαν θα κάνανε ουρές έξω από τα γραφεία των ψυχαναλυτών πάσχοντας από κρίση ταυτότητας. Τι είμαι Ψάρι ή Άνθρωπός;
Οι γοργόνες δεν μπορούν να κάνουν σεξ διότι όπως υποστηρίζει η μυθολογία, πεθαίνει όποιος άνδρας τις πλησιάσει και κυρίως μάλλον τους λείπει ο κατάλληλος «εξοπλισμός» για σεξ (με ουρά ψαριού που διαθέτουν κάτω από την μέση). Χωρίς σεξ ούτε παιδιά μπορούν να κάνουν και ποίος θα ήθελε να κάνει παρέα με μια κοπέλα που βρόμαγε ψαρίλα;

Με βάση τα παραπάνω η επιλογή μου είναι ξεκάθαρη!!!!

ΝΑΙ !!!!!!!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΑΛΑΙΝΑ!!!

Το πιο πάνω για να μην ξεχνιόμαστε και να γινόμαστε κάτι σαν «ρατσιστές» εναντίων όσων είναι υπέρβαροι ή δεν γυμνάζονται. Ο καθένας με τις επιλογές του οι οποίες (όσο και αν δεν μας βρίσκουν σύμφωνους) πρέπει να είναι σεβαστές.

Αυτό το μάθημα μου το δίδαξε η κόρη μου, την οποία ήθελα να κάνω τριαθλήτρια και την πήγα να μάθει κολύμπι από πολύ μικρή, ενώ η ίδια αντιδρούσε. Έκανε 3-4 χρόνια μαθήματα, έμαθε κολύμπι αλλά τώρα ούτε που θέλει να ακούσει ξανά για κολύμπι ή πισίνα.  Κατάφερα με την επιμονή μου να την κάνω να το μισήσει.

Ευτυχώς δεν κατάφερα να την κάνω να μισήσει τον αθλητισμό γενικώς. Θα το έφερα βαρέως σε όλη μου τη ζωή, γιατί θα ήταν καθαρά δικό μου φταίξιμο. Μετά που πήρα το μάθημα μου με το κολύμπι, της μετάφερα την αγάπη μου για το στίβο, απλά παίρνοντας το θέμα της προπόνησης πιο χαλαρά (άσχετο αν μέσα μου έβραζα κάθε φορά που μου έλεγε ότι βαριόταν να πάει προπόνηση).

Σχολιάστε

