christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 29.4.2013 – 5.5.2013

Τριαθλητές Περίπου 11-12 ώρες. Η διαφορά αυτής της βδομάδας με την προηγούμενη είναι ότι θα έχουμε μόνο δύο προπονήσεις με υψηλή ένταση, οι οποίες είναι και οι προπονήσεις-κλειδιά και δεν πρέπει να χαθούν από κανένα. Η Τετάρτη ειδικά είναι η προπόνηση-κλειδί όλου του κύκλου και είναι στοχευμένη στον αγώνα και τις ειδικές συνθήκες του.

Δευτέρα

Ξεκούραση ή μια προπόνηση  χαλαρή κολύμπι ή δυνάμωμα.

Τρίτη

1) 6 EnglishSchool 1 ώρατρέξιμοζώνη 2

2) Απόγευμα 1 ώρα ποδηλασία ζώνη 2

Τετάρτη

Αναχώρηση 5 από Αγρότη, ραντεβού περίπου 5:45 (αν υπολογίζω σωστά) στο χώρο εκκίνησης που θα γίνει ο αγώνας τριάθλου στις 12.5.2013, δηλαδή στη παραλία κοντά στο χώρο επεξεργασίας λυμάτων στα Περβόλια Λάρνακας.

Εκμεταλευόμενοι την αργία της Πρωτομαγιάς θα πάμε στο χώρο του αγώνα για προπόνηση. Φέρτε υλικά και για τα τρία αθλήματα, ρούχα για να αλλάξετε τόσο ενδιάμεσα μεταξύ των αθλημάτων όσο και μετά, ισοτονικά ποτά, τζελ, φρούτα  κλπ.

Κάνουμε 15 λεπτά χαλαρό τρέξιμο ζέσταμα

1) Όσοι θα κάνουν τον αγώνα Τριάθλου Ολυμπιακής απόστασης θα κάνουν 30 λεπτά κολύμπι συνεχόμενα στο ρυθμό αγώνα. Οι υπόλοιποι 20-25 λεπτά. Αν κάποιοι θέλουν να κάνουν 30 λεπτά κανένα πρόβλημα, φτάνει να μην κρυώσουν όσοι δεν θα έχουν στολή. Θα κάνουμε στροφές για να μην απομακρυνθούμε πολύ. Δοκιμάστε όπου μπορείτε να κάνετε drafting.

2) Δεν θα κάνουμε συνεχόμενα τα τρία αθλήματα. Όσοι βγαίνουν από το κολύμπι στα 20, 25 ή 30 λεπτά αλλάζουν ρούχα, βγάζουν τα βρεγμένα μαγιό και φορούν ρούχα ποδηλασίας. Με τις κοπέλες θα δούμε εκεί πως θα το χειριστούμε.

Θα κάνουμε τρείς γύρους  των 10 χιλιομέτρων με ποδήλατο την διαδρομή του αγώνα. Τον πρώτο σχετικά σιγά όλοι μαζί, τον δεύτερο drafting σε γκρουπ αναλόγως δυναμικότητας και τον τρίτο time trial. Στον πρώτο βάζουμε ζεστά ρούχα (σκούφο, μακρυμάνικα) και από τον δεύτερο γύρο και μετά τα βγάζουμε.

3) Φυλάμε τα ποδήλατα, αλλάζουμε παπούτσια, ξεκουραζόμαστε 4-5 λεπτά και ξεκινάμε τρέξιμο. Στον αγώνα η επαναστροφή γίνεται στα 2.5 χιλιόμετρα και θα έχει 1 στροφή για αυτούς που θα κάνουν την απόσταση σπριντ και 2 στροφές για αυτούς που θα κάνουν την Ολυμπιακή.

Θα κάνουμε 2 στροφές, σύνολο 10 χιλιόμετρα. Θα πάμε τα πρώτα 5 χιλιόμετρα όλοι μαζί και μετά θα κάνουμε την επόμενη στροφή, δηλαδή 5 χιλιόμετρα, στον ρυθμό αγώνα του κάθενος.

Υπολογίζω η προπόνηση μαζί με τα διαλείμματα να διαρκέσει γύρω στις 2:30 – 2:40 ώρες και να έχουμε επιστρέψει μέχρι τις 9:30 το πρώί.

Πέμπτη

Ξεκούραση

Παρασκευή

1) 6 Αναχώρηση Αγρότης 6:15 Lidl Λατσιών για 2:30 ώρες, 65 περίπου χιλιόμετρα εύκολη (ζώνη 2) ποδηλασία διαδρομή Μοσφιλωτή, Σιά, Λυθροδόντας, Τσέρι.

2) 40-50 λεπτά κολύμπι

Σάββατο

1) 5 αναχώρηση από Αγρότη, 5: 40 εκκίνηση από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Ζέσταμα ανάποδα 20 περίπου λεπτά, και μετά 4 χ 1000 στο ανήφορο, με διάλειμμα το κατήφορο. Ζώνη 4 με 5. Σύνολο προπόνησης περίπου 1:10

2) Προαιρετικά 30 κολύμπι ζώνη 2 για χαλάρωμα

Κυριακή

1:30 μέχρι 2 ώρες ποδήλατο ζώνη 2, ο καθένας μόνος του. Καλό Πάσχα.

Δρομείς Περίπου 60 χιλιόμετρα

Δευτέρα

10) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2 και 30-40 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1 ώρα τρέξιμο ζώνη 3

Τετάρτη

Ελάτε μαζί μας το πρωί για κολύμπι και τρέξιμο. Εμείς θα κάνουμε και ποδηλασία, εκείνη την ώρα εσείς μπορείται να συμπληρώσετε περισσότερο τρέξιμο.

Πέμπτη

Ξεκούραση

Παρασκευή

30 λεπτά τρέξιμο και 20 ευθείες με χαλαρό τρέξιμο στη στροφή.

Σάββατο

1) 5 αναχώρηση από Αγρότη, 5: 40 εκκίνηση από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Ζέσταμα ανάποδα 20 περίπου λεπτά, και μετά 4 χ 1000 στο ανήφορο, με διάλειμμα το κατήφορο. Ζώνη 4 με 5. Σύνολο προπόνησης περίπου 1:10

Κυριακή

50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2,3, Καλό Πάσχα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: