christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 15 – 21.4.2013

Τρίαθλο 14.4.2013Τελειώσαμε πριν από λίγο με το πρώτο τρίαθλο της χρονιάς. Μπράβο σε όλα τα παιδιά και ειδικά στους πρωτάρηδες μας οι οποίοι πλέον επίσημα δικαιούνται να ονομάζονται «τριαθλητές». Επίσης, ένα μεγάλο μπράβο στους Νικόλα Ιωαννίδη, Γιάννη Αουάτ, Γιώργο Πέγγα και Χρίστο Τσαϊλή για τα ατομικά ρεκόρ που πέτυχαν.

Έχουμε ακριβώς 4 βδομάδες μέχρι τον επόμενο μας αγώνα, το Τρίαθλο στις 12.5.2013, σε αποστάσεις Ολυμπιακής, Sprint και Super Sprint. Θα έχουμε μια βδομάδα αποκατάσταση με πιο εύκολες προπονήσεις χαμηλής εώς μέτριας έντασης, 2 βδομάδες φόρτωμα, και ξανά μια βδομάδα αποκατάστασης πριν τον αγώνα.

Τριαθλητές 10 -11 ώρες περίπου

Δευτέρα

Ξεκούραση ή μια χαλαρή προπόνηση δυνάμωμα ή κολύμπι 30-40 λεπτών.

Τρίτη

Μια χαλαρή (ζώνη 2) προπόνηση είτε 40 λεπτά τρέξιμο, είτε μέχρι 1 ώρα ποδήλατο με ελαφριές ταχύτητες.

Τετάρτη

1) 40-50 λεπτά κολύμπι ζώνη 3

2) 40 λεπτά δυνάμωμα

Πέμπτη

1) 5:30 Αγρότη με ποδήλατα για πίστα Λόγου (2100 μ). 10 στροφές με 100+ περιστροφές και στην ευθεία (500 μέτρα) σπριντ.

2) Προαιρετικά 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2.

Παρασκευή

1) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 2

3) 40 λεπτά δυνάμωμα ζώνη 2

Σάββατο 5 από Αγρότη, 5:40 εκκίνηση από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά για 1:30 τρέξιμο, ζώνη 3.

Κυριακή

6 από Αγρότη 6:10 από πρατήριο βενζίνης ΕΚΟ, 6:15 από Lindl Λατσιών (τα ραντεβού της Εκο και Lindl τα βάζω λίγο πιο γρήγορα για να μην έχουμε τα ίδια μπλεξίματα όπως πριν 2 βδομάδες) για ποδηλασία 90 περίπου χιλιομέτρων Ποταμιά, Δάλι, Αθηαίνου, Λάρνακα, Μοσφιλωτή και πίσω. Το κομμάτι Αθηαίνου – Καλό Χωριό θα το πάμε γρήγορα, ο καθένας λίγο πάνω από τον αγωνιστικό του ρυθμό. Διάρκεια περίπου 3:45.

Δρομείς περίπου 5 ώρες.

Οι δρομείς θα ακολουθήσουν τον ίδιο μεσόκυκλο με τους τριαθλητές, με στόχο να έρθουν στον αγώνα μας τριάθλου και να τρέξουν τα 10 χιλιόμετρα με μορφή σκυτάλης. Όσοι δεν μπορέσουν θα κάνουν τεστ 10 χιλιομέτρων την συγκεκριμένη μέρα (12.5.2013).

Δευτέρα

 Ξεκούραση ή 30-40 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

Τετάρτη

20 λεπτα ζέσταμα και 4 χ 2000 στο 7:50 – 8 λεπτά, ζώνη 4. Ξεκούραση 3-4 λεπτά.

Πέμπτη

40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, 20 λεπτά κοιλιακοί-ραχιαίοι.

Παρασκευή

30 λεπτά τρέξιμο και 10 ευθείες με χαλαρό τρέξιμο στη στροφή.

Σάββατο

Ξεκούραση ή 30 λεπτά χαλαρό τρέξιμο ζώνη 2

Κυριακή

Αγώνας βουνού στη Κλήρου 12 χιλιομέτρων. Όσοι δεν πάνε στον αγώνα να έρθουν το Σάββατο μαζί μας βουνό.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: