christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ο κουμπάρος ο Φάνης

Φέτος για πρώτη φορά έκανε την εμφάνιση του στην τριαθλητική μας παρέα ο πρωτοκουμπάρος μου, Φάνης Γεωργίου. Ας τον συστήσω λοιπόν όπως πρέπει.

Όταν σπουδάζαμε στη Γυμναστική Ακαδημία στην Αθήνα, οι Κύπριοι αθλητές μέναμε είτε στους αθλητικούς ξενώνες του Ολυμπιακού Σταδίου στην Καλογρέζα, είτε στους αθλητικούς ξενώνες του σταδίου Καραϊσκάκη. Ένα «έθιμο» που είχαμε τότε, είναι κάθε δευτεροετής να αναλαμβάνει ένα πρωτοετή, τον «νέο» του, βοηθώντας τον με την προσαρμογή, τα μαθήματα και την προπόνηση.

Εγώ σαν αθλητής 400 μέτρων που ήμουν, σαν πρωτοετής φυσιολογικά κατάληξα με μέντορα τον αδελφικό μου πλέον φίλο Χριστάκη Χριστοφόρου από την Πάφο, επίσης αθλητή των 400 μέτρων. Αυτό του δημιούργησε προβλήματα, μιας και δεν ήμουν και ο πιο εύκολος νεοσύλλεκτος. Ας είναι καλά το παιδί, με την σωστή του καθοδήγηση εφτασα αισίως στο δεύτερο έτος.

Έχοντας αίσθηση του καθήκοντος, με το που άρχισαν να έρχονται οι πρωτοετείς Κύπριοι αθλητές στους ξενώνες μας, αρχίσαμε την διαδικασία επιλογής του «νέου» μας. Δεν θυμάμαι αν τον επέλεξα από την αρχή ή αν απλώς ξέμεινα μαζί του, η κατάληξη πάντως ήταν ότι ο νέος μου ήταν ο Φάνης, αθλητής του δέκαθλου (δύο φορές πρωταθλητής Κύπρου).

Αθλητής του ΓΣΕ, βέρος Αμμοχωστιανός (γιός της γνωστής γυμνάστριας και προπονήτριας στίβου κ. Ελενίτσας Γεωργίου και του κ. Άρη) και κάτοικος Λάρνακας, εκρηκτικός χαρακτήρας,  ελαφρώς εκκεντρικός, ευθύς μέχρι αηδίας,  πιστός και επιλεκτικός στις φιλίες του, μεγαλόψυχος στις έχθρες του, είχε το είδος της παραξενιάς που είχα και εγώ, με αποτέλεσμα σύντομα να γίνουμε αχώριστοι.

Όπως όσοι ασχολούνται με αθλητισμό γνωρίζουν, το να προπονείσαι με κάποιον δημιουργά μια ιδιαίτερη σύνδεση και φιλία. Πόσο μάλλον να προπονείσαι, να πηγαίνεις στην ίδια σχολή, και να συγκατοικείς μαζί του.

Οι άλλοι συναθλητές και συγκάτοικοι μας, χάρην πειράγματος, έρχονταν και μου «κάρφωναν» τον νέο όταν έκανε καμιά ματσαράγκα στη σχολή ή αλλού, ότι έκανε ρεζίλι τον εκπαιδευτή του, αλλά εμείς απτόητοι συνεχίσαμε να έχουμε αυτή την άριστη επικοινωνία και σχέση.

Αποτέλεσμα αυτού, όταν ήρθε ο καιρός να παντρευτώ ο Φάνης ανάλαβε να με συνοδεύσει στην εκκλησία.  Μέχρι σήμερα αποδεικνύεται γουρλής, αφού με την Αννούλα μου φέτος συμπηρώνουμε 25 χρόνια γνωριμίας και 15 γάμου.

Τώρα θα μου πείτε δικαιολογημένα, το τρίαθλο που κολλά;

Τελειώνοντας τις σπουδές μας, γρήγορα συνειδητοποιήσαμε και οι δύο ότι τελείωσαν και οι μέρες μας στον σοβαρό αθλητισμό. Στην προσπάθεια μας να βρούμε κάτι άλλο να ασχοληθούμε, εγώ επέλεξα να ασχοληθώ με το μαραθώνιο (ατυχής επιλογή) ενώ ο Φάνης με το τρίαθλο.

Ναι σωστά, ο Φάνης μπήκε στο τρίαθλο πρίν από μένα, πριν καν υπάρχει ομοσπονδία τριάθλου στην Κύπρο. Αποδείκτηκε όμως και για αυτόν ατυχής επιλογή, αφού με ένα εμετό στην γραμμή τερματισμού αποχαιρέτισε (για πάντα όπως νόμιζε) τους αγώνες τριάθλου. Ασχολήθηκε λοιπόν με το Bodybuilding, ενώ εγώ κάποια στιγμή, 15 περίπου χρόνια πριν ανακάλυψα με τη σειρά μου το τρίαθλο.

Φέτος ο Φάνης μας, 20 χρόνια και 30 κιλά μετά, αποφάσισε να δοκιμάσει ξανά. Άρχισε δειλά-δειλά, αλλά παρά τις προτροπές μου δεν ήθελε να εμφανιστεί και να προπονηθεί με τα υπόλοιπα παιδιά. Το γεγονός ότι μένει σε άλλη πόλη το κάνει ακόμα πιο δύσκολο.

Πείστηκε τελικά το περασμενο Σάββατο, όπου ήρθε και γνωρίστηκε με αρκετά από τα παιδιά της ομάδας μας. Πολύ χάρηκα που τον ξετρύπωσα επιτέλους. Τώρα δεσμεύτηκε, πρώτα ο Θεός, με τη νέα σεζόν να έρχεται τουλάχιστον 1-2 προπονήσεις με την ομάδα. Προς το παρόν όμως προέχει ο αγώνας τριάθλου την ερχόμενη Κυριακή, όπου θα λάβει μέρος, στη προσπάθεια του να ξορκίσει την άσχημη εμπειρία που είχε προ 20ετιας με το άθλημα μας.

Καλως όρισες Φάνη μου και καλή επιτυχία!Φάνης Γεωργίου

 

3 Σχόλια

  1. triathlonagain

    ola kala ola alithina efantastikes na min to ekena like xa xa xa.Sovara to leo gia olous to oti to teliosa to panepistimio to xrosto ston (palio ) mou. AFTOS XERI POS

    Μου αρέσει!

    • να σαι καλά ρε κουμπάρε Φάνη, ευχαριστώ. Άρεσε μου το όνομα σου triathlonagain. Όπου και νάσαι θα αλλάξω και εγώ το swimbikerun1 και θα το κάνω triathlonat3rdage

      Μου αρέσει!

      • triathlonagain

        den the gerasoume pote adelfe.

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

