christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ανακοινώσεις για κάποιες τριαθλητικές προπονήσεις μας

Κάποιες ανακοινώσεις σχετικά με το προπονητικό μας πρόγραμμα για να μην χρειάζεται να στέλνω μύνημα στον καθένα ξεχωριστά. Η προπόνηση της Δευτέρας είναι η πιο βασική του κύκλου και δεν πρέπει να χαθεί από κανένα.  Εκτός από το πρωινό κολύμπι του Σαββάτου, στις υπόλοιπες προπονήσεις μπορεί να κοπιάσει όποιος θέλει.

Σάββατο 30.3.2013

1) Μετά την πρωινή μας προπόνηση στο βουνό, μας προσκάλεσε η Τόνι στη πισίνα της Λακατάμιας για μια χαλαρή προπόνηση στο κολύμπι. Θα ανοίξει την πισίνα κατά η ώρα 8 ειδικά για την ομάδα μας.  Εγώ ήδη δήλωσα παρών.

2) Το Σάββατο απόγευμα η ώρα 3:30 στο δρόμο από το roundabout  του Προεδρικού προς το English school και Γυμνασίου Ακρόπολης. Παρκάρουμε στο δρομάκι και φέρνουμε ποδήλατο, ρούχα και παπούτσια τρεξίματος και ποδηλασίας, πετσέττα και μια μεγάλη μπουκάλα νερό. Θα κάνουμε προπόνηση για αλλαγές τριάθλου. Αν και το κάνουμε για τα αρχάρια παιδιά της ομάδας, όποιος θέλει να έρθει είναι ευπρόσδεκτος.

Δευτέρα 1.4.2013

3) 7:00 πρωί μαζευόμαστε στη πισίνα της Λακατάμιας, 7:30 εκκίνηση. Φερνουμε Turbo Trainer, τα ποδήλατα μας, ρούχα τρεξίματος και κολυμπιού. Διάρκεια με ζέσταμα και αποθεραπεία περίπου 2:15 – 2:20. Συνδιασμοί κολυμπιού-ποδηλασίας-τρεξίματος.

Ατομικό ζέσταμα και μετά 10 λεπτά κολύμπι στον αγωνιστικό ρυθμό του κάθενος,  15 λεπτά ποδηλασία στο Turbo Trainer στους αγωνιστικούς παλμούς του καθένα (εμένα για παράδειγμα 155) και στη συνέχεια 10 λεπτά τρέξιμο έξω πάλι στους αγωνιστικούς ρυθμούς του κάθενος για αγώνα 5 χιλιομέτρων (εμένα για παράδειγμα είναι 172 παλμούς, 3:45 περίπου ρυθμός ανα χιλιόμετρο). 5 λεπτά χαλαρό τρέξιμο.

Αυτό θα γίνει τρείς φορές, δηλαδή:

(10 λεπτά κολύμπι + 15 λεπτά ποδήλατο + 10 τρέξιμο με τις πιο πάνω εντάσεις + 5 λεπτά τρέξιμο χαλαρά) Χ 3.

Φέρτε έξτρα φανέλλες να αλλάζουμε ενδιάμεσα, και φυσικά τα ισοτονικά σας ποτά ή τζελ. Επίσης, όσοι θέλετε φέρτε και την στολή σας, την οποία μπορείτε να φορέσετε στο πρώτο 10λεπτο της κολύμβησης για να προπονηθείτε μαζί της καθώς και στην γρήγορη αφαίρεση της.

Όπως έγραψα και πιο πάνω στην προπόνηση του Σαββάτου, όποιος θέλει να έρθει είναι ευπρόσδεκτος.Training 1

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: