christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 18 – 24.3.2013

Μπαίνουμε στην τελευταία βδομάδα πριν τον αγώνα της Κυριακής, όπου κάποιοι θα τρέξουμε 10 χιλιόμετρα και κάποιοι ημιμαραθώνιο. Ρίχνουμε ρυθμούς και προσέχουμε τα κιλά μας. Το πρόγραμμα θα είναι κοινό εκτός από 2 προπονήσεις στο κολύμπι διάρκειας 30-50 λεπτών που πρέπει να κάνουν οι τριαθλητές, και που μπορούν να τις βάλουν όποια μέρα βολεύει. Αφήνουμε την ποδηλασία για αυτή τη βδομάδα, ενώ το δυνάμωμα το αφήνω στην επιλογή του καθένα.

Δευτέρα

Ξεκούραση ΑΥΣΤΗΡΩΣ

Τρίτη

5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα και 3-5 Χ 1000 σε ρυθμό 3:50 – 4:10.

Τετάρτη

5:30 English School 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2,3

Πέμπτη

1) 5:40 English School 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Παρασκευή

1) 5:50 English School 40 συνολικά λεπτά τρέξιμο ζώνη 2,3 με 10 ευθείες και χαλαρά στη στροφή

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή

Αγώνας ημιμαραθωνίου και 10 χιλιομέτρων στη Λεμεσό, καλή επιτυχία σε όλους!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: