christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο, 25.2.2013 – 3.3.2013

Βδόμάδα πριν από τον αγώνα του διάθλου.

Κάτι που πρέπει να θυμόμαστε πάντα, τόσο για τον αγώνα της Κυριακής, όσο και κάθε αγώνα:

Kαλύτερα να πας στον αγώνα λιγότερο προπονημένος αλλά φρέσκος, παρά υπερπροπονημένος και με υπερκόπωση. Το αναφέρω αυτό γιατί, η εβδομάδα πριν τον αγώνα είναι ατομική υπόθεση για τον καθένα, με κοινό στόχο όμως να σε πάρει στον αγώνα έτοιμο αλλά και φρέσκο. Για παράδειγμα, εμένα με βοηθά την προηγούμενη του αγώνα να μην γυμνάζομαι. Κάποιους άλλους όμως τους βοηθά να κάνουν μια χαλαρή προπόνηση.  Σιγά-σιγά, ειδικά τα νέα παιδιά της ομάδας, πρέπει να ανακαλύψουν τι τους βοηθά και τι όχι για την τόσο σημαντική αυτή εβδομάδα, και από εκεί και πέρα να το εφαρμόζουν κάθε φορά.

Τριαθλητές

Δευτέρα

1) 6 English School, 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2.

2) 30-40 λεπτά κολύμπι.

3) 30-40 λεπτά δυνάμωμα.

Τρίτη

1) 5:30 English School, 15-20 λεπτά ζέσταμα, 6-10 ευθείες, 3 – 5 Χ 1000 στο 3:50 – 4:05 με διάλειμμα 1:30 – 2 λεπτά. ( Βάζω διαφορετικά διαλείμματα, αριθμό επαναλήψεων και ρυθμό, ο καθένας επιλέγει τι του ταιριάζει).

2) Προαιρετικά 30 – 50 λεπτά ποδηλασία με τη χαμηλή τροχαλία και ελαφριές ταχύτητες, ζώνη 2. Προτιμήστε να βγείτε έξω παρά στο Turbo Trainer.

Τετάρτη

1) 5:45 από Αγρότη με τα ποδήλατα, 5:50 από Cineplex για «πίστα» (2 χιλιόμετρα κυκλική διαδρομή) γύρο από το τηλεοπτικό σταθμό του Λόγου. 1 στροφή με 100 περιστροφές/λεπτό και 3 στροφές (6 χιλιόμετρα) στο ρυθμό αγώνα του κάθενος. Σύνολο 50 λεπτά περίπου.

2) Προαιρετικά 30-40 λεπτά κολύμπι.

Πέμπτη

50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2,3

Παρασκευή

1) 6 English School, 25 λεπτά τρέξιμο και 10 ευθείες, όχι συνεχόμενες αλλά με διάλειμμα χαλαρό τρέξιμο στη στροφή. Σύνολο 40 λεπτά.

2) Προαιρετικά κολύμπι όχι περισσότερο από 20 λεπτά, ή κοιλιακούς ραχιαίους πάλι μέχρι 20 λεπτά.

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή

Αγώνας Διάθλου

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δρομείς

Δευτέρα

50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2,3

Τρίτη

20 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 5 Χ 1000 στο 3:50 με διάλειμμα 1:30 – 2 λεπτά

Τετάρτη

1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2,3

Πέμπτη

20 λεπτά τρέξιμο και 20 ευθείες με τη στροφή χαλάρωμα, σύνολο με την αποθεραπεία 50 λεπτά.

Παρασκευή

40 λεπτά τρέξιμο

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή

Αγώνας Διάθλου

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: