christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο και τρέξιμο 21-27.1.2013

Βδομάδα 21-27.1.2013

Μπαίνουμε στην τελευταία βδομάδα πριν τον αγώνα (τους αγώνες) της Κυριακής. Οι πλείστοι απο εμάς θα τρέξουμε στον Παγκύπριο ημιμαραθώνιο στη Λάρνακα, ενώ ο Γιώργος θα πάει στο τρίαθλο σε ανώμαλο έδαφος. Ρίχνουμε ρυθμούς και προσέχουμε τα κιλά μας. Το πρόγραμμα θα είναι κοινό εκτός από 2 προπονήσεις στο κολύμπι διάρκειας 30-40 λεπτών που πρέπει να κάνουν οι τριαθλητές, και που μπορούν να τις βάλουν όποια μέρα βολεύει. Αφήνουμε την ποδηλασία για αυτή τη βδομάδα, ενώ το δυνάμωμα το αφήνω στην επιλογή του καθενός.

Δευτέρα

Ξεκούραση

Τρίτη

5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα και 3-5 Χ 1000 σε ρυθμό 10 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το ρυθμό αγώνα.

Τετάρτη

5:30 English School 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2,3

Πέμπτη

50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

Παρασκευή

40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2,3

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή

Παγκύπριο Πρωτάθλημα Ημιμαραθώνιου στη Λάρνακα και Τρίαθλο στο Ακρωτήρι, καλή επιτυχία σε όλους!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: