christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο και τρέξιμο 14.1.2013 – 20.1.2013

14.1.2013 – 20.1.2013

Αυτή η εβδομάδα θα είναι σχεδόν ίδια με την προηγούμενη, με τις προπονήσεις κλειδιά της Τρίτης και του Σάββατου λίγο πιο δύσκολες. Επίσης ο όγκος είναι ελεφρώς αυξημένος. Λόγω τεχνικών προβλημάτων δεν έγινε η λιπομέτρηση το περασμένο Σάββατο, θα γίνει αυτό. Έτσι δεν θα στεναχωριέται ο Κωσταντίνος που δεν τα κατάφερε να έρθει και ο Μιχάλης που άργησε.

Τριαθλητές Όγκος περίπου 16 ώρες

Δευτέρα

1) 5:40 English school για 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2 προς 3 (125 – 130 παλμούς)

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 2,3

3) 40 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:15 English school ζέσταμα, 5:25 εκκίνηση 15 χιλ. Τρέξιμο ρυθμό περίπου 4:25 ανα χιλ.(ελαφρώς πιο γρήγορα από την προηγούμενη Τρίτη) και τα τελευταία 5 χιλιόμετρα ανέβασμα του ρυθμού στον ρυθμό αγώνα του καθενός για τον ημιμαραθώνιο. Ζώνη 4.

2) 50 λεπτά ποδήλατο (στατικό ή όχι) ζώνη 2

Τετάρτη

1) 5:10 English school για 1:30 τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι ζέσταμα και διαλειμματική (π.χ. 10 χ 100) ζώνη 3 προς 4

3) Προαιρετικά 40-50 λεπτά δυνάμωμα

Πέμπτη

1) 5:15 English school για 1 ώρα πρόγραμμα στο Turbo trainer και 20 λεπτά τρέξιμο ζώνη 3

Παρασκευή

1) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 2

3) 40 λεπτά δυνάμωμα

Οι δύο μπορούν να γίνουν συνεχόμενα.

Σάββατο

1) Ελάτε μέχρι τις 5:30-5:35 για να κάνουμε λιπομέτρηση. 5:40 εκδρομικός χώρος Μαχαιρά για 1:40 τρέξιμο ως εξής: 15 λεπτά ζέσταμα μέχρι γεφύρι Αγ. Ονούφριο και 1 χ 5000 στο ανήφορο ζώνη 4, 3-5 λεπτά ξεκούραση και από Σταυρό μέχρι Κακοκέφαλο 1 χ 5000 το ίδιο. Πρέπει να γίνουν στο αναερόβιο κατώφλι του κάθενος. Επιστροφή από μονοπάτι Κακοκέφαλου χαλαρά.

2) Προαιρετικά 40 λεπτά κολύμπι η 40 λεπτά ασκήσεις κορμού.

Κυριακή

1) 6:30 Αγρότης 6:35 Cineplex για Αγ. Γιάννη Μαλούντας, περίπου 3:30 ώρες 75 χιλ.

Δρομείς Όγκος 90 χιλιόμετρα

Δευτέρα

1) 1:10  ώρα τρέξιμο ζώνη 3

2) 30 λεπτά δυνάμωμα έμφαση ασκήσεις κορμού

Τρίτη

1) 5:15 English school ζέσταμα, 5:25 εκκίνηση 15 χιλ. Τρέξιμο ρυθμό περίπου 4:20 – 4:25 το χιλ. Ζώνη 4. και τα τελευταία 5 χιλιόμετρα στο ρυθμό αγώνα για τον ημιμαραθώνιο.

Τετάρτη

1) 5:10 English school για 2 ώρες τρέξιμο ζώνη 2

Πέμπτη

1) 30 λεπτά ζέσταμα και 30 ευθείες με χαλαρό τρέξιμο στη στροφή. Αποθεραπεία μέχρι να συμπληρώσετε 1:20 τρέξιμο

2) 30 λεπτά δυνάμωμα έμφαση ασκήσεις κορμού

Παρασκευή

1) 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 3

2) 30 λεπτά Βαράκια

Σάββατο

1) Ελάτε μέχρι τις 5:30-5:35 για να κάνουμε λιπομέτρηση. 5:40 εκδρομικός χώρος Μαχαιρά για 1:40 τρέξιμο ως εξής: 15 λεπτά ζέσταμα μέχρι γεφύρι Αγ. Ονούφριο και 1 χ 5000 στο ανήφορο ζώνη 4, 3-5 λεπτά ξεκούραση και από Σταυρό μέχρι Κακοκέφαλο και 1 χ 5000 το ίδιο. . Επιστροφή από μονοπάτι Κακοκέφαλου χαλαρά.

Κυριακή

Αν δεν χάσατε προπόνηση αυτή τη βδομάδα και συμπληρώσατε τα 90 χιλιόμετρα τότε ξεκούραση ή 40 λεπτά τεντώματα. Αν δεν συμπληρώσατε τα χιλιόμετρα σας τότε κάντε τα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: