christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Κανείς διαιτολόγος για τρίαθλο;

Μαζευτήκαμε σήμερα με τα παιδιά της τριαθλητικής ομάδας για την πρώτη μας κοινή προπόνηση για το 2013. Ποδηλασία λέει σε κυκλική διαδρομή 2 χιλιομέτρων, όπου κάναμε ζέσταμα και 10 στροφές ως εξής:

1500 μέτρα με 100+ περιστροφές το λεπτό και 500 μέτρα  full speed.

Στο τέλος τρέξαμε και 20 λεπτά  με ένταση περίπου 155 παλμούς το λεπτό (ζώνη παλμών 3 προς 4).

Κανονικά είναι μια από τις αγαπημένες μας προπονήσεις, καθαρόαιμη τριαθλητική. Σήμερα όμως, είμασταν τραγικοί. Τα έξτρα κιλά που πήραμε κατά τη διάρκεια των γιορτών, τα οποία προστέθηκαν στα έξτρα κιλά που δεν καταφέραμε να χάσουμε την προηγούμενη χρονιά, ήταν οι αρνητικοί πρωταγωνιστές της σημερινής μας προπόνησης. Κάναμε τον υπολογισμό, και για να φτάσει ο καθένας μας στο αγωνιστικό του σωματικό βάρος πρέπει να χάσουμε συνολικά γύρω στα 25 κιλά! Δηλαδή όσο ζυγίζει ένα παιδί 7-8 χρονών. Αν είναι δυνατόν.

Όπως λένε και οι προπονητές στο ποδόσφαιρο, αναλαμβάνω την ευθύνη. Αν ήμουν και στο φαγητό πειθαρχημένος όσο και στα υπόλοιπα, πιθανόν να παράσερνα και τα παιδιά, αφού, αν μη τι άλλο, θα δικαιούμουν να γκρινιάζω και να μουρμουρώ. Με τι μούτρα όμως να τους πω για τα κιλά τους, αφού και εγώ κινούμαι στους ίδιους ρυθμούς σχετικά με την ποσότητα (και δυστυχώς ποιότητα) φαγητού που καταναλώνω;

Το πρόβλημα ξεκινά ουσιαστικά στο ότι θεωρούμε ότι, με τόσα χιλιόμετρα την βδομάδα και τόσες ώρες προπόνησης δικαιούμαστε να φάμε «το κατιτις» περισσότερο. Διαπίστωσα μάλιστα κάτι που νόμιζα ότι κάνω μόνο εγώ. Όλοι μας σαν ανταμοιβή στον εαυτό μας, μετά από δύσκολες προπονήσεις τρώμε κάποιο ή κάποια γλυκά. Χοντρό λάθος να συνδιαστεί η επιβράβευση με το φαγητό.

Όπως συμβαίνει σε όλες τις παρέες αθλητών αντοχής, οι χιλιομετρικές προπονήσεις μετατρέπονται σε «καφενειακές» συζητήσεις, για κάθε θέμα που μας απασχολεί.  Με τόσα διαφορετικά επαγγέλματα που κάνουμε και γνώσεις που έχουμε συνήθως βρίσκουμε και τις ανάλογες απαντήσεις.  Στην ομάδα έχουμε 3-4 γυμναστές, φυσιοθεραπευτή, κομπιουτεράδες, οδοντίατρο, καθηγητές, νοσοκόμο, διευθυντές εταιριών, τραπεζικούς υπάλληλους κλπ. Μέχρι και πρέσβυ είχαμε πριν από λίγο καιρό. Αυτό που ψάχναμε εδώ και καιρό (αφού το πρόβλημα με τα κιλά μας είναι διαχρονικό) είναι να εντάξουμε στην ομάδα μας κάποιον διαιτολόγο, μπας και σώσει την κατάσταση. (Και για ψυχολόγο ακουστήκαν κάποιες εισηγήσεις αλλά ας το αφήσουμε αυτό).

Το τελευταίο μέλος που προστέθηκε στην ομάδα μας είναι ο φίλτατος Φοίβος. Πριν λίγες μέρες τον άκουσα να συζητά με τον Κωσταντίνο για συνταγές μαγειρικής. Τότε συνειδητοποίησα το επάγγελμα του:

Καθηγητής μαγειρικής. Αν είναι δυνατόν! Ψ’αχναμε διαιτολόγο και φέραμε μάγειρα.

Τελικά αναγκάστηκα να καταφύγω σε ακραίες μεθόδους.

Ανακοίνωσα λιπομέτρηση σύντομα. τρέχει και τρώει

11 Σχόλια

  1. osr

    είμαι, 1,83μ και όταν αποφάσισα να λάβω σε αγώνα ταιμ τραιαλ στον αγώνα περβόλια μαζωτός στις 27 μαρτίου 2010 συνολικά 18 χιλ ήμουν 90 κιλά!

    δυστυχώς δεν έπεφτα στα κιλά παρόλη την πολύ εντατική μου προπόνηση για περίπου 3 μήνες μόνο αν και τα πήγα αρκετά καλά για τον στόχο που έθεσα αφού έκανα τον αγώνα με μέσο όρο ταχύτητας τα 34 χλμ/ω

    λόγω ενός τραυματισμού που είχα όταν ήμουν 18 που είχα σπασμένο δίσκο στον σπόνδυλο του αυχένα μου βγήκε πολύ σοβαρό πρόβλημα μέχρι και παράλυση και άρχισα φυσιοθεραπεία και έτσι μίλησα και με διαιτολόγο και τελικά μου έκανε καλό όλο αυτή η ιστορία αφού ίσιωσα έμαθα να χρησιμοποιώ τον κορμό μου αντί μόνο τα πόδια μου και έμαθα πολύ καλές ασκήσεις

    και λόγω αυτού μίλησα και με διατροφολόγο που μου πρότεινε χαλαρά να μην καταναλώνω

    καθόλου υδατάνθρακες μετά τις 6 το απόγευμα
    σχεδόν καθόλου γλυκά παρά μόνο το πρωί και παρα μα πάρα πολύ νερό

    ήμουν 91 κιλά και κατάφερα να πέσω μέχρι και τα 86!

    τόσο πολύ ενθουσιάστηκα που έβγαλα φωτογραφία την ζυγαριά

    τώρα ξανά τα ίδια και είμαι στα 92 κιλά και θέλω να έρθω στον αγώνα διάθλου στις 31 μαρτίου

    πότε έχετε την επόμενη προπόνηση φίλε; 😉

    Μου αρέσει!

    • Προπόνηση κάνουμε κάθε μέρα αλλά όχι όλες ομαδικά. ΕΠόμενη ομαδική είναι το Σάββατο όπου θα τρέξουμε στο βουνό Μαχαιρά, με εκκίνηση ώρα 5:40 το πρωί από τον εκδρομικό χώρο. Καλύτερα όμως έλα την Κυριακή, ώρα 6:30 το πρωί στο πάρκινγκ του βιβλιοπωλείου Αγρότης για ποδηλασία μέχρι το Γούρι. Αναχωρούμε στην ώρα μας ακριβώς. Δοκιμάσαμε αυτό που λες με τους υδατάνθρακες αλλά προφανώς δεν ισχύει για αθλητές αντοχής, αφού κάνουμε 2 προπονήσεις την ημέρα και το πρωί δεν είχαμε ενεργεια. Θα το βρούμε που θα πάει!

      Μου αρέσει!

      • osr

        φίλε θα έρθω την Κυριακή αλλά δε νομίζω να τα καταφέρω να φκω μαζί σας μέχρι το γούρρι!

        ώσπου πάω τζαι μετά θωρούμε!

        Μου αρέσει!

      • Οκ, το όνομα σου;

        Μου αρέσει!

      • Ρε Μιχάλη έδωκες πάνω στην περίπτωση!!!! , άμα κολλήσεις με την ομάδα δεν έχει περίπτωση να μεν καταφέρεις τους στόχους σου . Χρίστο πιαστον λιον σφιχτά γιατί εν «αναρχικός» με απόψεις έντονες επί παντός επιστητού!!!

        Μου αρέσει!

      • Η επιθμία σου Πατίνιε για μας διαταγή

        Μου αρέσει!

  2. osr

    😉 λεβέντη Κώστα!!!!! φίλε χρίστο θα σου στείλω μήνυμα και με το τηλέφωνο μου!

    osr55@hotmail.com

    Κώστα ελπίζω να καταφέρνω να έρκουμαι μαζί σας έστω τζαι με πολύν πίεση!

    Μου αρέσει!

  3. Εγώ φίλοι μου έχοντας σαν αφορμή και λιγότερο σαν βάση το άρθρο αυτό και με απεριόριστη διάθεση να καλοπιάσω το συγγραφέα (εσείς μπορείτε να το πείτε και γλείψιμο) θα σας αραδιάσω εν περιλήψει κάποιες από τις σκέψεις που μου δημιουργούνται διαβάζοντας τις συχνές ενημερώσεις σ’ αυτό το blog.
    Ο φίλος Χρίστος έχει ένα ταλέντο. Μέσα από ένα απλό άρθρο ενημέρωσης καταφέρνει να μας δείξει πολλά από τα χαρίσματά του. Την απέραντη και άδολη αγάπη του για τον αθλητισμό , το ειλικρινές ενδιαφέρον του για τους αθλητές της ομάδας του (και όχι μόνο) καθώς και την ικανότητα να μεταδίδει όλη αυτή την θετική ενέργεια του στους άλλους χωρίς να αδειάζει ο ίδιος. Θα σταθώ επίσης στο επίπεδο ήθους που διακρίνει την ανταλλαγή απόψεων του με συνάδελφους του αθλητές και προπονητές με παράδειγμα το προηγούμενο άρθρο για την αξιολόγηση του βιβλίου του από την Λουκία Λίλη και αρκετά άλλα προηγούμενα. Για το τέλος αφήνω την τέλεια ορθογραφία και την άψογη χρήση της γλώσσας που με εντυπωσιάζει. Και γιατί τα γράφω αυτά; Φυσικά όχι για να καλοπιάσω τον Χρίστο αλλά για να μοιραστώ μαζί σας την ικανοποίηση μου που βρίσκω νερό στην έρημο.

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Μεταβολισμός « christostriathlon

Σχολιάστε

