christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο -Τρέξιμο 31.12.2012 – 6.1.2013

Βδομάδα 31.12.2012 – 6.1.2013

Εβδομάδα αποκατάστασης έντασης (όχι όγκου)

Τριαθλητές 12 – 15 ώρες

Αυτή τη βδομάδα θα ξεκουραστούμε όσο αφορά τις υψηλές εντάσεις, αλλά θα κρατήσουμε τον όγκο της προπόνησης ειδικά στην ποδηλασία για να εκμεταλευτούμε και αυτή την εβδομάδα αργίας των σχολείων.

Δευτέρα

Παραδοσιακά κάθε παραμονή Πρωτοχρονιάς πηγαίνω στη Λεμεσό με το ποδήλατο λόγω της εκεί φιλοξενίας μας από τα ξαδέλφια και η οικογένεια έρχεται με αυτοκίνητο. Η διαδρομή που θέλω να κάνω είναι Λευκωσία-Παλαιχώρι-Λεμεσός η οποία είναι 85 χιλιόμετρα και περίπου 4 ώρες. Ο αστάθμητος παράγοντας όμως σε αυτή τη περίπτωση είναι πόση κούραση θα έχω από το 3ωρο χτεσινό τρέξιμο. Αν το σώμα δεν ακολουθεί το πρόγραμμα, θα πάω από τον παλιό δρόμο Λευκωσίας-Λεμεσού, πάλι 85 χιλιόμετρα αλλά 3:30 ώρες. Υπολογίζω να ξεκινώ κατά η ώρα 8:30 το πρωί, όσοι θέλετε μπορείτε να με συνοδέψετε μέχρι κάποιο σημείο, να μιλήσουμε όμως για επιβεβαίωση.

Αλλιώς κάντε 1:30 – 2 ώρες ποδήλατο μόνοι σας ζώνη 2.

Τρίτη

Ξεκούραση, καλή χρονιά.

Τετάρτη

1) 6 English school για 1:30 τρέξιμο ζώνη 2

2) προαιρετικά κολύμπι ζώνη 2

Πέμπτη

1) Φέρτε τσάντες με είδη τρεξίματος. 6:30 από πάρκιν Αγρότη ποδηλασία μέχρι πίστα Λόγου (στροφή 2 χιλιόμετρα). Θα κάνουμε 10 στροφές, τα ¾ κάθε στροφής ελαφριά ταχύτητα και γρήγορες (95-100) περιστροφές, και στην ευθεία full speed. Τελειώνουμε,παρκάρουμε και αμέσως 1Χ 20 λεπτά τρέξιμο ζώνη 3 (αρκετά πιο εύκολο από αυτό της προηγούμενης Πέμπτης).

2) 40 λεπτά κολύμπι

Παρασκευή

1) 50 λεπτά τρέξιμο μεταξύ ζώνης 2 και 3

2) 30-40 λεπτά κολύμπι

3) 30 – 40 λεπτά δυνάμωμα

Οι δύο μπορούν να γίνουν συνεχόμενες

Σάββατο

1) 5:40 εκδρομικός χώρος Μαχαιρά για 1:20 – 1:30 τρέξιμο στο βουνό ζώνη 2-3.

Κυριακή

1) 6:30 παρκινγκ Αγρότη Ποδηλασία Κλήρου Γούρι-Λαζανιά και πίσω. Περίπου 3:30 ώρες

Δρομείς περίπου 65 χιλιόμετρα

Δευτέρα

Ξεκούραση

Τρίτη

1) 40-50 λεπτά τρέξιμο μεταξύ ζώνης 2 και 3

2) 40 λεπτά δυνάμωμα

Τετάρτη

1) 6 English school για 1:45 τρέξιμο ζώνη 2

Πέμπτη

20 λεπτά ζέσταμα και 1 χ 12,000 τρέξιμο ζώνη τέλος 3 αρχή 4, να είναι δηλαδή σχετικά άνετο, για παράδειγμα οι παλμοί οι δικοί μου θα ήταν μέχρι 150

Παρασκευή

1) 40-50 λεπτά τρέξιμο μεταξύ ζώνης 2 και 3

2) 40 λεπτά δυνάμωμα

Σάββατο

1) 5:40 εκδρομικός χώρος Μαχαιρά για 1:20 – 1:30 τρέξιμο στο βουνό ζώνη 2-3

Κυριακή

Ξεκούραση ή 40 λεπτά τεντώματα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: